To nejlepší 1x týdně

  



Články na téma #Reklama vydané ve 50. týdnu 2019


 Monitoring: Mediální investice v letošním říjnu nerostly | MediaGuru

10.12.2019 - Monitorovaný objem hrubých reklamních investic v médiích se v letošním říjnu v celkovém průměru oproti loňskému říjnu snížil. Růst ale pokračuje u TV reklamy.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/12/monitoring-medialni-investice-v-letosnim-rijnu-nerostly/


 Monitoring: Mediální investice v říjnu táhla TV reklama | MediaGuru

10.12.2019 - Monitorovaný objem hrubých reklamních investic ukazuje na růst TV reklamy.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/12/monitoring-medialni-investice-v-rijnu-tahla-tv-reklama/


 Facebook aktualizuje nastavení speciální kategorie reklam

10.12.2019 - Speciální kategorie reklam na Facebooku l Pracujete s kampaněmi, které se dotýkají realitního odvětví, nabídky zaměstnání nebo úvěrů? Tak zbystřete! Facebook oznámil další nová opatření, která vnesou více transparentnosti do tohot

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/facebook-aktualizuje-nastaveni-specialni-kategorie-reklam/




Články na téma #Reklama vydané ve 49. týdnu 2019


 Zaujmout na první pohled. Češi v Praze představili unikátní holografické reklamní panely, se kterými chtějí do světa - CzechCrunch

06.12.2019 - Skleněný, zcela průhledný panel na podstavci o velikosti tradičních městských reklam zvaných CityLight, jaké se využívají například na zastávkách městské

#Reklama, https://www.czechcrunch.cz/2019/12/zaujmout-na-prvni-pohled-cesi-v-praze-predstavili-unikatni-holograficke-reklamni-panely-se-kterymi-chteji-do-sveta/


 Video: Kopírování entit v Skliku – Blog Seznam.cz

05.12.2019 - S Sklikem můžete pracovat rychleji díky možnosti kopírování kampaní, sestav, reklam a cílení v rámci svého účtu. Stačí vytvořit podobnou kampaň, sestavu nebo přenést celý pečlivě vybraný set nastavených zájmů do jiné sestavy.

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2019/12/video-kopirovani-entit-v-skliku/


 Facebook zavádí nové bezpečnostní nástroje pro inzerenty

04.12.2019 - Bezpečnostní nástroje pro inzerenty l Facebook oznámil, že bude zavádět novou sadu nástrojů, díky kterým budou moci firmy lépe kontrolovat umístění jejich reklamy. Chce inzerentům zajistit, aby se jejich reklama nezobrazovala na nežádouc

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-nove-moznosti-kontroly-zobrazeni-reklam/


 Jak nasadit a používatskript v Skliku na kontrolu platnosti URL adres - Sherpas

04.12.2019 - Věřím, že každý PPC specialista má rád pod kontrolou všechny své kampaně a reklamy. Pokud máte ale na starost více kampaní, přestane být postupem času ve vašich možnostech a silách provádět pravidelnou detailní kontrolu všech rekla

#PPC, #Reklama, https://www.sherpas.cz/blog/jak-nasadit-a-pouzivat-skript-v-skliku-na-kontrolu-platnosti-url-adres?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+dobryweb-blog+%28Dobr%C3%BD+web+-+blog%29


 AKA chce dezinformačním webům omezit jejich příjmy | MediaGuru

02.12.2019 - Asociace komunikačních agentur (AKA) bude apelovat na zadavatele reklamy, aby kvůli reputačnímu riziku neinzerovali na dezinformačních webech.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/12/aka-chce-dezinformacnim-webum-omezit-jejich-prijmy/


 Neinzerujte na dezinformačních webech, vyzývá česká reklamní asociace

02.12.2019 - Asociace komunikačních agentur zveřejnila prohlášení, ve kterém se obrací na inzerenty, aby „chránili své značky před znehodnocením“ a nezadávali…

#Reklama, https://www.lupa.cz/aktuality/neinzerujte-na-dezinformacnich-webech-vyzyva-ceska-reklamni-asociace/




