To nejlepší 1x týdně

  



Články na téma #Reklama vydané ve 01. týdnu 2019


 7 lekcí z investovaného milionu do reklamy na Facebooku v roce 2019

31.12.2019 - Facebook je pro nás a naše klienty jeden z nejdůležitějších zdrojů návštěvnosti, leadů a ve finále zákazníků. V roce 2019 jsme do Facebook (a Instagram) reklamy investovali 1.037.051 Kč. Se ziskem.

#Sociální sítě, #Reklama, https://clipsan.com/blog/milion-reklama-facebook-2019/




Články na téma #Reklama vydané ve 52. týdnu 2019


 Spotify chce příští rok zbavit své produkty politické reklamy | MediaGuru

29.12.2019 - Spotify je další digitální platformou, která se rozhodla skoncovat s politickou reklamou.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/12/spotify-chce-pristi-rok-zbavit-sve-produkty-politicke-reklamy/


 Letošní vánoční nadílka české reklamy | MediaGuru

23.12.2019 - Mnozí čeští zadavatelé si letos na Vánoce zahráli na emocionální notu.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/12/letosni-vanocni-nadilka-ceske-reklamy/




Články na téma #Reklama vydané ve 51. týdnu 2019


 11 tipů, jak upoutat nadpisem Google Ads reklamy - Marketing PPC

21.12.2019 - Nadpis reklamy je první věc, kterou zákazník vidí. Na jeho základě se v milisekundách rozhodne, zda ho nabídka zaujme nebo ji bude ignorovat.

#PPC, #Reklama, https://www.marketingppc.cz/google-ads/jak-upoutat-nadpisem-google-reklamy/


 Facebook zavádí nové reporty pro měření výkonu

18.12.2019 - Nové metriky měření výkonu na Facebooku l Facebook přidal do Správce reklam nové možnosti měření výkonu. Jedná se o tvorbu reportů napříč účty a tvorbu vlastních metrik v reportování reklam. Nástroje jsou navržené tak, aby inzere

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-reporty-napric-reklamnimi-ucty-a-vlastni-metriky/


 Adam Dvořák (eVisions.cz): Proč a jak analyzovat konkurenci v PPC kampaních?

18.12.2019 - Tak, jako se vyvíjí práce specialistů v různých oblastech marketingu, vyvíjí se i ta v oblasti PPC reklamy. Jedním z velkých trendů se postupně stává…

#PPC, #Reklama, https://mladypodnikatel.cz/adam-dvorak-evisions-cz-proc-a-jak-analyzovat-konkurenci-v-ppc-kampanich-t37255


 ČT nezvyšuje cenu reklamy, LOH či Euro jsou ale dražší | MediaGuru

16.12.2019 - Základní cena televizní reklamy zůstává na obrazovkách ČT pro rok 2020 stejná. Za reklamy spojené s významnými sportovními událostmi se ale bude platit víc.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/12/ct-nezvysuje-cenu-reklamy-loh-ci-euro-jsou-ale-drazsi/


 AKA je proti návrhu na regulaci alkoholové reklamy | MediaGuru

16.12.2019 - Ministerstvo zdravotnictví by se podle AKA mělo místo další regulace alkoholové reklamy zaměřit na osvětu a vynucování stávajících zákonů.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/12/aka-je-proti-navrhu-na-regulaci-alkoholove-reklamy/




Články na téma #Reklama vydané ve 50. týdnu 2019


 RF Hobby letos investovalo do TV reklamy 15 mil. Kč | MediaGuru

13.12.2019 - Investice do televizní reklamy se týkala především společenských a ženských časopisů společnosti RF Hobby.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/12/rf-hobby-letos-investovalo-do-tv-reklamy-15-mil-kc/


 Zenith: Investice do reklamy se v roce 2020 zvýší o 4,3 % | MediaGuru

11.12.2019 - Globální inzerenti zvýší v roce 2020 investice do reklamy o 4,3 %, velikost publik pro cílení reklamy se ale o 1,6 % sníží, předpovídá mediální agentura Zenith.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/12/zenith-investice-do-reklamy-se-v-roce-2020-zvysi-o-4-3/


