Články na téma #Reklama vydané ve 11. týdnu 2020
11.03.2020 - Facebooková reklama na koronavir l Zprávy o koronaviru se hemží všemi médii včetně sociálních sítí a bohužel s nimi na platformy ruku v ruce přichází reklamy, které celé krizové situace zneužívají k nekalému výdělku. Facebook se p
09.03.2020 - Asociace měření venkovní reklamy spouští pilotní projekt, ve kterém zpřístupňuje data o outdoorových kampaních.
Články na téma #Reklama vydané ve 10. týdnu 2020
02.03.2020 - Balíčky jsou vytvořeny na základě měření a mají zadavatelům zajistit zobrazení reklamy na nejlépe viditelných pozicích.
Články na téma #Reklama vydané ve 09. týdnu 2020
29.02.2020 - Znojmo se obává, že kvůli připravovanému zákonu na regulaci reklamy na alkohol a tabák nebude moct propagovat vinobraní.
28.02.2020 - Oceňovaný snímek Nabarvené ptáče, dokument Planeta Česko, záběry interiéru Národního divadla, spoty pro Škoda Auto nebo reklama pro Amazon. Co mají tyto
27.02.2020 - Reklama na Hanáckou vodku vytváří podle RRTV dojem, že spotřeba alkoholu přispívá ke společenskému úspěchu.
24.02.2020 - Česká televize předpokládá, že v letošním roce získá z prodeje reklamy a sponzoringu o 75 mil. Kč více než v roce 2019.
Články na téma #Reklama vydané ve 08. týdnu 2020
21.02.2020 - Růst internetové reklamy má pokračovat i v letošním roce, profesní sdružení SPIR odhaduje dvouciferný nárůst.
20.02.2020 - Nákup na základě reklamy přiznává 48 % české populace. Oproti loňskému roku se ochota připustit vliv reklamy zvýšila, ukazuje letošní studie Češi a reklama.
20.02.2020 - Pro plánování venkovní reklamy se mohou mimo jiné hodit informace o vytíženosti pražského metra. Přinášíme vizualizaci ilustrující, které linky a kdy jsou nejvytíženější.
18.02.2020 - Facebook nemá rád, když se přes jeho reklamy prodává. Nemají to rádi ani jeho uživatelé. Protože by všichni byli zahrnuti reklamou, která by říkala „Kupuj tohle”, „Kupuj tamto”, „Kupuj, kupuj, kupuj...”. Není to efektivní a v
Články na téma #Reklama vydané ve 07. týdnu 2020
13.02.2020 - Internetová reklama měla loni dosáhnout 34,4 mld. Kč, údaj byl zveřejněn na internetové konferenci IAC 2020.
12.02.2020 - Jak na úspěšné reklamní kampaně pro menší a střední e-shopy? PPC trendy na rok 2020. Rozhovor s Danielem Birásem z Visibility.
12.02.2020 - Nově vzniklý spolek Nelež upozorňuje zadavatele na škodlivost jejich reklamy na dezinformačních webech.
11.02.2020 - První ročník soutěže YouTube Works, která oceňuje nejefektivnější reklamy na YouTube, zná vítěze.
Články na téma #Reklama vydané ve 06. týdnu 2020
07.02.2020 - Stejně jako reklama může být i trailer uměleckým formátem, jelikož představuje výzvu, jak daný film či seriál představit zajímavým způsobem. Musí se mu to
06.02.2020 - Podle údajů od provozovatelů rozhlasového vysílání směřovalo loni do rádiové reklamy 1,6 mld. Kč čistých investic.
05.02.2020 - Za uplynulých 30 let české reklamy se k těm nejodvážnějším řadí Antirezin, polský šmelinář od T-Mobile, „Bóbika“ od Centrum.cz nebo Air Bank, vyplývá ze studie Ogilvy.
Články na téma #Reklama vydané ve 05. týdnu 2020
31.01.2020 - Co dělat u Facebook reklamy, když máte obecnou cílovou skupinu, na kterou nelze konkrétně cílit? Tento problém jsme úspěšně vyřešili u klienta Auto Hotárek.
31.01.2020 - Facebooková reklama nabízí nejlepší cílení ze všech výkonnostních kanálů. Co ale dělat, když máte obecnou cílovou skupinu, na kterou nelze konkrétně cílit? Tento problém jsme úspěšně vyřešili u klienta Auto Hotárek. Auto Hotáre
30.01.2020 - Od dnešního dne je možné v Skliku kromě instreamové videoreklamy nakoupit i další videoformát a to cenově dostupnější Outstream. Sklik tak rozšiřuje nabídku video formátů, které inzerenti mohou využít. Jak Outstream funguje? Outstream
29.01.2020 - V pěti uzavřených tendrech zvítězily firmy Bulldog reklama, Erflex, AgE - reklamní agentura, JCDecaux a Rencar.
Články na téma #Reklama vydané ve 04. týdnu 2020
26.01.2020 - Filmové pirátství v Česku, Twitter a podivné cílení reklamy, velké firmy dávají stovky milionů za lobbing, kolik se prodal AirPods? Co ještě přinesl…
24.01.2020 - Českému online trhu s elektronikou (a nejen s ním) bezvýhradně vládne Alza. Kdo je ovšem opravdovou dvojkou? CZC.cz a jeho reklamní kampaně mají jasno,
24.01.2020 - Státní zemědělská a potravinářská inspekce zjistila loni 71 pochybení u reklamy výrobců potravinových doplňků.
23.01.2020 - Reklama na WhatsAppu l Těšili jste se, že získáte nový prostor pro inzerci na WhatsAppu? Budete si muset nejspíš ještě počkat! Facebook rozpustil tým, který měl na starost zavést reklamu na WhatsApp a jejich práci vymazal z kódu aplikace.
23.01.2020 - Facebook ruší své plány s reklamou v chatovací aplikaci WhatsApp. Tým, který měl reklamní systém připravit, byl rozpuštěn.
22.01.2020 - Nejsilnějším tuzemským mediatypem je i nadále s výrazným odstupem televize, ukazuje monitoring reklamy v médiích za rok 2019.
22.01.2020 - Největší objem reklamy byl loni zadán v televizním vysílání. Ceníková hodnota inzerce dosáhla 57,5 miliardy korun. Ukazují to data společnosti Nielsen…
21.01.2020 - Reklama | Facebook přidává nový přehled, jakým způsobem daná značka vaše data používá. Vy si následně budete moci určit, ve kterých seznamech zůstanete.