To nejlepší 1x týdně

  



Články na téma #Reklama vydané ve 03. týdnu 2020


 Facebook otáčí a do WhatsAppu zatím reklamy nenasadí. Způsoby, jak v něm vydělávat, bude hledat jinde - CzechCrunch

18.01.2020 - Když před rokem Facebook oznámil, že chce ve své komunikační aplikaci WhatsApp prodávat reklamy, sešel se tento nápad nejen s odporem části veřejnosti,

#Sociální sítě, #Reklama, https://www.czechcrunch.cz/2020/01/facebook-otaci-a-do-whatsappu-zatim-reklamy-nenasadi-zpusoby-jak-v-nem-vydelavat-bude-hledat-jinde/


 Facebook dá uživatelům větší kontrolu nad politickou reklamou

16.01.2020 - Politická reklama na Facebooku l V souvislosti s volbami Facebook bude v roce 2020 zavádět nové funkce, díky kterým se budou moci uživatelé rozhodnout, kolik politické reklamy uvidí a budou mít větší kontrolu nad tím, jak na ně inzerenti c

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/facebook-da-uzivatelum-vetsi-kontrolu-nejen-nad-politickou-reklamou/


 Spotify začne do svých podcastů vkládat cílené reklamy, spouští reklamní systém

13.01.2020 - Spotify si vsadilo na podcasty a chce na své sázce začít vydělávat. Firma oznámila, že v testovacím režimu spouští reklamní platformy Streaming Ad…

#Reklama, https://www.lupa.cz/aktuality/spotify-zacne-do-svych-podcastu-vkladat-cilene-reklamy-spousti-reklamni-system/


 Krišica: Sklik se může rozšířit i o audioreklamu nebo IPTV | MediaGuru

13.01.2020 - Reklamní systém Sklik by se mohl vyvinout v jakýsi „e-shop“ reklamy pro inzerenty, říká Ondřej Krišica, ředitel divize reklamy Seznam.cz.

#PPC, #Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/01/krisica-sklik-se-muze-rozsirit-i-o-audioreklamu-nebo-iptv/


 Cinema City měla loni zvýšit příjmy z kinoreklamy o 22 % | MediaGuru

13.01.2020 - New Age Adevrtising, která pro Cinema City zajišťuje prodej reklamy, zaznamenala loni navýšení příjmů z kinoreklamy o téměř čtvrtinu.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/01/cinema-city-mela-loni-zvysit-prijmy-z-kinoreklamy-o-22/




Články na téma #Reklama vydané ve 02. týdnu 2020


 Přehled vybraných oborových konferencí a akcí 2020 | MediaGuru

06.01.2020 - Přinášíme přehled konferencí z odvětví marketingu, reklamy, PR a médií a také přehled nejvýznamnějších oborových akcí v roce 2020.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/12/prehled-vybranych-oborovych-konferenci-a-akci-2020/


 Facebook a Instagram zakáží influencerům propagovat tabák, elektronické cigarety a zbraně

06.01.2020 - Reklama na zbraně, tabák a e-cigarety na Facebooku a Instagramu l Poté co Facebook zavedl opatření proti obsahu se zdravotní tématikou, přichází s dalším omezením, které se týká propagace zbraní, tabáku a elektronických cigaret (vaping)

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/facebook-a-instagram-omezi-propagaci-influenceru/




Články na téma #Reklama vydané ve 01. týdnu 2019


 7 lekcí z investovaného milionu do reklamy na Facebooku v roce 2019

31.12.2019 - Facebook je pro nás a naše klienty jeden z nejdůležitějších zdrojů návštěvnosti, leadů a ve finále zákazníků. V roce 2019 jsme do Facebook (a Instagram) reklamy investovali 1.037.051 Kč. Se ziskem.

#Sociální sítě, #Reklama, https://clipsan.com/blog/milion-reklama-facebook-2019/




Články na téma #Reklama vydané ve 52. týdnu 2019


 Spotify chce příští rok zbavit své produkty politické reklamy | MediaGuru

29.12.2019 - Spotify je další digitální platformou, která se rozhodla skoncovat s politickou reklamou.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/12/spotify-chce-pristi-rok-zbavit-sve-produkty-politicke-reklamy/


 Letošní vánoční nadílka české reklamy | MediaGuru

23.12.2019 - Mnozí čeští zadavatelé si letos na Vánoce zahráli na emocionální notu.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/12/letosni-vanocni-nadilka-ceske-reklamy/




Články na téma #Reklama vydané ve 51. týdnu 2019


 11 tipů, jak upoutat nadpisem Google Ads reklamy - Marketing PPC

21.12.2019 - Nadpis reklamy je první věc, kterou zákazník vidí. Na jeho základě se v milisekundách rozhodne, zda ho nabídka zaujme nebo ji bude ignorovat.

