To nejlepší 1x týdně

  



Články na téma #Reklama vydané ve 10. týdnu 2020


 R2B2 spouští balíčky pro nákup viditelných pozic | MediaGuru

02.03.2020 - Balíčky jsou vytvořeny na základě měření a mají zadavatelům zajistit zobrazení reklamy na nejlépe viditelných pozicích.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/03/r2b2-spousti-balicky-pro-nakup-viditelnych-pozic/




Články na téma #Reklama vydané ve 09. týdnu 2020


 Znojmo se obává, že nebude moct propagovat vinobraní | MediaGuru

29.02.2020 - Znojmo se obává, že kvůli připravovanému zákonu na regulaci reklamy na alkohol a tabák nebude moct propagovat vinobraní.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/02/znojmo-se-obava-ze-nebude-moct-propagovat-vinobrani/


 Tvoří letecké záběry pro Netflix, Apple i Amazon. Český Copterfilm má s drony svůj zářez i na letošním Super Bowlu - CzechCrunch

28.02.2020 - Oceňovaný snímek Nabarvené ptáče, dokument Planeta Česko, záběry interiéru Národního divadla, spoty pro Škoda Auto nebo reklama pro Amazon. Co mají tyto

#Reklama, https://www.czechcrunch.cz/2020/02/tvori-letecke-zabery-pro-netflix-i-amazon-cesky-copterfilm-ma-s-drony-svuj-zarez-i-na-letosnim-super-bowlu/


 RRTV zahájila správní řízení kvůli reklamě na Hanáckou vodku | MediaGuru

27.02.2020 - Reklama na Hanáckou vodku vytváří podle RRTV dojem, že spotřeba alkoholu přispívá ke společenskému úspěchu.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/02/rrtv-zahajila-spravni-rizeni-kvuli-reklame-na-hanackou-vodku/


 ČT má letos navýšit příjmy z reklamy a sponzoringu o třetinu | MediaGuru

24.02.2020 - Česká televize předpokládá, že v letošním roce získá z prodeje reklamy a sponzoringu o 75 mil. Kč více než v roce 2019.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/02/ct-ma-letos-navysit-prijmy-z-reklamy-a-sponzoringu-o-tretinu/




Články na téma #Reklama vydané ve 08. týdnu 2020


 SPIR: Online reklama poroste i letos, podle odhadu o 11 % | MediaGuru

21.02.2020 - Růst internetové reklamy má pokračovat i v letošním roce, profesní sdružení SPIR odhaduje dvouciferný nárůst.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/02/spir-online-reklama-poroste-i-letos-podle-odhadu-o-11/


 Češi a reklama: Více lidí přiznává nákup na základě reklamy | MediaGuru

20.02.2020 - Nákup na základě reklamy přiznává 48 % české populace. Oproti loňskému roku se ochota připustit vliv reklamy zvýšila, ukazuje letošní studie Češi a reklama.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/02/cesi-a-reklama-vice-lidi-priznava-nakup-na-zaklade-reklamy/


 Vizualizace: Data o vytíženosti metra pro plánování outdooru | MediaGuru

20.02.2020 - Pro plánování venkovní reklamy se mohou mimo jiné hodit informace o vytíženosti pražského metra. Přinášíme vizualizaci ilustrující, které linky a kdy jsou nejvytíženější.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/02/vizualizace-data-o-vytizenosti-metra-pro-planovani-outdooru/


 Jak zacílit na odběratele newsletterů reklamou na Facebooku a Instagramu

18.02.2020 - Facebook nemá rád, když se přes jeho reklamy prodává. Nemají to rádi ani jeho uživatelé. Protože by všichni byli zahrnuti reklamou, která by říkala „Kupuj tohle”, „Kupuj tamto”, „Kupuj, kupuj, kupuj...”. Není to efektivní a v

#Sociální sítě, #Reklama, https://clipsan.com/blog/newsletter-reklama-facebook-instagram/




Články na téma #Reklama vydané ve 07. týdnu 2020


 IAC: Internet loni rostl o 20 %, programatik má většinu | MediaGuru

13.02.2020 - Internetová reklama měla loni dosáhnout 34,4 mld. Kč, údaj byl zveřejněn na internetové konferenci IAC 2020.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/02/iac-internet-loni-rostl-o-20-programatik-ma-vetsinu/


 Jak na úspěšné PPC kampaně v roce 2020?