 R2B2 rozšiřuje nabídku nativní reklamy pro rok 2020 | MediaGuru

11.12.2019 - Společnost R2B2 rozšiřuje digitální reklamní síť o kompatibilitu s novými typy nativní reklamy.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/12/r2b2-rozsiruje-nabidku-nativni-reklamy-pro-rok-2020/


 Monitoring: Mediální investice v letošním říjnu nerostly | MediaGuru

10.12.2019 - Monitorovaný objem hrubých reklamních investic v médiích se v letošním říjnu v celkovém průměru oproti loňskému říjnu snížil. Růst ale pokračuje u TV reklamy.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/12/monitoring-medialni-investice-v-letosnim-rijnu-nerostly/


 Monitoring: Mediální investice v říjnu táhla TV reklama | MediaGuru

10.12.2019 - Monitorovaný objem hrubých reklamních investic ukazuje na růst TV reklamy.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/12/monitoring-medialni-investice-v-rijnu-tahla-tv-reklama/


 Facebook aktualizuje nastavení speciální kategorie reklam

10.12.2019 - Speciální kategorie reklam na Facebooku l Pracujete s kampaněmi, které se dotýkají realitního odvětví, nabídky zaměstnání nebo úvěrů? Tak zbystřete! Facebook oznámil další nová opatření, která vnesou více transparentnosti do tohot

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/facebook-aktualizuje-nastaveni-specialni-kategorie-reklam/




Články na téma #Reklama vydané ve 49. týdnu 2019


 Zaujmout na první pohled. Češi v Praze představili unikátní holografické reklamní panely, se kterými chtějí do světa - CzechCrunch

06.12.2019 - Skleněný, zcela průhledný panel na podstavci o velikosti tradičních městských reklam zvaných CityLight, jaké se využívají například na zastávkách městské

#Reklama, https://www.czechcrunch.cz/2019/12/zaujmout-na-prvni-pohled-cesi-v-praze-predstavili-unikatni-holograficke-reklamni-panely-se-kterymi-chteji-do-sveta/


 Video: Kopírování entit v Skliku – Blog Seznam.cz

05.12.2019 - S Sklikem můžete pracovat rychleji díky možnosti kopírování kampaní, sestav, reklam a cílení v rámci svého účtu. Stačí vytvořit podobnou kampaň, sestavu nebo přenést celý pečlivě vybraný set nastavených zájmů do jiné sestavy.

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2019/12/video-kopirovani-entit-v-skliku/


 Facebook zavádí nové bezpečnostní nástroje pro inzerenty

04.12.2019 - Bezpečnostní nástroje pro inzerenty l Facebook oznámil, že bude zavádět novou sadu nástrojů, díky kterým budou moci firmy lépe kontrolovat umístění jejich reklamy. Chce inzerentům zajistit, aby se jejich reklama nezobrazovala na nežádouc

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-nove-moznosti-kontroly-zobrazeni-reklam/


 Jak nasadit a používatskript v Skliku na kontrolu platnosti URL adres - Sherpas

04.12.2019 - Věřím, že každý PPC specialista má rád pod kontrolou všechny své kampaně a reklamy. Pokud máte ale na starost více kampaní, přestane být postupem času ve vašich možnostech a silách provádět pravidelnou detailní kontrolu všech rekla

#PPC, #Reklama, https://www.sherpas.cz/blog/jak-nasadit-a-pouzivat-skript-v-skliku-na-kontrolu-platnosti-url-adres?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+dobryweb-blog+%28Dobr%C3%BD+web+-+blog%29


 AKA chce dezinformačním webům omezit jejich příjmy | MediaGuru

02.12.2019 - Asociace komunikačních agentur (AKA) bude apelovat na zadavatele reklamy, aby kvůli reputačnímu riziku neinzerovali na dezinformačních webech.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/12/aka-chce-dezinformacnim-webum-omezit-jejich-prijmy/


 Neinzerujte na dezinformačních webech, vyzývá česká reklamní asociace

02.12.2019 - Asociace komunikačních agentur zveřejnila prohlášení, ve kterém se obrací na inzerenty, aby „chránili své značky před znehodnocením“ a nezadávali…

#Reklama, https://www.lupa.cz/aktuality/neinzerujte-na-dezinformacnich-webech-vyzyva-ceska-reklamni-asociace/