#PPC, #Reklama, https://www.marketingppc.cz/google-ads/jak-upoutat-nadpisem-google-reklamy/


 Facebook zavádí nové reporty pro měření výkonu

18.12.2019 - Nové metriky měření výkonu na Facebooku l Facebook přidal do Správce reklam nové možnosti měření výkonu. Jedná se o tvorbu reportů napříč účty a tvorbu vlastních metrik v reportování reklam. Nástroje jsou navržené tak, aby inzere

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-reporty-napric-reklamnimi-ucty-a-vlastni-metriky/


 Adam Dvořák (eVisions.cz): Proč a jak analyzovat konkurenci v PPC kampaních?

18.12.2019 - Tak, jako se vyvíjí práce specialistů v různých oblastech marketingu, vyvíjí se i ta v oblasti PPC reklamy. Jedním z velkých trendů se postupně stává…

#PPC, #Reklama, https://mladypodnikatel.cz/adam-dvorak-evisions-cz-proc-a-jak-analyzovat-konkurenci-v-ppc-kampanich-t37255


 ČT nezvyšuje cenu reklamy, LOH či Euro jsou ale dražší | MediaGuru

16.12.2019 - Základní cena televizní reklamy zůstává na obrazovkách ČT pro rok 2020 stejná. Za reklamy spojené s významnými sportovními událostmi se ale bude platit víc.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/12/ct-nezvysuje-cenu-reklamy-loh-ci-euro-jsou-ale-drazsi/


 AKA je proti návrhu na regulaci alkoholové reklamy | MediaGuru

16.12.2019 - Ministerstvo zdravotnictví by se podle AKA mělo místo další regulace alkoholové reklamy zaměřit na osvětu a vynucování stávajících zákonů.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/12/aka-je-proti-navrhu-na-regulaci-alkoholove-reklamy/




Články na téma #Reklama vydané ve 50. týdnu 2019


 RF Hobby letos investovalo do TV reklamy 15 mil. Kč | MediaGuru

13.12.2019 - Investice do televizní reklamy se týkala především společenských a ženských časopisů společnosti RF Hobby.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/12/rf-hobby-letos-investovalo-do-tv-reklamy-15-mil-kc/


 Zenith: Investice do reklamy se v roce 2020 zvýší o 4,3 % | MediaGuru

11.12.2019 - Globální inzerenti zvýší v roce 2020 investice do reklamy o 4,3 %, velikost publik pro cílení reklamy se ale o 1,6 % sníží, předpovídá mediální agentura Zenith.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/12/zenith-investice-do-reklamy-se-v-roce-2020-zvysi-o-4-3/


 R2B2 rozšiřuje nabídku nativní reklamy pro rok 2020 | MediaGuru

11.12.2019 - Společnost R2B2 rozšiřuje digitální reklamní síť o kompatibilitu s novými typy nativní reklamy.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/12/r2b2-rozsiruje-nabidku-nativni-reklamy-pro-rok-2020/


 Monitoring: Mediální investice v letošním říjnu nerostly | MediaGuru

10.12.2019 - Monitorovaný objem hrubých reklamních investic v médiích se v letošním říjnu v celkovém průměru oproti loňskému říjnu snížil. Růst ale pokračuje u TV reklamy.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/12/monitoring-medialni-investice-v-letosnim-rijnu-nerostly/


 Monitoring: Mediální investice v říjnu táhla TV reklama | MediaGuru

10.12.2019 - Monitorovaný objem hrubých reklamních investic ukazuje na růst TV reklamy.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/12/monitoring-medialni-investice-v-rijnu-tahla-tv-reklama/


 Facebook aktualizuje nastavení speciální kategorie reklam

10.12.2019 - Speciální kategorie reklam na Facebooku l Pracujete s kampaněmi, které se dotýkají realitního odvětví, nabídky zaměstnání nebo úvěrů? Tak zbystřete! Facebook oznámil další nová opatření, která vnesou více transparentnosti do tohot

