To nejlepší 1x týdně

  



Články na téma #Reklama vydané ve 37. týdnu 2018


 Reklama má zůstat hlavním výnosovým zdrojem YouTube | MediaGuru

16.09.2018 - Přestože video portál nabízí i placené služby, hlavní část výnosů má nadále plynout z reklamy.

#Sociální sítě, #Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/09/reklama-ma-zustat-hlavnim-vynosovym-zdrojem-youtube/


 Vývoj programatické reklamy pohledem lidí z oboru | MediaGuru

10.09.2018 - Souhrn názorů hostů z pořadu Programatická minutka od R2B2 ukazuje, jak se daří programatice v roce letošním.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/09/vyvoj-programaticke-reklamy-pohledem-lidi-z-oboru/




Články na téma #Reklama vydané ve 36. týdnu 2018


 Tajemství skóre kvality Google Ads - Marketing PPC

07.09.2018 - Čím vyšší skóre kvality, tím nižší náklady na Google Ads, lepší pozice reklamy, víc kliknutí a obchodů, lepší návratnost investic.

#PPC, #Reklama, https://www.marketingppc.cz/google-ads/google-ads-skore-kvality/


 Bezejmenné kampaně, které toho moc nenamluví. A přesto stojí za řeč - Nejlepší copywriter

05.09.2018 - Mám to v sobě a nejspíš s tím už nic neudělám – čumím na reklamy, kde se dá. Čtu texty na billboardech i pivních táccích a letáky, který by jinak letěly rovnou do koše. Pro moje “normální” kamarády je to opruz, já to mám

#Reklama, https://nejlepsicopywriter.cz/bezejmenne-kampane-ktere-toho-moc-nenamluvi-a-presto-stoji-za-rec/




Články na téma #Reklama vydané ve 35. týdnu 2018


 R2B2 spustili nový typ cílení na značky televizorů. Jako první jej využil Skylink

30.08.2018 - Další, v pořadí už osmý způsob cílení reklamy, a sice na konkrétní značky a modely televizorů, nabízí programatický nákup reklamy v HbbTV přes síť R2B2…

#Reklama, https://www.lupa.cz/aktuality/r2b2-spustili-novy-typ-cileni-na-znacky-televizoru-jako-prvni-jej-vyuzil-skylink/


 Venkovní reklama: Jak dělat efektivní reklamní kampaně?

29.08.2018 - Venkovní reklama může stejně jako ta internetová přinášet spoustu zajímavých výsledků. Jen je potřeba k ní přistupovat správně a efektivně. A právě o tom je…

#Reklama, https://mladypodnikatel.cz/venkovni-reklama-jak-delat-efektivni-reklamni-kampane-t35432


 Z mobilních operátorů nejvíce investuje do reklamy O2 | MediaGuru

28.08.2018 - Největším inzerentem mezi mobilními operátory byla v prvním pololetí společnost O2.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/08/z-mobilnich-operatoru-nejvice-investuje-do-reklamy-o2/


 Zacilte pomocí Mergada na správné zákazníky z Google - Mergado.cz

28.08.2018 - Dynamický remarketing, tedy Dynamické reklamy ve vyhledávání, jsou automatické kampaně v Google Ads. Pomocí DSA dokážete oslovit zákazníky, kteří mají zájem přesně o ten typ zboží, které váš klient nabízí. Dnes si představíme v

#Reklama, https://www.mergado.cz/zacilte-pomoci-mergada-na-spravne-zakazniky-z-google


 Zacilte na správné zákazníky z Google pomocí Mergada - Mergado.cz

28.08.2018 - Dynamický remarketing, tedy Dynamické reklamy ve vyhledávání, jsou automatické kampaně v Google Ads. Pomocí DSA dokážete oslovit zákazníky, kteří mají zájem přesně o ten typ zboží, které váš klient nabízí. Dnes si představíme v

#Reklama, https://www.mergado.cz/zacilte-na-spravne-zakazniky-z-google-pomoci-mergada


 Seznam: Nativní reklamu lze koupit přes RTB i na Proženy.cz | MediaGuru

27.08.2018 - Internetová jednička Seznam.cz rozšiřuje možnosti nákupu nativní reklamy.