12.02.2020 - Jak na úspěšné reklamní kampaně pro menší a střední e-shopy? PPC trendy na rok 2020. Rozhovor s Danielem Birásem z Visibility.

#PPC, #Reklama, https://blog.byznysweb.cz/2020/02/ppc-trendy-2020-podle-daniela-birase-visibility/


 Kreativci založili spolek Nelež, je proti reklamě na dezinfo webech | MediaGuru

12.02.2020 - Nově vzniklý spolek Nelež upozorňuje zadavatele na škodlivost jejich reklamy na dezinformačních webech.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/02/kreativci-zalozili-spolek-nelez-je-proti-reklame-na-dezinfo-webech/


 YouTube Works: Grand Prix vyhrála kampaň Rexony | MediaGuru

11.02.2020 - První ročník soutěže YouTube Works, která oceňuje nejefektivnější reklamy na YouTube, zná vítěze.

#Sociální sítě, #Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/02/youtube-works-grand-prix-vyhrala-kampan-rexony/




Články na téma #Reklama vydané ve 06. týdnu 2020


 Trailery na vyžádání. Netflix konečně umožnil vypnout automatické přehrávání ukázek - CzechCrunch

07.02.2020 - Stejně jako reklama může být i trailer uměleckým formátem, jelikož představuje výzvu, jak daný film či seriál představit zajímavým způsobem. Musí se mu to

#Reklama, https://www.czechcrunch.cz/2020/02/trailery-na-vyzadani-netflix-konecne-umoznil-vypnout-automaticke-prehravani-ukazek/


 Čisté investice do rádií loni poprvé přesáhly 1,6 mld. Kč | MediaGuru

06.02.2020 - Podle údajů od provozovatelů rozhlasového vysílání směřovalo loni do rádiové reklamy 1,6 mld. Kč čistých investic.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/02/ciste-investice-do-radii-loni-poprve-presahly-1-6-mld-kc/


 Nejodvážnější české reklamy: Antirezin, T-Mobile či Air Bank | MediaGuru

05.02.2020 - Za uplynulých 30 let české reklamy se k těm nejodvážnějším řadí Antirezin, polský šmelinář od T-Mobile, „Bóbika“ od Centrum.cz nebo Air Bank, vyplývá ze studie Ogilvy.

#Reklama, #, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/02/nejodvaznejsi-ceske-reklamy-antirezin-t-mobile-ci-air-bank/




Články na téma #Reklama vydané ve 05. týdnu 2020


 Jak jsme díky automatizaci zefektivnili reklamy na Facebooku u klienta Auto Hotárek

31.01.2020 - Co dělat u Facebook reklamy, když máte obecnou cílovou skupinu, na kterou nelze konkrétně cílit? Tento problém jsme úspěšně vyřešili u klienta Auto Hotárek.

#Sociální sítě, #Reklama, https://blog.acomware.cz/pripadova-studie-auto-hotarek/


 Jak jsme díky automatizaci zefektivnili reklamy na Facebooku u klienta Auto Hotárek

31.01.2020 - Facebooková reklama nabízí nejlepší cílení ze všech výkonnostních kanálů. Co ale dělat, když máte obecnou cílovou skupinu, na kterou nelze konkrétně cílit? Tento problém jsme úspěšně vyřešili u klienta Auto Hotárek. Auto Hotáre

#Sociální sítě, #Reklama, https://blog.acomware.cz/auto-hotarek-pripadova-studie/


 Sklik rozšiřuje nabídku videoformátů o Outstream – Blog Seznam.cz

30.01.2020 - Od dnešního dne je možné v Skliku kromě instreamové videoreklamy nakoupit i další videoformát a to cenově dostupnější Outstream. Sklik tak rozšiřuje nabídku video formátů, které inzerenti mohou využít. Jak Outstream funguje? Outstream

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2020/01/sklik-rozsiruje-nabidku-videoformatu-o-outstream/


 Pražská firma uzavřela tendry na umístění reklamy na lampách | MediaGuru

29.01.2020 - V pěti uzavřených tendrech zvítězily firmy Bulldog reklama, Erflex, AgE - reklamní agentura, JCDecaux a Rencar.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/01/prazska-firma-uzavrela-tendry-na-umisteni-reklamy-na-lampach/




