To nejlepší 1x týdně

  



Články na téma #Reklama vydané ve 12. týdnu 2020


 Facebook varuje před pozdějším schvalováním reklam

20.03.2020 - Reklamy | Koronavirová omezení se dotýkají i Facebooku. Ten proto žádá inzerenty o pochopení, protože se může zdržet například schvalování reklam.

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/facebook-varuje-pred-pozdejsim-schvalovanim-reklam/


 E-shopy snižují investice do reklamy o víc než 40 procent | MediaGuru

19.03.2020 - S výjimkou online prodejců potravin a drogerie klesají prodeje eshopů s ostatním zbožím o 40 %. Podobně se také snižují investice do výkonnostní online reklamy.

#Reklama, #Ecommerce, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/03/e-shopy-snizuji-investice-do-reklamy-o-vic-nez-40-procent/


 Těžké časy začaly i e-shopům. Došlo k propadům výdajů do výkonnostní reklamy o 42 %

19.03.2020 - V pondělí a úterý tohoto týdne došlo k propadům výdajů do výkonnostní reklamy o 42 % oproti stejnému období v minulém týdnu. Přečtěte si více v článku.

#Reklama, https://blog.acomware.cz/koronavirus-propad-vydaju-vykonnostni-reklamy/


 Komunikace z karantény – co stojí za pozornost? | Markething.cz

19.03.2020 - Marketingová oddělení společností, reklamní agentury i freelanceři prožívají během karantény kvůli viru Covid-19 velice zvláštní časy. Mnoho firem/klientů nemůže z bezpečnostních důvodů provozovat svůj byznys, čímž jakákoli ko

#Reklama, http://markething.cz/komunikace-karanteny


 ASMEA chce informovat klienty, ptá se médií na jejich postoj | MediaGuru

16.03.2020 - Asociace mediálních agentur chce od médií vědět, jak budou postupovat v případě, že zadavatelé reklamy změní své mediální kampaně.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/03/asmea-chce-informovat-klienty-pta-se-medii-na-jejich-postoj/


 Facebook zakázal mobilním inzerentům používat data na úrovni zařízení

16.03.2020 - Mobilní reklama | Facebook aktualizoval podmínky programu Advanced Mobile Measurement, které inzerentům zakazují přijímat data na úrovni zařízení

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/facebook-zakazal-mobilnim-inzerentum-pouzivat-data-na-urovni-zarizeni/


 ONLINE PŘENOS: Dopady koronaviru na média a marketing | MediaGuru

16.03.2020 - Probíhající pandemie podstatně ovlivňuje i odvětví médií, marketingu a reklamy.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/03/online-prenos-dopady-koronaviru-na-media-a-marketing/


 Marketing v období karantény - MARTIN SOVA

16.03.2020 - Kdo teď vypne reklamní kampaně, nepřežije. Čekat na to, až se situace "normalizuje" a zákazníci se vrátí povede pouze k vyklizení pozic konkurenci.

#Reklama, https://www.sova.biz/marketing-v-obdobi-karanteny/




Články na téma #Reklama vydané ve 11. týdnu 2020


 Online: Dopady koronaviru na média a marketing | MediaGuru

13.03.2020 - Probíhající epidemie podstatně ovlivňuje i odvětví médií, marketingu a reklamy.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/03/online-dopady-koronaviru-na-media-a-marketing/


 Wow, tam si někdo sedl a natočil video jen pro mě! Češi z Motionlabu mění personalizovanými videi marketing - CzechCrunch

12.03.2020 - Zaujmout zákazníka je v dnešní době složité, obzvlášť když se o to snažíte ve světě internetu, kde na něj neustále skáčou odevšad reklamy, pohyblivé gify

#Reklama, https://www.czechcrunch.cz/2020/03/wow-tam-si-nekdo-sedl-a-natocil-video-jen-pro-me-cesi-z-motionlabu-meni-personalizovanymi-videi-marketing/


 Facebook zavádí opatření proti zneužívání koronaviru

11.03.2020 - Facebooková reklama na koronavir l Zprávy o koronaviru se hemží všemi médii včetně sociálních sítí a bohužel s nimi na platformy ruku v ruce přichází reklamy, které celé krizové situace zneužívají k nekalému výdělku. Facebook se p