#PPC, #Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/08/seznam-nativni-reklamu-lze-koupit-pres-rtb-i-na-prozeny-cz/


 Facebook aktualizuje metriky pro video reklamy

27.08.2018 - Způsoby, jakými uživatelé konzumují video, se mění. Facebook proto upravuje metriky pro video reklamy, aby firmy jednodušeji odhalily, jak je lidé sledují a jak

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/facebook-aktualizuje-metriky-pro-video-reklamy/




Články na téma #Reklama vydané ve 34. týdnu 2018


 Milan Duda (CZC.cz): Proč být dvojka na trhu, nová reklamní kampaň, marketing e-shopu

21.08.2018 - Pro řadu podnikatelů je těžké přiznat, že nejsou jedničkou na trhu. CZC.cz to má jinak. Dlouhodobě o sobě neváhá prohlašovat, že je dvojkou na on-line…

#Reklama, https://mladypodnikatel.cz/milan-duda-czc-cz-proc-byt-dvojka-na-trhu-nova-reklamni-kampan-marketing-e-shopu-t35386


 Druhé pololetí přinese TV reklamě vyšší růst | MediaGuru

21.08.2018 - Ve srovnání s prvním pololetím by se měla TV reklama v druhém pololetí vyvíjet ještě dynamičtěji, myslí si šéfka Atmedia Michaela Vasilová.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/08/druhe-pololeti-prinese-tv-reklame-vyssi-rust/




Články na téma #Reklama vydané ve 33. týdnu 2018


 Creative Academy otevírá v Praze druhý ročník | MediaGuru

18.08.2018 - Večerní škola reklamy a marketingu startuje v Praze 27. září 2018 svůj druhý ročník.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/08/creative-academy-otevira-v-praze-druhy-rocnik/


 Seznam.cz sjednotil pravidla pro zadávání reklamy | MediaGuru

16.08.2018 - Zadávání inzerce na všech službách Seznamu má mít jednotná pravidla.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/08/seznam-cz-sjednotil-pravidla-pro-zadavani-reklamy/


 VIDEO: Kombinovaná reklama v Skliku – Blog Seznam.cz

16.08.2018 - Kombinovaná reklama v Skliku je novým typem textové reklamy v obsahové síti. Zobrazuje se na textových plochách místo ETA inzerátů. Její nespornou výhodou je vyšší CTR díky možnosti zadání vlastních obrázků a skvělý potenciál pro

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2018/08/video-kombinovana-reklama-v-skliku/


 Proč a kdy (ne)investovat do outdoorové reklamy?

15.08.2018 - Podívejte se také, zda je venkovní reklama už mrtvá.

#Reklama, https://mladypodnikatel.cz/proc-a-kdy-neinvestovat-do-outdoorove-reklamy-t35360




Články na téma #Reklama vydané ve 32. týdnu 2018


 Aplikace Ads Manager zavádí nové kreativní prvky pro reklamy

09.08.2018 - Facebook zavádí do své nativní aplikace Ads Manageru pět nových kreativních prvků, které vám pomohou při vytváření reklam v mobilu. Nově tak v reklamách můžete

#Reklama, #Sociální sítě, https://newsfeed.cz/aplikace-ads-manager-zavadi-nove-kreativni-prvky-pro-reklamy/


 Případová studie: Nativní reklama pro EuroPainClinics – Blog Seznam.cz

08.08.2018 - Kombinovaná reklama v podobě nativního inzerátu působí věrohodněji a dokáže přivést více návštěvníků, kteří mají skutečný zájem o produkt. O nativním inzerátu v Skliku Stále častěji se tak potýkáme s pojmem reklamní slepot

#Reklama, #PPC, https://blog.seznam.cz/2018/08/pripadova-studie-nativni-reklama-pro-europainclinics/


 Slovenská spořitelna končí s outdoorovou reklamou | MediaGuru

07.08.2018 - Digitální reklama má nahradit komunikaci na venkovních nosičích. Banka nechce přispívat k "vizuálnímu smogu".

