To nejlepší 1x týdně

  



Články na téma #Reklama vydané ve 21. týdnu 2019


 Do reklamy na Gambrinus vstoupil Copperfield | MediaGuru

24.05.2019 - Gambrinus letos slaví 150 let a teď láká fanoušky na trailer, zda známý kouzelník David Copperfield nechá zmizet jeho pivo.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/05/do-reklamy-na-gambrinus-vstoupil-copperfield/


 Rozšiřte vaše reklamy v Google Shopping na další platformy Google - Mergado.cz

22.05.2019 - Od 15. července 2019 nabídne Google možnost zobrazovat produktové a výlohové reklamy ze standardních kampaní na YouTube a v kanálu Objevit od Googlu.

#Reklama, #Sociální sítě, https://www.mergado.cz/rozsirte-vase-reklamy-v-google-shopping-na-dalsi-platformy-google




Články na téma #Reklama vydané ve 20. týdnu 2019


 Podívejte se na novou reklamní kampaň Livesportu. Petr Čech v ní bubnuje v pražském klubu Roxy

17.05.2019 - Za necelé dva týdny nastoupí Petr Čech ke svému poslednímu profesionálnímu zápasu. Jeden z nejlepších českých fotbalistů nového tisíciletí pověsí kopačky na hřebík po ...

#Reklama, https://www.czechcrunch.cz/2019/05/podivejte-se-na-novou-reklamni-kampan-livesportu-petr-cech-v-ni-bubnuje-v-prazskem-klubu-roxy/


 Leoš Špachta (Fragile): Proč a kdy investovat do TV reklamy?

16.05.2019 - TV reklamu společnosti fungující primárně na internetu často podceňují. Přesto pro ně může představovat důležitý nástroj pro oslovení a komunikaci s jejich zákazníky. O tom,…

#Reklama, https://mladypodnikatel.cz/leos-spachta-fragile-proc-a-kdy-investovat-do-tv-reklamy-t36441


 YouTube Music a YouTube Premium přicházejí do Česka – Tyinternety.cz

15.05.2019 - YouTube spouští novou hudební službu s názvem YouTube Music. Hudbu z YouTube tak bude ode dneška možné poslouchat a sledovat bez přerušování reklamami, na pozadí a v neposlední řadě stahovat do offline režimu. Nespornou výhodou aplikace

#Sociální sítě, #Reklama, https://tyinternety.cz/technologie/youtube-music-a-youtube-premium-prichazeji-do-ceska/


 Čisté investice do rádiové reklamy rostly o 1,6 procenta | MediaGuru

15.05.2019 - Rozhlasový trh potvrzuje příznivý trend na reklamním trhu, růst investic měl pokračovat i v prvním čtvrtletí 2019.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/05/ciste-investice-do-radiove-reklamy-rostly-o-1-6-procenta/


 O neobvyklých titulcích v jedné veleúspěšné reklamní kampani | Aira blog

15.05.2019 - Prodat slovem nejošklivější auto na amerických silnicích? Učme se od mistrů.

#Reklama, https://blog.aira.cz/o-neobvyklych-titulcich-v-jedne-veleuspesne-reklamni-kampani


 Jak pracovat s frekvencí na Facebooku | igloonet blog

15.05.2019 - Hlídáte si, jestli se vaše facebooková reklama nezobrazuje stále stejným uživatelům? Ukážu vám 7 způsobů, jak bojovat proti vysoké frekvenci a zvýšit výkon svých reklam.

#Sociální sítě, #Reklama, https://igloonet.cz/blog/jak-pracovat-s-frekvenci-na-facebooku/


 Media Club: Formát Switch-in v HbbTV zasáhl 1,7 mil. diváků | MediaGuru

15.05.2019 - Podle zkušeností Media Clubu se v HbbTV reklamě osvědčují reklamy v segmentu auto-moto.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/05/media-club-format-switch-in-v-hbbtv-zasahl-1-7-mil-divaku/


 Je budoucnost PPCčkařů ohrožena?

