To nejlepší 1x týdně

  



Články na téma #Reklama vydané ve 28. týdnu 2020


 Efekt z nativní reklamy nejlépe podpoří následný retargeting | MediaGuru

09.07.2020 - V obsahové síti Seznam.cz mají nativní inzeráty téměř 10% podíl a meziročně se jejich podíl na vydaných impresích zvyšuje o 11 procent.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/06/efekt-z-nativni-reklamy-nejlepe-podpori-nasledny-retargeting/


 Bez reklamy. Od 1. července bez WordAds. Čtěte proč a také jak dál. A jak můžete pomoci – @365tipu

06.07.2020 - Od 1. července si můžete @365tipů užívat bez reklamy (stejně jako Pooh.cz a Rychlofky.cz). Definitivně došla trpělivost s tím co do WordAds (tak se systém reklamy na WordPress.com jmenuje) teče. Záplava podvodných reklam, scam, okrádačky,

#Reklama, #, https://365tipu.cz/2020/07/06/bez-reklamy-od-1-cervence-bez-wordads-ctete-proc-a-take-jak-dal-a-jak-muzete-pomoci/




Články na téma #Reklama vydané ve 27. týdnu 2020


 Hybrid posouvá možnosti reklamy v adresovatelné TV | MediaGuru

02.07.2020 - Lineární TV spoty bude možné v HbbTV dotočit nástrojem Afterspot. Společnost Hybrid ho uvede v průběhu prázdnin, říká Lukáš Hnilička.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/06/hybrid-posouva-moznosti-reklamy-v-adresovatelne-tv/


 UDVL: Zpřísnění alkoholové reklamy není řešením | MediaGuru

30.06.2020 - Koronavirová pandemie načas utlumila úvahy o zavedení přísnější regulace alkoholové reklamy. O té se ale znovu začíná mluvit.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/06/udvl-zprisneni-alkoholove-reklamy-neni-resenim/




Články na téma #Reklama vydané ve 26. týdnu 2020


 Instagram reklamu půjde vytvořit i bez propojení s Facebook účtem

25.06.2020 - Chtěli byste spustit reklamní kampaň na Instagramu, ale nemáte založený reklamní účet na Facebooku? Sociální síť to nově umožní i bez něj.

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/instagram-reklamu-pujde-vytvorit-i-bez-propojeni-s-facebook-uctem/


 Hybrid: HbbTV reklama letos rostla i v době po pandemii | MediaGuru

23.06.2020 - Společnost Hybrid za letošní květen odbavila o 463 % více kampaní než minulý rok ve stejném období.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/06/hybrid-hbbtv-reklama-letos-rostla-i-v-dobe-po-pandemii/




Články na téma #Reklama vydané ve 25. týdnu 2020


 Facebook monetizuje herní videopřenosy | MediaGuru

21.06.2020 - Sociální síť se chce stát pro hráče podobně lákavá jako streamovací služba Twitch. V přenosech přibude reklamy.

#Sociální sítě, #Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/06/facebook-monetizuje-herni-videoprenosy/


 Avon: Jak na Facebooku funguje AR reklama

15.06.2020 - Na Facebooku je dostupný nový interaktivní reklamní formát, který pracuje s efektem rozšířené reality. V České republice tento typ reklamy využila mezi prvními značka kosmetiky Avon při launchi nové rtěnky. Výsledky kampaně ukázaly,

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/avon-jak-na-facebooku-funguje-ar-reklama/




Články na téma #Reklama vydané ve 24. týdnu 2020


 Drahý zákazníku, gratulujeme! Reklamy směřující na podvodný web byly i v síti Seznamu

12.06.2020 - Přijdete na web, ale zničeho nic vás stránka přesměruje jinam – obvykle na web, který se z vás nějakým způsobem snaží vylákat peníze. S takovou situací…

#Reklama, https://www.lupa.cz/aktuality/drahy-zakazniku-gratulujeme-reklamy-smerujici-na-podvodny-web-byly-i-v-siti-seznamu/


 Video: Zakládaní kampaní v Skliku – Obsahová síť – Blog Seznam.cz

11.06.2020 - Zakládáte svou první obsahovou kampaň v Skliku? Společně si projdeme nastavení kampaně a v čem se liší od kampaně ve vyhledávání. V rámci videa se blíže podíváme např. na: způsob zpoplatnění formáty reklamy v obsahové síti frek

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2020/06/video-zakladani-kampani-v-skliku-obsahova-sit/


 Reklamy přichází i do IGTV

10.06.2020 - IGTV reklamy | Instagram ohlásil další fázi monetizace platformy IGTV. Do video obsahu tu nově vstupují reklamy. O příjmy z nich se Instagram hodlá dělit s tvůrci videí.

#Reklama, https://newsfeed.cz/reklamy-prichazi-i-do-igtv/




Články na téma #Reklama vydané ve 23. týdnu 2020


 Slovenská online reklama loni překročila 130 mil. eur | MediaGuru

05.06.2020 - Čisté výdaje do internetové reklamy rostly loni na slovenském trhu meziročně o 6,7%. Z pohledu formátů je nejsilnější display.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/06/slovenska-online-reklama-loni-prekrocila-130-mil-eur/


 Httpool zajistí v Česku prodej reklamy pro Snapchat | MediaGuru

04.06.2020 - Společnost Httpool byla jmenována oficiálním zástupcem reklamního prodeje pro Snapchat na 15 evropských trzích.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/06/httpool-zajisti-v-cesku-prodej-reklamy-pro-snapchat/