Články na téma #Reklama vydané ve 48. týdnu 2019


 Dynamický retargeting je možné stylovat – Blog Seznam.cz

29.11.2019 - Ode dneška začínáme na webech Seznamu zobrazovat reklamy dynamického retargetingu s vlastními barvami a zobrazovat u nabídek slevy a doprovodné popisky. Jak šablony nastavit, aby měly optimální výkon? Použití vlastních barev zvýší pově

#Reklama, https://blog.seznam.cz/2019/11/dynamicky-retargeting-je-mozne-stylovat/


 Facebook přináší několik možností personalizace reklam

28.11.2019 - Reklama | Facebook přichází s více možnostmi strojového učení, díky kterým zlepší personalizaci reklam. Umožní například dynamický výběr formátů reklam a textu v každém zobrazení.

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/facebook-prinasi-nekolik-moznosti-personalizace-reklam/


 Vojtěch: Reklama na alkohol by neměla zobrazovat živé bytosti | MediaGuru

27.11.2019 - Podle ministra zdravotnictví Adama Vojtěcha by reklama neměla vzbuzovat dojem, že alkohol je „dobrý kamarád“.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/11/vojtech-reklama-na-alkohol-by-nemela-zobrazovat-zive-bytosti/


 Pasivní měření rádií by umožnilo prodej reklamy na TRP | MediaGuru

25.11.2019 - Pasivní elektronické měření rozhlasu je podle Christophera O’Hearna budoucností rozhlasového výzkumu.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/11/pasivni-mereni-radii-by-umoznilo-prodej-reklamy-na-trp/




Články na téma #Reklama vydané ve 47. týdnu 2019


 Markíza a Joj navýší ceny TV reklamy dvouciferně | MediaGuru

24.11.2019 - Také slovenský reklamní televizní trh pokračuje v nárůstu reklamních cen, naznačují obchodní politiky stanic Markíza a Joj pro rok 2020.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/11/markiza-a-joj-navysi-ceny-tv-reklamy-dvouciferne/


 Benčat: Chceme přilákat nové předplatitele na Sme.sk | MediaGuru

22.11.2019 - „Příjmy z displayové reklamy postupně až tak zajímavé nebudou," říká šéfredaktor nového ekonomického webu a titulu Index.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/11/bencat-chceme-prilakat-nove-predplatitele-na-sme-sk/


 Reklamní firma BigBoard se stává spolumajitelem Praha TV

21.11.2019 - Provozovatel Parlamentních listů, akciová společnost Our Media, převádí svůj podíl v regionální televizi Praha TV. Změnu schválila Rada pro rozhlasové a…

#Reklama, https://www.lupa.cz/aktuality/reklamni-firma-bigboard-se-stava-spolumajitelem-praha-tv/


 Google chce zvýšit důvěru v politické reklamy. Už je nenechá cílit na uživatele podle jejich postojů - CzechCrunch

21.11.2019 - Otázka demokracie spojená s internetovými giganty rezonuje už několik let a čím dál tím větší pozornost se ubírá k reklamám a možnosti jejich takřka

#Reklama, https://www.czechcrunch.cz/2019/11/google-chce-zvysit-duveru-v-politicke-reklamy-uz-je-nenecha-cilit-na-uzivatele-podle-jejich-postoju/




Články na téma #Reklama vydané ve 46. týdnu 2019


 Jaké benefity přináší kombinace Facebook a outdoor reklamy?

13.11.2019 - Facebook a outdoor reklama | Kombinace facebookové a outdoorové reklamní kampaně umí přinést zajímavé výsledky. Podívejte se.

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/jake-benefity-prinasi-kombinace-facebookove-a-outdoorove-reklamy/


 MergadoFest 19 - Rozhovor s Petrem Gyürem, Unikum - Mergado.cz

13.11.2019 - DSA kampaně vám pomohou rychle nastartovat inzerci. Jejich pomocí pokryjete klidně celý sortiment (nebo jeho část) reklamami v Google Ads. Petr Gyüre z agentury Unikum na letošním MergadoFestu ukázal několik možností, jak pomocí Mergada do

#Reklama, https://www.mergado.cz/mf-19-rozhovor-gyure