14.05.2019 - (Ilustrace PPC reklama) Je budoucnost PPCčkařů ohrožena? - takhle uvedla Lucie Sedláčková svůj článek na blogu z Visibility a já bych tuhle přihrávku rád pingnul dál. Kdysi jsem nad tím totiž přemýšlel a má tenhle "HR" oří

#PPC, #Reklama, https://www.michaljanik.cz/node/1579


 TIP#1353: Jak se podívat na vlastní inzertní profil na Twitteru? Ten co určuje jakou inzerci uvidím? – @365tipu – Tipy a triky

13.05.2019 - V Jak zjistím představu Facebooku o mých zájmech. Jak nastavit cílení reklamy na Facebooku? se dozvíte, jak se podívat na představu Facebooku o tom "co" jste a jaké "zájmy" máte. V Jak zjistit, co všechno o vás Google v

#Sociální sítě, #Reklama, https://365tipu.cz/2019/05/13/tip1353-jak-se-podivat-na-vlastni-inzertni-profil-na-twitteru-ten-co-urcuje-jakou-inzerci-uvidim/




Články na téma #Reklama vydané ve 19. týdnu 2019


 TIP#1350: Jak si chránit soukromí na YouTube? – @365tipu – Tipy a triky

07.05.2019 - Pokud se díváte na videa na YouTube tak je dobré vědět, že Google uchovává na co se vlastně díváte a používá to nejen k doporučování dalších videi, ale také k cílení reklamy a dalším věcem. Ochrana soukromí na YouTube je tady hla

#Sociální sítě, #Reklama, https://365tipu.cz/2019/05/07/tip1350-jak-si-chranit-soukromi-na-youtube/




Články na téma #Reklama vydané ve 18. týdnu 2019


 TIP#1353: Jak se podívat na vlastní inzertní profil na Twitteru? Ten co určuje jakou inzerci uvidím? – @365tipu – Tipy a triky

05.05.2019 - V Jak zjistím představu Facebooku o mých zájmech. Jak nastavit cílení reklamy na Facebooku? se dozvíte, jak se podívat na představu Facebooku o tom "co" jste a jaké "zájmy" máte. V Jak zjistit, co všechno o vás Google v

#Sociální sítě, #Reklama, https://365tipu.cz/2019/05/05/tip1353-jak-se-podivat-na-vlastni-inzertni-profil-na-twitteru-ten-co-urcuje-jakou-inzerci-uvidim/


 Jak jsme natáčeli reklamní videospoty pro Kostelecké uzeniny

03.05.2019 - Kostelecké uzeniny působí na trhu už od roku 1917. Vyrábí masné výrobky jako například klobásy, salámy nebo šunky. Mezi nejznámější produkty patří řada Premium, kam patří například Kostelecký uherák, Křemešník nebo Čeřínek.

#Reklama, https://blog.acomware.cz/kostelecke-uzeniny-pripadova-studie/


 Sjednoťte dynamické produktové reklamy

01.05.2019 - Sjednoťte dynamické produktové reklamy pro více zemí nebo pro více jazyků do jedné kampaně a ušetřete tak drahocenný čas na jejich optimalizaci a kontrole.

#Reklama, https://newsfeed.cz/dynamicke-produktove-reklamy-pro-vice-zemi-a-jazyku-v-jedne-kampani/


 Atmedia od května zařadí do prodeje reklamy TV Paprika | MediaGuru

30.04.2019 - Televizní stanice o vaření TV Paprika vstoupí do elektronického měření sledovanosti a přes Atmedia začne prodávat TV reklamu.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/04/atmedia-od-kvetna-zaradi-do-prodeje-reklamy-tv-paprika/


 Investice do reklamy v médiích ve čtvrtletí stagnovaly | MediaGuru

30.04.2019 - Monitoring naznačuje zpomalení dynamiky vývoje reklamních investic v médiích.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/04/investice-do-reklamy-v-mediich-ve-ctvrtleti-stagnovaly/


 Atmedia od května prodává reklamu na TV Paprika

30.04.2019 - Původem maďarská stanice TV Paprika si od května nechá měřit sledovanost na českém trhu. Při prodeji reklamy ji bude zastupovat společnost Atmedia…

#Reklama, https://www.lupa.cz/aktuality/atmedia-od-kvetna-prodava-reklamu-na-tv-paprika/




Články na téma #Reklama vydané ve 17. týdnu 2019


 Reklamy, které porušily slovenský etický kodex | MediaGuru

28.04.2019 - Přinášíme přehled reklam, které slovenská Rada pro reklamu vyhodnotila v posledním období jako neetické.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/04/reklamy-ktere-porusily-slovensky-eticky-kodex/


 Mají peníze a chuť je utrácet. Přesto je reklamy cílené na generaci 50+ pořád jako šafránu – Tyinternety.cz

25.04.2019 - Marketéři stále opomíjejí zákaznickou skupinu z generace 50+. Přitom je naprostá většina z nich přesvědčena, že si tito lidé z mnoha obchodních důvodů zaslouží výrazně větší pozornost. Ukázala to studie, kterou mezi marketéry v

