Články na téma #Reklama vydané ve 46. týdnu 2020
10.11.2020 - TikTok nabízí na českém trhu od října možnosti reklamy. Už teď na něm fungují influenceři s miliony sledujících.
Články na téma #Reklama vydané ve 45. týdnu 2020
06.11.2020 - Instagram začal testovat novou možnost, jak mohou uživatelé odpovídat na Stories, aniž by museli posílat přímou zprávu. Dále zavádí odznáčky v živých přenosech, které je pomohou monetizovat, a rozšířil test IGTV reklam na ještě ví
04.11.2020 - Atmedia ponechává pro příští rok základní ceníkové ceny na letošní úrovni, sníží ale poskytované slevy.
02.11.2020 - Výzkumná agentura Behavio Labs zkoumala reklamy na značky Budvar 33, Ria a Hornbach a zjišťovala, jak rezonovaly v populaci.
Články na téma #Reklama vydané ve 44. týdnu 2020
31.10.2020 - Televize Seznam bude od ledna 2021 prodávat reklamní prostor ve svém vysílání prostřednictvím firmy Atmedia. Mediální zastupitelství se tak bude starat…
30.10.2020 - Trojnásobný čistý zisk, rekordní prodeje služeb a počítačů, dvouciferný růst uživatelské základny a návrat investic do reklamy. Amazon, Apple, Facebook a
26.10.2020 - Ptáte se jak zaujmout? Odpověď zní: videoreklamou. Právě video jsme v naší agentuře PLACEMENT.cz testovali u našeho dlouhodobého klienta MujKoberec.cz. K nativním obsahovým formátům jsme tak přidali novinku, která měla oslovit nové zák
26.10.2020 - Navzdory pandemii koronaviru mnoho firem až zdvojnásobuje své investice do reklamy na sociálních sítích, ukazuje report Socialbakers.
Články na téma #Reklama vydané ve 43. týdnu 2020
22.10.2020 - Televizní skupina Nova zachovává kontury své obchodní politiky pro rok 2021, ceny reklamy zvyšuje jen mírně.
21.10.2020 - Agentura Nielsen Admosphere zveřejnila meziroční srovnání reklamních investic za první tři čtvrtletí. Z tabulky vyplývá, že navzdory koronavirové krizi…
20.10.2020 - Vánoční sezóna pomalu nabírá na obrátkách, proto je nejvyšší čas zaujmout potenciální zákazníky svou nabídkou. Se stávajícími návštěvníky můžete pracovat prostřednictvím retargetingu, ale jejich množství je omezené. Jak zís
19.10.2020 - Instagram rozšiřuje možnosti videoreklam, které běží na jeho platformě. Nově povedou i do IGTV.
19.10.2020 - Vysílací rada vytáhla do boje s nedovolenou propagací alkoholu nebo kouření na českých televizních stanicích.
19.10.2020 - Uskutečnila se konference Reklama na hraně, kvůli opatřením proti koronaviru probíhala online.
Články na téma #Reklama vydané ve 42. týdnu 2020
18.10.2020 - RIP Yahoo Groups, Coculs Quest 2 doplácí na Facebook, mikrocílení reklamy nefunguje a Messenger má nové logo. Co ještě přinesl uplynulý #tyden?
17.10.2020 - I když je cílová skupina pro vege produkty Nestlé hlavně online, osvědčila se jim při vstupu na trh reklama v televizi. Po roce a půl tvoří burgery 40 % prodejů.
15.10.2020 - Facebook zveřejnil nové kontrolní prvky pro video reklamy, aby inzerenti mohli lépe hlídat, kde se jejich kampaně zobrazují. Novinky zahrnují vyloučení témat či seznamy povolených vydavatelů.
14.10.2020 - Zneužití pandemie koronaviru k prodeji doplňků stravy či roušek z nanovláken nezůstává bez reakce.
Články na téma #Reklama vydané ve 41. týdnu 2020
08.10.2020 - Ode dnešního dne máte k dispozici metriky, které odkrývají výkon kampaní, jejichž primárním cílem není prodej, ale oslovení relevantních cílových skupin. Představujeme win rate, report unikátních a nových uživatelů a frekvenci zobra
08.10.2020 - Zajímá vás, jestli se vám vyplatí investovat do populárního affiliate marketingu? V nové trojdílné sérii E-commerce tipů vám představíme provizní affiliate program se specialistou z agentury Ordelogy, Martinem Čtvrtníčkem. Pusťte si ú
07.10.2020 - V Česku se uskutečnil první pilotní test programaticky nakupované digitální outdoorové reklamy (DOOH). Stalo se tak na začátku září na festivalu Greenfest na pražském Střeleckém ostrově.
05.10.2020 - Httpool se stává oficiálním partnerem TikTok v oblasti plánování a prodeje a reklamy na českém trhu.
05.10.2020 - V minulém článku mě zajímalo, kdy lidé začínají hledat vánoční dárky pro své blízké a kdy by tedy e-shopy měly spouštět své reklamní kampaně. Přitom mě začala hlodat zvědavost, jestli a jak se to liší pro různé skupiny zákaz
Články na téma #Reklama vydané ve 40. týdnu 2020
30.09.2020 - Loosers vznikla jako malá agentura v době krize před 11 lety. „Prošli jsme náročnými začátky, víme, co můžeme čekat,“ říká k aktuálnímu vývoji Iva Bízová, spolumajitelka agentury.
29.09.2020 - V pondělí bylo volno, ale o novinky ze světa marketingu nepřijdete. Tentokrát jsme do nich zařadili tip na vzdělávání, podcast a samozřejmě spoustu zajímavých článků.
29.09.2020 - Při navrhování reklam pro mobilní platformy je důležité znát chování, pro které budou optimalizovány.
Články na téma #Reklama vydané ve 39. týdnu 2020
25.09.2020 - Podle monitoringu reklamy Ad Intel agentury Nielsen Admosphere investuje nejvíce do reklamy z čerpacích stanic síť MOL.
24.09.2020 - Cena televizní reklamy na stanicích Media Clubu by mohla v příštím roce vzrůst o 5 až 10 %, odhaduje Petr Hatlapatka, vedoucí online prodeje zastupitelství Media Club.
24.09.2020 - Facebook odstraňuje restrikce týkající se textového obsahu v obrázcích reklam. Pokud reklama přesáhne 20 % textu v obrázku, Facebook ji nadále penalizovat nebude.
23.09.2020 - Online konference Reklama na hraně: risk nebo zisk chce ukázat, jak vyrábět odvážné kampaně a přitom mít kreativitu pod kontrolou.