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/facebook-zakazuje-reklamy-na-rousky/


 AMVR zpřístupňuje data o kampaních v outdooru | MediaGuru

09.03.2020 - Asociace měření venkovní reklamy spouští pilotní projekt, ve kterém zpřístupňuje data o outdoorových kampaních.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/03/amvr-zpristupnuje-data-o-kampanich-v-outdooru/




Články na téma #Reklama vydané ve 10. týdnu 2020


 R2B2 spouští balíčky pro nákup viditelných pozic | MediaGuru

02.03.2020 - Balíčky jsou vytvořeny na základě měření a mají zadavatelům zajistit zobrazení reklamy na nejlépe viditelných pozicích.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/03/r2b2-spousti-balicky-pro-nakup-viditelnych-pozic/




Články na téma #Reklama vydané ve 09. týdnu 2020


 Znojmo se obává, že nebude moct propagovat vinobraní | MediaGuru

29.02.2020 - Znojmo se obává, že kvůli připravovanému zákonu na regulaci reklamy na alkohol a tabák nebude moct propagovat vinobraní.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/02/znojmo-se-obava-ze-nebude-moct-propagovat-vinobrani/


 Tvoří letecké záběry pro Netflix, Apple i Amazon. Český Copterfilm má s drony svůj zářez i na letošním Super Bowlu - CzechCrunch

28.02.2020 - Oceňovaný snímek Nabarvené ptáče, dokument Planeta Česko, záběry interiéru Národního divadla, spoty pro Škoda Auto nebo reklama pro Amazon. Co mají tyto

#Reklama, https://www.czechcrunch.cz/2020/02/tvori-letecke-zabery-pro-netflix-i-amazon-cesky-copterfilm-ma-s-drony-svuj-zarez-i-na-letosnim-super-bowlu/


 RRTV zahájila správní řízení kvůli reklamě na Hanáckou vodku | MediaGuru

27.02.2020 - Reklama na Hanáckou vodku vytváří podle RRTV dojem, že spotřeba alkoholu přispívá ke společenskému úspěchu.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/02/rrtv-zahajila-spravni-rizeni-kvuli-reklame-na-hanackou-vodku/


 ČT má letos navýšit příjmy z reklamy a sponzoringu o třetinu | MediaGuru

24.02.2020 - Česká televize předpokládá, že v letošním roce získá z prodeje reklamy a sponzoringu o 75 mil. Kč více než v roce 2019.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/02/ct-ma-letos-navysit-prijmy-z-reklamy-a-sponzoringu-o-tretinu/




Články na téma #Reklama vydané ve 08. týdnu 2020


 SPIR: Online reklama poroste i letos, podle odhadu o 11 % | MediaGuru

21.02.2020 - Růst internetové reklamy má pokračovat i v letošním roce, profesní sdružení SPIR odhaduje dvouciferný nárůst.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/02/spir-online-reklama-poroste-i-letos-podle-odhadu-o-11/


 Češi a reklama: Více lidí přiznává nákup na základě reklamy | MediaGuru

20.02.2020 - Nákup na základě reklamy přiznává 48 % české populace. Oproti loňskému roku se ochota připustit vliv reklamy zvýšila, ukazuje letošní studie Češi a reklama.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/02/cesi-a-reklama-vice-lidi-priznava-nakup-na-zaklade-reklamy/


 Vizualizace: Data o vytíženosti metra pro plánování outdooru | MediaGuru

20.02.2020 - Pro plánování venkovní reklamy se mohou mimo jiné hodit informace o vytíženosti pražského metra. Přinášíme vizualizaci ilustrující, které linky a kdy jsou nejvytíženější.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/02/vizualizace-data-o-vytizenosti-metra-pro-planovani-outdooru/


 Jak zacílit na odběratele newsletterů reklamou na Facebooku a Instagramu

18.02.2020 - Facebook nemá rád, když se přes jeho reklamy prodává. Nemají to rádi ani jeho uživatelé. Protože by všichni byli zahrnuti reklamou, která by říkala „Kupuj tohle”, „Kupuj tamto”, „Kupuj, kupuj, kupuj...”. Není to efektivní a v