Články na téma #Reklama vydané ve 04. týdnu 2020


 Soukromí už neexistuje, kdo a jak hackl mobil Jeffa Bezose a reklama ve WhatsApp nebude

26.01.2020 - Filmové pirátství v Česku, Twitter a podivné cílení reklamy, velké firmy dávají stovky milionů za lobbing, kolik se prodal AirPods? Co ještě přinesl…

#Reklama, #Sociální sítě, https://www.lupa.cz/clanky/soukromi-uz-neexistuje-kdo-a-jak-hackl-mobil-jeffa-bezose-a-reklama-ve-whatsapp-nebude/


 Datartu spojení s Euronicsem prospělo. Loni v tržbách vyrostl o třetinu na téměř 10 miliard korun - CzechCrunch

24.01.2020 - Českému online trhu s elektronikou (a nejen s ním) bezvýhradně vládne Alza. Kdo je ovšem opravdovou dvojkou? CZC.cz a jeho reklamní kampaně mají jasno,

#Reklama, https://www.czechcrunch.cz/2020/01/datartu-spojeni-s-euronicsem-prospelo-loni-v-trzbach-vyrostl-o-tretinu-na-temer-10-miliard-korun/


 Inspekce zjistila 71 pochybení u reklamy potravinových doplňků | MediaGuru

24.01.2020 - Státní zemědělská a potravinářská inspekce zjistila loni 71 pochybení u reklamy výrobců potravinových doplňků.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/01/inspekce-zjistila-71-pochybeni-u-reklamy-potravinovych-doplnku/


 Facebook odstupuje od plánu zavést reklamu na WhatsApp

23.01.2020 - Reklama na WhatsAppu l Těšili jste se, že získáte nový prostor pro inzerci na WhatsAppu? Budete si muset nejspíš ještě počkat! Facebook rozpustil tým, který měl na starost zavést reklamu na WhatsApp a jejich práci vymazal z kódu aplikace.

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/facebook-odstupuje-od-planu-zavest-reklamu-do-whatsapp/


 Reklama ve WhatsAppu nebude. Zatím | MediaGuru

23.01.2020 - Facebook ruší své plány s reklamou v chatovací aplikaci WhatsApp. Tým, který měl reklamní systém připravit, byl rozpuštěn.

#Reklama, #Sociální sítě, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/01/reklama-ve-whatsappu-nebude-zatim/


 Hrubý objem reklamy v médiích loni vystoupal na 120 miliard | MediaGuru

22.01.2020 - Nejsilnějším tuzemským mediatypem je i nadále s výrazným odstupem televize, ukazuje monitoring reklamy v médiích za rok 2019.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/01/hruby-objem-reklamy-v-mediich-loni-vystoupal-na-120-miliard/


 Nejsilnějším médiem pro reklamu zůstává televize, trh přesáhl 57 miliard korun

22.01.2020 - Největší objem reklamy byl loni zadán v televizním vysílání. Ceníková hodnota inzerce dosáhla 57,5 miliardy korun. Ukazují to data společnosti Nielsen…

#Reklama, https://www.lupa.cz/aktuality/nejsilnejsim-mediem-pro-reklamu-zustava-televize-trh-presahl-57-miliard-korun/


 Facebook přidá uživatelům více kontroly nad cílením reklam

21.01.2020 - Reklama | Facebook přidává nový přehled, jakým způsobem daná značka vaše data používá. Vy si následně budete moci určit, ve kterých seznamech zůstanete.

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/uzivatele-ziskaji-vice-kontroly-nad-zobrazenim-reklam-vyuzivajicich-custom-audiences/


 Spotify využije svá data k cílení reklamy v podcastech | MediaGuru

20.01.2020 - Hudební platforma Spotify se rozhodla použít svá data o uživatelích k cílení reklamy uvnitř podcastů.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/01/spotify-vyuzije-sva-data-k-cileni-reklamy-v-podcastech/


 Sklik výzva: Dynamický banner – aneb jak na úspěšnou kampaň – Blog Seznam.cz

20.01.2020 - Známe dalšího vítěze naší Sklik výzvy – je jím pražská Vivio agency. Lucie Burešová nám prozradila vítězné know-how a popsala, jak postupovali krok po kroku. Pojďme se společně podívat, jak se agentura Vivio s výzvou poprala. Nov

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2020/01/sklik-vyzva-dynamicky-banner-aneb-jak-na-uspesnou-kampan/