Články na téma #Reklama vydané ve 48. týdnu 2019


 Dynamický retargeting je možné stylovat – Blog Seznam.cz

29.11.2019 - Ode dneška začínáme na webech Seznamu zobrazovat reklamy dynamického retargetingu s vlastními barvami a zobrazovat u nabídek slevy a doprovodné popisky. Jak šablony nastavit, aby měly optimální výkon? Použití vlastních barev zvýší pově

#Reklama, https://blog.seznam.cz/2019/11/dynamicky-retargeting-je-mozne-stylovat/


 Facebook přináší několik možností personalizace reklam

28.11.2019 - Reklama | Facebook přichází s více možnostmi strojového učení, díky kterým zlepší personalizaci reklam. Umožní například dynamický výběr formátů reklam a textu v každém zobrazení.

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/facebook-prinasi-nekolik-moznosti-personalizace-reklam/


 Vojtěch: Reklama na alkohol by neměla zobrazovat živé bytosti | MediaGuru

27.11.2019 - Podle ministra zdravotnictví Adama Vojtěcha by reklama neměla vzbuzovat dojem, že alkohol je „dobrý kamarád“.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/11/vojtech-reklama-na-alkohol-by-nemela-zobrazovat-zive-bytosti/


 Pasivní měření rádií by umožnilo prodej reklamy na TRP | MediaGuru

25.11.2019 - Pasivní elektronické měření rozhlasu je podle Christophera O’Hearna budoucností rozhlasového výzkumu.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/11/pasivni-mereni-radii-by-umoznilo-prodej-reklamy-na-trp/




Články na téma #Reklama vydané ve 47. týdnu 2019


 Markíza a Joj navýší ceny TV reklamy dvouciferně | MediaGuru

24.11.2019 - Také slovenský reklamní televizní trh pokračuje v nárůstu reklamních cen, naznačují obchodní politiky stanic Markíza a Joj pro rok 2020.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/11/markiza-a-joj-navysi-ceny-tv-reklamy-dvouciferne/


 Benčat: Chceme přilákat nové předplatitele na Sme.sk | MediaGuru

22.11.2019 - „Příjmy z displayové reklamy postupně až tak zajímavé nebudou," říká šéfredaktor nového ekonomického webu a titulu Index.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/11/bencat-chceme-prilakat-nove-predplatitele-na-sme-sk/


 Reklamní firma BigBoard se stává spolumajitelem Praha TV

21.11.2019 - Provozovatel Parlamentních listů, akciová společnost Our Media, převádí svůj podíl v regionální televizi Praha TV. Změnu schválila Rada pro rozhlasové a…

#Reklama, https://www.lupa.cz/aktuality/reklamni-firma-bigboard-se-stava-spolumajitelem-praha-tv/


 Google chce zvýšit důvěru v politické reklamy. Už je nenechá cílit na uživatele podle jejich postojů - CzechCrunch

21.11.2019 - Otázka demokracie spojená s internetovými giganty rezonuje už několik let a čím dál tím větší pozornost se ubírá k reklamám a možnosti jejich takřka

#Reklama, https://www.czechcrunch.cz/2019/11/google-chce-zvysit-duveru-v-politicke-reklamy-uz-je-nenecha-cilit-na-uzivatele-podle-jejich-postoju/




Články na téma #Reklama vydané ve 46. týdnu 2019


 Jaké benefity přináší kombinace Facebook a outdoor reklamy?

13.11.2019 - Facebook a outdoor reklama | Kombinace facebookové a outdoorové reklamní kampaně umí přinést zajímavé výsledky. Podívejte se.

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/jake-benefity-prinasi-kombinace-facebookove-a-outdoorove-reklamy/


 MergadoFest 19 - Rozhovor s Petrem Gyürem, Unikum - Mergado.cz

13.11.2019 - DSA kampaně vám pomohou rychle nastartovat inzerci. Jejich pomocí pokryjete klidně celý sortiment (nebo jeho část) reklamami v Google Ads. Petr Gyüre z agentury Unikum na letošním MergadoFestu ukázal několik možností, jak pomocí Mergada do

#Reklama, https://www.mergado.cz/mf-19-rozhovor-gyure


 Další opatření EU proti Google visí ve vzduchu - SEO Akademie Collabim

12.11.2019 - Je to dva roky zpět, co Google obdržel pokutu ve výši 2,4 mld EUR od Evropské unie za porušování antimonopolních předpisů, když upřednostňoval vlastní službu pro porovnávání cen před konkurenčními. Nejoblíbenější internetový vyh