#Sociální sítě, #Reklama, https://clipsan.com/blog/newsletter-reklama-facebook-instagram/




Články na téma #Reklama vydané ve 07. týdnu 2020


 IAC: Internet loni rostl o 20 %, programatik má většinu | MediaGuru

13.02.2020 - Internetová reklama měla loni dosáhnout 34,4 mld. Kč, údaj byl zveřejněn na internetové konferenci IAC 2020.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/02/iac-internet-loni-rostl-o-20-programatik-ma-vetsinu/


 Jak na úspěšné PPC kampaně v roce 2020?

12.02.2020 - Jak na úspěšné reklamní kampaně pro menší a střední e-shopy? PPC trendy na rok 2020. Rozhovor s Danielem Birásem z Visibility.

#PPC, #Reklama, https://blog.byznysweb.cz/2020/02/ppc-trendy-2020-podle-daniela-birase-visibility/


 Kreativci založili spolek Nelež, je proti reklamě na dezinfo webech | MediaGuru

12.02.2020 - Nově vzniklý spolek Nelež upozorňuje zadavatele na škodlivost jejich reklamy na dezinformačních webech.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/02/kreativci-zalozili-spolek-nelez-je-proti-reklame-na-dezinfo-webech/


 YouTube Works: Grand Prix vyhrála kampaň Rexony | MediaGuru

11.02.2020 - První ročník soutěže YouTube Works, která oceňuje nejefektivnější reklamy na YouTube, zná vítěze.

#Sociální sítě, #Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/02/youtube-works-grand-prix-vyhrala-kampan-rexony/




Články na téma #Reklama vydané ve 06. týdnu 2020


 Trailery na vyžádání. Netflix konečně umožnil vypnout automatické přehrávání ukázek - CzechCrunch

07.02.2020 - Stejně jako reklama může být i trailer uměleckým formátem, jelikož představuje výzvu, jak daný film či seriál představit zajímavým způsobem. Musí se mu to

#Reklama, https://www.czechcrunch.cz/2020/02/trailery-na-vyzadani-netflix-konecne-umoznil-vypnout-automaticke-prehravani-ukazek/


 Čisté investice do rádií loni poprvé přesáhly 1,6 mld. Kč | MediaGuru

06.02.2020 - Podle údajů od provozovatelů rozhlasového vysílání směřovalo loni do rádiové reklamy 1,6 mld. Kč čistých investic.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/02/ciste-investice-do-radii-loni-poprve-presahly-1-6-mld-kc/


 Nejodvážnější české reklamy: Antirezin, T-Mobile či Air Bank | MediaGuru

05.02.2020 - Za uplynulých 30 let české reklamy se k těm nejodvážnějším řadí Antirezin, polský šmelinář od T-Mobile, „Bóbika“ od Centrum.cz nebo Air Bank, vyplývá ze studie Ogilvy.

#Reklama, #, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/02/nejodvaznejsi-ceske-reklamy-antirezin-t-mobile-ci-air-bank/




Články na téma #Reklama vydané ve 05. týdnu 2020


 Jak jsme díky automatizaci zefektivnili reklamy na Facebooku u klienta Auto Hotárek

31.01.2020 - Co dělat u Facebook reklamy, když máte obecnou cílovou skupinu, na kterou nelze konkrétně cílit? Tento problém jsme úspěšně vyřešili u klienta Auto Hotárek.

#Sociální sítě, #Reklama, https://blog.acomware.cz/pripadova-studie-auto-hotarek/


 Jak jsme díky automatizaci zefektivnili reklamy na Facebooku u klienta Auto Hotárek

31.01.2020 - Facebooková reklama nabízí nejlepší cílení ze všech výkonnostních kanálů. Co ale dělat, když máte obecnou cílovou skupinu, na kterou nelze konkrétně cílit? Tento problém jsme úspěšně vyřešili u klienta Auto Hotárek. Auto Hotáre

#Sociální sítě, #Reklama, https://blog.acomware.cz/auto-hotarek-pripadova-studie/