Články na téma #Reklama vydané ve 04. týdnu 2020
20.01.2020 - Hudební platforma Spotify se rozhodla použít svá data o uživatelích k cílení reklamy uvnitř podcastů.
20.01.2020 - Známe dalšího vítěze naší Sklik výzvy – je jím pražská Vivio agency. Lucie Burešová nám prozradila vítězné know-how a popsala, jak postupovali krok po kroku. Pojďme se společně podívat, jak se agentura Vivio s výzvou poprala. Nov
Články na téma #Reklama vydané ve 03. týdnu 2020
18.01.2020 - Když před rokem Facebook oznámil, že chce ve své komunikační aplikaci WhatsApp prodávat reklamy, sešel se tento nápad nejen s odporem části veřejnosti,
16.01.2020 - Politická reklama na Facebooku l V souvislosti s volbami Facebook bude v roce 2020 zavádět nové funkce, díky kterým se budou moci uživatelé rozhodnout, kolik politické reklamy uvidí a budou mít větší kontrolu nad tím, jak na ně inzerenti c
13.01.2020 - Spotify si vsadilo na podcasty a chce na své sázce začít vydělávat. Firma oznámila, že v testovacím režimu spouští reklamní platformy Streaming Ad…
13.01.2020 - Reklamní systém Sklik by se mohl vyvinout v jakýsi „e-shop“ reklamy pro inzerenty, říká Ondřej Krišica, ředitel divize reklamy Seznam.cz.
13.01.2020 - New Age Adevrtising, která pro Cinema City zajišťuje prodej reklamy, zaznamenala loni navýšení příjmů z kinoreklamy o téměř čtvrtinu.
Články na téma #Reklama vydané ve 02. týdnu 2020
06.01.2020 - Přinášíme přehled konferencí z odvětví marketingu, reklamy, PR a médií a také přehled nejvýznamnějších oborových akcí v roce 2020.
06.01.2020 - Reklama na zbraně, tabák a e-cigarety na Facebooku a Instagramu l Poté co Facebook zavedl opatření proti obsahu se zdravotní tématikou, přichází s dalším omezením, které se týká propagace zbraní, tabáku a elektronických cigaret (vaping)
Články na téma #Reklama vydané ve 01. týdnu 2019
31.12.2019 - Facebook je pro nás a naše klienty jeden z nejdůležitějších zdrojů návštěvnosti, leadů a ve finále zákazníků. V roce 2019 jsme do Facebook (a Instagram) reklamy investovali 1.037.051 Kč. Se ziskem.
Články na téma #Reklama vydané ve 52. týdnu 2019
29.12.2019 - Spotify je další digitální platformou, která se rozhodla skoncovat s politickou reklamou.
23.12.2019 - Mnozí čeští zadavatelé si letos na Vánoce zahráli na emocionální notu.
Články na téma #Reklama vydané ve 51. týdnu 2019
21.12.2019 - Nadpis reklamy je první věc, kterou zákazník vidí. Na jeho základě se v milisekundách rozhodne, zda ho nabídka zaujme nebo ji bude ignorovat.
18.12.2019 - Nové metriky měření výkonu na Facebooku l Facebook přidal do Správce reklam nové možnosti měření výkonu. Jedná se o tvorbu reportů napříč účty a tvorbu vlastních metrik v reportování reklam. Nástroje jsou navržené tak, aby inzere
18.12.2019 - Tak, jako se vyvíjí práce specialistů v různých oblastech marketingu, vyvíjí se i ta v oblasti PPC reklamy. Jedním z velkých trendů se postupně stává…
16.12.2019 - Základní cena televizní reklamy zůstává na obrazovkách ČT pro rok 2020 stejná. Za reklamy spojené s významnými sportovními událostmi se ale bude platit víc.
16.12.2019 - Ministerstvo zdravotnictví by se podle AKA mělo místo další regulace alkoholové reklamy zaměřit na osvětu a vynucování stávajících zákonů.
Články na téma #Reklama vydané ve 50. týdnu 2019
13.12.2019 - Investice do televizní reklamy se týkala především společenských a ženských časopisů společnosti RF Hobby.
11.12.2019 - Globální inzerenti zvýší v roce 2020 investice do reklamy o 4,3 %, velikost publik pro cílení reklamy se ale o 1,6 % sníží, předpovídá mediální agentura Zenith.
11.12.2019 - Společnost R2B2 rozšiřuje digitální reklamní síť o kompatibilitu s novými typy nativní reklamy.
10.12.2019 - Monitorovaný objem hrubých reklamních investic v médiích se v letošním říjnu v celkovém průměru oproti loňskému říjnu snížil. Růst ale pokračuje u TV reklamy.
10.12.2019 - Monitorovaný objem hrubých reklamních investic ukazuje na růst TV reklamy.
10.12.2019 - Speciální kategorie reklam na Facebooku l Pracujete s kampaněmi, které se dotýkají realitního odvětví, nabídky zaměstnání nebo úvěrů? Tak zbystřete! Facebook oznámil další nová opatření, která vnesou více transparentnosti do tohot
Články na téma #Reklama vydané ve 49. týdnu 2019
06.12.2019 - Skleněný, zcela průhledný panel na podstavci o velikosti tradičních městských reklam zvaných CityLight, jaké se využívají například na zastávkách městské
05.12.2019 - S Sklikem můžete pracovat rychleji díky možnosti kopírování kampaní, sestav, reklam a cílení v rámci svého účtu. Stačí vytvořit podobnou kampaň, sestavu nebo přenést celý pečlivě vybraný set nastavených zájmů do jiné sestavy.
04.12.2019 - Bezpečnostní nástroje pro inzerenty l Facebook oznámil, že bude zavádět novou sadu nástrojů, díky kterým budou moci firmy lépe kontrolovat umístění jejich reklamy. Chce inzerentům zajistit, aby se jejich reklama nezobrazovala na nežádouc
04.12.2019 - Věřím, že každý PPC specialista má rád pod kontrolou všechny své kampaně a reklamy. Pokud máte ale na starost více kampaní, přestane být postupem času ve vašich možnostech a silách provádět pravidelnou detailní kontrolu všech rekla
02.12.2019 - Asociace komunikačních agentur (AKA) bude apelovat na zadavatele reklamy, aby kvůli reputačnímu riziku neinzerovali na dezinformačních webech.
02.12.2019 - Asociace komunikačních agentur zveřejnila prohlášení, ve kterém se obrací na inzerenty, aby „chránili své značky před znehodnocením“ a nezadávali…
Články na téma #Reklama vydané ve 48. týdnu 2019
29.11.2019 - Ode dneška začínáme na webech Seznamu zobrazovat reklamy dynamického retargetingu s vlastními barvami a zobrazovat u nabídek slevy a doprovodné popisky. Jak šablony nastavit, aby měly optimální výkon? Použití vlastních barev zvýší pově