Články na téma #Reklama vydané ve 18. týdnu 2020
Články na téma #Reklama vydané ve 17. týdnu 2020
24.04.2020 - Někdy je lepší o tom vědět a někdy je zase lepší o tom raději nevědět. Co je to? Národní audit, kolik online reklamy ve skutečnosti vyplýtváte, píše Ondřej Matula z Nielsen Admosphere.
23.04.2020 - Nová zpravodajská stanice počítá i s klasickým prodejem televizní reklamy.
22.04.2020 - Při rozjíždění byznysu je pro e-shopaře důležitý precizní postup a příprava. Abyste obchod dobře propojili s modulem WooCommerce, musíte věnovat pozornost nejen jeho technické stránce, ale i napojení na reklamní systémy a nastavení an
22.04.2020 - Díky dynamickému remarketingu můžete návštěvníkům webu automaticky ukazovat reklamy konkrétně na ty produkty, o které projevili zájem.
20.04.2020 - Počínaje dnešním dnem je možné prostřednictvím Skliku využívat HTML5 bannery. Ty jsou mocným nástrojem pro upoutání pozornosti potenciálních zákazníků v obsahové síti Skliku. Jaké bannery je možné používat a jaká kritéria je nu
Články na téma #Reklama vydané ve 16. týdnu 2020
15.04.2020 - Podle dat z monitoringu byl počet odvysílaných reklamních televizních TRP v prvním čtvrtletí vyšší než ve stejném loňském období.
15.04.2020 - Zpravodajský web Echo24.cz změnil po třech letech svůj design, má odkazovat na serióznost, uměřenost a konzervativní pohled na svět.
15.04.2020 - Facebooková reklama během COVID-19 l Facebook zaznamenává mnohé změny v chování firem a uživatelů, které logicky vyplývají ze situace celosvětové pandemie. Firmy investují méně prostředků do reklamy a běžní uživatelé tráví více
Články na téma #Reklama vydané ve 15. týdnu 2020
07.04.2020 - Televizní skupina Nova nebude na svých měřených stanicích účtovat zadavatelům reklamy storno, pokud zruší dopředu objednané květnové kampaně.
Články na téma #Reklama vydané ve 14. týdnu 2020
04.04.2020 - Jaroslav Vidim před 8 lety založil marketingovou agenturu eVisions.cz, která klientům poskytuje kompletní služby v oblasti internetové reklamy a pomáhá jim i s expanzí do…
02.04.2020 - Dneska bych si chtěl povídat o malých živnostnících, kteří teď v době pandemie koronaviru nemohou dále poskytovat své služby. Zejména my v digitálním prostředí máme…
01.04.2020 - Pokles TV reklamy je zatím monitorován v některých zemích na úrovni jednotek procent, jde ale o začátek pandemie. Naproti tomu lidé tráví před TV více času.
01.04.2020 - V premiérovém podcastu z naší dílny Tomáš Turek a Michal Mládek připomínají ty nejdůležitější milníky ze života Google Ads. Co všechno se za tu dlouhou dobu událo? Jak moc se díky němu změnil svět reklamy
30.03.2020 - Únorová AdParáda se kvůli koronaviru bohužel nemohla nahrávat, nejlepší reklamy měsíce však kreativci z ADC zhodnotili i tak.
Články na téma #Reklama vydané ve 13. týdnu 2020
26.03.2020 - Díky citelnému nárůstu zobrazených stránek má teď Seznam.cz možnost přepsat poměry české display reklamy, myslí si Pavel Pastor.
26.03.2020 - Přesně před dvěma týdny česká firma Adler, která standardně vyrábí reklamní textil, nabídla státu bez nároku na zisk své výrobní kapacity pro výrobu
25.03.2020 - Firmy z oblasti e-commerce zvýšily investice do televizní reklamy oproti roku 2013 téměř sedminásobně, píše Pavel Müller z Atmedia.
24.03.2020 - Podle obchodního ředitele Jana Čadka eviduje Media Club ze strany zadavatelů rozhlasové reklamy zájem o novou spolupráci.
Články na téma #Reklama vydané ve 12. týdnu 2020
20.03.2020 - Podle průzkumu Mezinárodní asociace zpravodajských médií až 62 % vydavatelů zaznamenalo v důsledku koronaviru náhlý pokles příjmů z reklamy.
20.03.2020 - Reklamy | Koronavirová omezení se dotýkají i Facebooku. Ten proto žádá inzerenty o pochopení, protože se může zdržet například schvalování reklam.
19.03.2020 - S výjimkou online prodejců potravin a drogerie klesají prodeje eshopů s ostatním zbožím o 40 %. Podobně se také snižují investice do výkonnostní online reklamy.
19.03.2020 - V pondělí a úterý tohoto týdne došlo k propadům výdajů do výkonnostní reklamy o 42 % oproti stejnému období v minulém týdnu. Přečtěte si více v článku.
19.03.2020 - Marketingová oddělení společností, reklamní agentury i freelanceři prožívají během karantény kvůli viru Covid-19 velice zvláštní časy. Mnoho firem/klientů nemůže z bezpečnostních důvodů provozovat svůj byznys, čímž jakákoli ko
16.03.2020 - Asociace mediálních agentur chce od médií vědět, jak budou postupovat v případě, že zadavatelé reklamy změní své mediální kampaně.
16.03.2020 - Mobilní reklama | Facebook aktualizoval podmínky programu Advanced Mobile Measurement, které inzerentům zakazují přijímat data na úrovni zařízení
16.03.2020 - Probíhající pandemie podstatně ovlivňuje i odvětví médií, marketingu a reklamy.
16.03.2020 - Kdo teď vypne reklamní kampaně, nepřežije. Čekat na to, až se situace "normalizuje" a zákazníci se vrátí povede pouze k vyklizení pozic konkurenci.
Články na téma #Reklama vydané ve 11. týdnu 2020
13.03.2020 - Probíhající epidemie podstatně ovlivňuje i odvětví médií, marketingu a reklamy.
12.03.2020 - Zaujmout zákazníka je v dnešní době složité, obzvlášť když se o to snažíte ve světě internetu, kde na něj neustále skáčou odevšad reklamy, pohyblivé gify