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/08/slovenska-sporitelna-konci-s-outdoorovou-reklamou/


 Facebook spouští playable ads

07.08.2018 - Lidé se rádi baví. A na Facebooku to platí dvojnásobně. Facebook proto zavádí takzvané playable ads, tedy reklamy, které vám umožní otestovat si hru předtím,

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/facebook-spousti-playable-ads/




Články na téma #Reklama vydané ve 31. týdnu 2018


 Venkovní reklama: Jsou billboardy mrtvé?

01.08.2018 - Funguje ještě venkovní reklama, nebo už billboardy dávno umřely? Podívejte se, jak nad outdoorovou reklamou přemýšlet a kdy ji vyzkoušet. Praktické příklady.

#Reklama, https://mladypodnikatel.cz/venkovni-reklama-jsou-billboardy-mrtve-t35312


 R2B2 rozšiřuje počet vydavatelů na Slovensku | MediaGuru

01.08.2018 - Síť prodeje programatické reklamy R2B2 se na Slovensku rozšiřuje o další vydavatelství. Firma přidává i formáty.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/07/r2b2-rozsiruje-pocet-vydavatelu-na-slovensku/


 Lídr rádiové reklamy Radiohouse měl obrat 800 mil. Kč | MediaGuru

30.07.2018 - Společnosti Radiohouse se v loňském roce podařilo navýšit obrat, firma skončila v zisku.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/07/lidr-radiove-reklamy-radiohouse-mel-obrat-800-mil-kc/


 Podívejte se na nevšední využití stavebnice LEGO v kreativní kampani reklamní agentury Ogilvy

30.07.2018 - LEGO má ze své podstaty skutečně široké využití. Díky plastovým kostičkám vznikají jak ty nejjednodušší každodenní objekty, tak auta a roboti s pokročilými technologiemi ...

#Reklama, https://www.czechcrunch.cz/2018/07/podivejte-se-na-nevsedni-vyuziti-stavebnice-lego-v-kreativni-kampani-reklamni-agentury-ogilvy/




Články na téma #Reklama vydané ve 30. týdnu 2018


 Jeden reklamní příspěvek na Instagramu Kylie Jenner údajně stojí až 1 milion dolarů

27.07.2018 - O veleúspěšném kosmetickém byznysu americké herečky, modelky a podnikatelky Kylie Jenner, která má ve svých dvaceti letech nakročeno k tomu, aby se stala nejmladší ...

#Reklama, https://www.czechcrunch.cz/2018/07/jeden-reklamni-prispevek-na-instagramu-kylie-jenner-udajne-stoji-az-1-milion-dolaru/


 Získejte 2x vyšší ROI díky správnému použití smajlíků

26.07.2018 - Emojis neboli smajlíci se staly neodmyslitelnou součástí komunikace nejen na internetu a dobývají si své místo také v reklamním prostředí. My jsme jejich reklamní sílu otestovali v praxi a ukážeme vám, jak díky správné volbě smajlík

#Reklama, https://newsfeed.cz/ziskejte-2x-vyssi-roi-diky-spravnemu-pouziti-smajliku/


 Kombinovaná reklama nahradí v obsahové síti textovou – Blog Seznam.cz

26.07.2018 - Od února letošního roku máte k dispozici v obsahové síti kombinovanou reklamu. Od května se pak zobrazuje naplno včetně všech prvků, které máte možnost v novém formátu zadat. Kombinovaná reklama díky mnoha možnostem své podoby, která

#Reklama, https://blog.seznam.cz/2018/07/kombinovana-reklama-nahradi-v-obsahove-siti-textovou/


 Facebook testuje reklamy rozšířené reality

25.07.2018 - Facebook má s nástroji rozšířené reality (AR) velké plány. Nedávno představil aplikaci AR/VR, nyní testuje AR reklamy, které inzerentům poskytnou nové způsoby, jak zaujmout publikum. Že chce Facebook maximalizovat využití rozšířené r

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/facebook-testuje-reklamy-rozsirene-reality/


 Branding – mocný nástroj na posílení značky nově i v Skliku – Blog Seznam.cz

23.07.2018 - Sklik začínal v roce 2006 jako reklamní systém, který oslovoval primárně uživatele hledávající vaše produkty. Za uplynulá léta se toho naučil daleko více. Dodnes je však vnímán především jako výkonnostní platforma. Teď jej posouv

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2018/07/branding-mocny-nastroj-na-posileni-znacky-nove-i-v-skliku/