#Reklama, https://tyinternety.cz/prirucka-marketera/maji-penize-a-chut-je-utracet-presto-je-reklamy-cilene-na-generaci-50-porad-jako-safranu/


 Vložky Ria obsazují do své reklamy poprvé muže | MediaGuru

25.04.2019 - Značka Ria přichází s konceptem „MENstruace: I kluků se to týká“.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/04/vlozky-ria-obsazuji-do-sve-reklamy-poprve-muze/


 TV vs. digitál: Trendy vývoje podílu na trhu | MediaGuru

24.04.2019 - Na základě spolupráce s Jiřím Vítkem zahajujeme seriál kratších článků o postavení digitální a televizní reklamy v komunikačním mixu.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/04/tv-vs-digital-trendy-vyvoje-podilu-na-trhu/


 Snapchatu klesá finanční ztráta a roste počet uživatelů

24.04.2019 - Společnost Snapchat oznámila své výsledky za první čtvrtletí roku 2019, služba přidala nové aktivní uživatele a skokově zvýšila příjem z reklamy. …

#Reklama, https://www.lupa.cz/aktuality/snapchatu-klesa-financni-ztrata-a-roste-pocet-uzivatelu/


 Příběhy o produktech zvyšují prodeje až čtvrtině obchodníků | MediaGuru

24.04.2019 - Osobní příběhy o produktech začínají podle analýzy Asociace malých a středních podniků a živnostníků prodávat lépe než obecná reklama.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/04/pribehy-o-produktech-zvysuji-prodeje-az-ctvrtine-obchodniku/


 Reklama a její vývoj do poloviny 20. století | Aira blog

23.04.2019 - Reklama jak ji (ne)znáte. Necháte se inspirovat?

#Reklama, https://blog.aira.cz/reklama-jeji-vyvoj-do-poloviny-20-stoleti




Články na téma #Reklama vydané ve 16. týdnu 2019


 TIP#1336: Jak zjistit, kdo na Facebook nahrává mé kontaktní údaje pro inzertní účely? – @365tipu – Tipy a triky

15.04.2019 - Reklama na Facebooku má velké množství různorodých cílení. Jedním z nich je i cílení pomocí e-mailové adresy či telefonního číslo. Inzerent či agentura nahraje do Facebooku e-maily/telefony "svých" zákazníků a pokud se na F

#Sociální sítě, #Reklama, https://365tipu.cz/2019/04/15/tip1336-jak-zjistit-kdo-na-facebook-nahrava-me-kontaktni-udaje-pro-inzertni-ucely/




Články na téma #Reklama vydané ve 15. týdnu 2019


 Novinky: Změna pravidel k obrázku kombinované reklamy | Hana Kobzová, PPC Specialista

14.04.2019 - Sklik ohlásil změnu pravidel týkající se obrázků používaných pro kombinovanou reklamu v obsahové síti. Nově od 1. května 2019 nebude možné používat text v obrázcích kombinované reklamy a to ani do poměru 20% tak, jak tomu bylo doposu

#PPC, #Reklama, https://hanakobzova.cz/novinky-zmena-pravidel-k-obrazku-kombinovane-reklamy/


 Přineste více interaktivity do vaší reklamy v Instagram Stories

11.04.2019 - Instagram Stories Ad | Instagram vyzývá všechny inzerenty, aby začali ve Stories i v reklamách využívat interaktivních nástrojů.

#Reklama, https://newsfeed.cz/vyzkousejte-interaktivni-reklamy-v-instagram-stories/


 29 miliard, 23% růst: Jak se loni vyvíjela reklama na těch českých internetech – Tyinternety.cz

11.04.2019 - V České republice se loni v internetové reklamě protočilo 28,6 miliardy korun. Ve srovnání s rokem 2017 došlo k nárůstu o 23 %. Ukázala to čísla nedávno zveřejněná Sdružením pro internetový rozvoj (SPIR), kde jedním z nejvýraznějš

#Reklama, https://tyinternety.cz/digital/29-miliard-23-rust-jak-se-loni-vyvijela-reklama-na-tech-ceskych-internetech/


 Do Google Assistant přichází reklamy a více features - SEO Akademie Collabim

10.04.2019 - Google ve výsledcích vyhledávání Google Assistant pro zařízení Android přidává více grafiky, nástrojů a vylepšeného vizuálního obsahu. Nově také již oficiálně přidává reklamy. Z tohoto se zdá, že společnost harmonizuje výsled

#SEO, #Reklama, https://www.collabim.cz/akademie/seozpravodajstvi/do-google-assistant-prichazeji-ads-a-vice-features/