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/facebook-aktualizuje-nastaveni-specialni-kategorie-reklam/




Články na téma #Reklama vydané ve 49. týdnu 2019


 Zaujmout na první pohled. Češi v Praze představili unikátní holografické reklamní panely, se kterými chtějí do světa - CzechCrunch

06.12.2019 - Skleněný, zcela průhledný panel na podstavci o velikosti tradičních městských reklam zvaných CityLight, jaké se využívají například na zastávkách městské

#Reklama, https://www.czechcrunch.cz/2019/12/zaujmout-na-prvni-pohled-cesi-v-praze-predstavili-unikatni-holograficke-reklamni-panely-se-kterymi-chteji-do-sveta/


 Video: Kopírování entit v Skliku – Blog Seznam.cz

05.12.2019 - S Sklikem můžete pracovat rychleji díky možnosti kopírování kampaní, sestav, reklam a cílení v rámci svého účtu. Stačí vytvořit podobnou kampaň, sestavu nebo přenést celý pečlivě vybraný set nastavených zájmů do jiné sestavy.

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2019/12/video-kopirovani-entit-v-skliku/


 Facebook zavádí nové bezpečnostní nástroje pro inzerenty

04.12.2019 - Bezpečnostní nástroje pro inzerenty l Facebook oznámil, že bude zavádět novou sadu nástrojů, díky kterým budou moci firmy lépe kontrolovat umístění jejich reklamy. Chce inzerentům zajistit, aby se jejich reklama nezobrazovala na nežádouc

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-nove-moznosti-kontroly-zobrazeni-reklam/


 Jak nasadit a používatskript v Skliku na kontrolu platnosti URL adres - Sherpas

04.12.2019 - Věřím, že každý PPC specialista má rád pod kontrolou všechny své kampaně a reklamy. Pokud máte ale na starost více kampaní, přestane být postupem času ve vašich možnostech a silách provádět pravidelnou detailní kontrolu všech rekla

#PPC, #Reklama, https://www.sherpas.cz/blog/jak-nasadit-a-pouzivat-skript-v-skliku-na-kontrolu-platnosti-url-adres?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+dobryweb-blog+%28Dobr%C3%BD+web+-+blog%29


 AKA chce dezinformačním webům omezit jejich příjmy | MediaGuru

02.12.2019 - Asociace komunikačních agentur (AKA) bude apelovat na zadavatele reklamy, aby kvůli reputačnímu riziku neinzerovali na dezinformačních webech.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/12/aka-chce-dezinformacnim-webum-omezit-jejich-prijmy/


 Neinzerujte na dezinformačních webech, vyzývá česká reklamní asociace

02.12.2019 - Asociace komunikačních agentur zveřejnila prohlášení, ve kterém se obrací na inzerenty, aby „chránili své značky před znehodnocením“ a nezadávali…

#Reklama, https://www.lupa.cz/aktuality/neinzerujte-na-dezinformacnich-webech-vyzyva-ceska-reklamni-asociace/




Články na téma #Reklama vydané ve 48. týdnu 2019


 Dynamický retargeting je možné stylovat – Blog Seznam.cz

29.11.2019 - Ode dneška začínáme na webech Seznamu zobrazovat reklamy dynamického retargetingu s vlastními barvami a zobrazovat u nabídek slevy a doprovodné popisky. Jak šablony nastavit, aby měly optimální výkon? Použití vlastních barev zvýší pově

#Reklama, https://blog.seznam.cz/2019/11/dynamicky-retargeting-je-mozne-stylovat/


 Facebook přináší několik možností personalizace reklam

28.11.2019 - Reklama | Facebook přichází s více možnostmi strojového učení, díky kterým zlepší personalizaci reklam. Umožní například dynamický výběr formátů reklam a textu v každém zobrazení.

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/facebook-prinasi-nekolik-moznosti-personalizace-reklam/


 Vojtěch: Reklama na alkohol by neměla zobrazovat živé bytosti | MediaGuru

27.11.2019 - Podle ministra zdravotnictví Adama Vojtěcha by reklama neměla vzbuzovat dojem, že alkohol je „dobrý kamarád“.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/11/vojtech-reklama-na-alkohol-by-nemela-zobrazovat-zive-bytosti/