#SEO, #Reklama, https://www.collabim.cz/akademie/seozpravodajstvi/dalsi-opatreni-eu-proti-google-visi-ve-vzduchu/


 CNN: Důvěra u čtenářů i zadavatelů je na prvním místě | MediaGuru

11.11.2019 - Nativní reklamy či nástroj s umělou inteligencí k zajištění brand safety, to jsou prostředky, kterými CNN chrání důvěryhodnost své značky i z reklamního hlediska.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/11/cnn-duvera-u-ctenaru-i-zadavatelu-je-na-prvnim-miste/


 Media Club zavádí prodej na cílovky, chce i netelevizní peníze | MediaGuru

11.11.2019 - Media Club věří, že i v příštím roce televizní reklama poroste, říkají obchodní ředitel Ladislav Dianiška a provozní ředitel FTV Prima Vladimír Pořízek.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/11/media-club-zavadi-prodej-na-cilovky-chce-i-netelevizni-penize/




Články na téma #Reklama vydané ve 45. týdnu 2019


 Relativní CTR - porovnejte své CTR s konkurencí | Hana Kobzová, PPC Specialista

09.11.2019 - Porovnejte své reklamy s konkurencí díky metrice relativní CTR (relative CTR) a optimalizujte tak lépe své kampaně v Reklamní síti!

#PPC, #Reklama, https://hanakobzova.cz/relativni-ctr-porovnejte-sve-ctr-s-konkurenci/


 Impression Media zastoupí na reklamním trhu HyperMedia | MediaGuru

08.11.2019 - Impression Media a HyperMedia, dva významní hráči na poli online reklamy, se domluvili na spolupráci.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/11/impression-media-zastoupi-na-reklamnim-trhu-hypermedia/


 Vysílací rada napomenula supermarket Billa za reklamu na pečivo

07.11.2019 - Rada pro rozhlasové a televizní vysílání uložila napomenutí řetězci supermarketů Billa. Podle vysílací rady firma spáchala přestupek zadáním reklamy do…

#Reklama, https://www.lupa.cz/aktuality/vysilaci-rada-napomenula-supermarket-billa-za-reklamu-na-pecivo/


 Čisté investice do rádiové reklamy ve 3Q stagnovaly | MediaGuru

06.11.2019 - Třetí letošní kvartál přinesl rádiovým provozovatelům stejný objem z prodeje rozhlasové reklamy jako ve stejném loňském období.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/11/ciste-investice-do-radiove-reklamy-ve-3q-stagnovaly/


 MetroZoom ze skupiny Bigboard přebírá další plochy v metru | MediaGuru

06.11.2019 - Společnost MetroZoom je od 1. listopadu jediným provozovatelem reklamy v pražském metru a jeho prostorách.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/11/metrozoom-ze-skupiny-bigboard-prebira-dalsi-plochy-v-metru/


 MetroZoom říká, že přebírá další plochy v metru | MediaGuru

06.11.2019 - MetroZoom je podle svého vyjádření od 1. listopadu jediným provozovatelem reklamy v pražském metru a jeho prostorách. Konkurenční Rencar se proti tomu ohrazuje.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/11/metrozoom-rika-ze-prebira-dalsi-plochy-v-metru/


 Programatik má vyšší podíl než klasický online displej | MediaGuru

05.11.2019 - Programatická displejová reklama zvyšuje svůj podíl na českém internetovém trhu, ukazují data AdMonitoringu.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/11/programatik-ma-vyssi-podil-nez-klasicky-online-displej/


 Jak udělat z responzivní obsahové reklamy z Google Ads kombinovanou reklamu pro Sklik? – Blog Seznam.cz

04.11.2019 - Ads Editor již nějaký čas nepodporuje tvorbu nových responzivních reklam kompatibilních s kombinovanou reklamou Skliku, ale pouze responzivních obsahových reklam, které Sklik nedokázal zpracovat. Tento typ nešel využívat při tvorbě nových

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2019/11/jak-udelat-z-responzivni-obsahove-reklamy-z-google-ads-kombinovanou-reklamu-pro-sklik/