 Nastavte si dopravu pro známé srovnávače a reklamní systémy - Mergado.cz

03.06.2020 - Kvalitně nastavená nabídka dopravců a cena dopravy jsou klíčové konkurenční zbraně e-shopů inzerujících na vyhledávačích zboží. Máme pro vás přehledného průvodce, který vám ukáže, jak v Mergadu nastavíte pravidla pro cenu dopra

#Reklama, #Ecommerce, https://www.mergado.cz/blog/nastaveni-dopravy-zname-srovnavace-a-systemy


 Nejvíce prostoru pro reklamu s Covid-19 využilo Zonky | MediaGuru

03.06.2020 - Hodnota reklamy odkazující k tématu nemoci Covid-19 dosáhla podle Nielsen Admosphere v prvních čtyřech měsících 1,5 mld. korun.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/06/nejvice-prostoru-pro-reklamu-s-covid-19-vyuzilo-zonky/




Články na téma #Reklama vydané ve 22. týdnu 2020


 Audit obrázků vás zbaví chyb v obrazové inzerci - Mergado.cz

27.05.2020 - Zanedbat péči o produktové obrázky se nevyplácí. Existuje mnoho chyb v nastavení obrazové reklamy, kvůli kterým mohou srovnávače zamítnout inzerci vašich produktů. Od nižších stovek položek na e-shopu je prakticky nemožné kontrolovat

#Reklama, https://www.mergado.cz/blog/audit-obrazku-fie


 Objem online display reklamy se v dubnu snížil na úroveň z února | MediaGuru

26.05.2020 - Objem internetové display reklamy se v letošním dubnu vrátil na úroveň ze začátku letošního roku.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/05/objem-online-display-reklamy-se-v-dubnu-snizil-na-uroven-z-unora/


 AdBlock: Vzrůstající fenomén digitálního století | Aira blog

26.05.2020 - Reklamy na internetu — něco, bez čeho se mnozí provozovatelé webů — za účelem dosažení určité výše příjmů — již neobejdou.

#Reklama, https://blog.aira.cz/adblock-vzrustajici-fenomen-digitalniho-stoleti-proc-tomu-tak-je




Články na téma #Reklama vydané ve 20. týdnu 2020


 Facebook rozšiřuje test in-stream reklam v živém vysílání

13.05.2020 - In-stream reklamy | Facebook rozšiřuje testování in-stream reklam ve Facebook Live. Chce ověřit, jestli je zdejší formát reklamy efektivní.

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/facebook-rozsiruje-test-in-stream-reklam-v-zivem-vysilani/


 Mobilní reklama má blíž k plakátu než k televizi | MediaGuru

13.05.2020 - I když chytré telefony vzbuzují dojem, že to jsou malé kapesní televize, reklama a inzerce na nich funguje zcela odlišně, popisuje Adam Nowakowski.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/05/mobilni-reklama-ma-bliz-k-plakatu-nez-k-televizi/


 Televizní reklamní GRP klesly v dubnu o devět procent | MediaGuru

12.05.2020 - Trh televizní reklamy pocítil v dubnu částečné dopady pandemie nového koronaviru.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/05/televizni-reklamni-grp-klesly-v-dubnu-o-devet-procent/


 Média dostávají 51 % z investic zadavatelů do programatické reklamy, zjistila studie

11.05.2020 - V průměru jen polovina z peněz, které britští zadavatelé investují do programatické reklamy, nakonec skutečně dorazí na účty médií, která inzerci…

#Reklama, https://www.lupa.cz/aktuality/media-dostavaji-51-z-investic-zadavatelu-do-programaticke-reklamy-zjistila-studie/




Články na téma #Reklama vydané ve 19. týdnu 2020


 Mediální investice byly v březnu i v 1Q vyšší než loni | MediaGuru

10.05.2020 - Růst táhla především televizní reklama, která si v prvním čtvrtletí připsala meziročně 16% zvýšení.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/05/medialni-investice-byly-v-breznu-i-v-1q-vyssi-nez-loni/


 Všechno, co potřebujete vědět o spuštění e-shopu na WooCommerce: Analytika a reklamní systémy - Mergado.cz

07.05.2020 - Vedle základního nastavení musí e-shop věnovat pozornost i jeho viditelnosti mezi dalšími značkami. Zvolte si proto vhodný reklamní systém už při jeho vytváření. Spolu s důkladně nastavenou analytikou tak zaujmete potenciální nakupují

#Reklama, #Analytika, https://www.mergado.cz/eshop-na-woocommerce-3


 Oranžáda podcast s Láďou Vitoušem: Vyplatí se vůbec investovat do PPCček?

05.05.2020 - V této epizodě si s Láďou pokládáme základní otázku - investovat či neinvestovat do PPC reklamy. Chcete znát odpověď? Poslechněte si další díl Oranžády.

#PPC, #Reklama, https://www.besteto.cz/podcast-navratnost-ppc-reklamy


 Aktualizace číselných hodnot v reklamách přes API – Blog Seznam.cz

04.05.2020 - Textové reklamy ve vyhledávání nově nabízejí možnost editace textů. Lze dynamicky měnit číselné hodnoty. Můžete tak reagovat na vývoj cen, množství položek na skladě, odpočtu do konce kampaně a jiné běžně se měnící údaje. Odp

#Reklama, https://blog.seznam.cz/2020/05/aktualizace-ciselnych-hodnot-v-reklamach-pres-api/




Články na téma #Reklama vydané ve 18. týdnu 2020


 ČT odhaduje letošní pokles z reklamy a sponzoringu na 120 mil. Kč | MediaGuru

03.05.2020 - Letošní rok měl být ve znamení vyšších výnosů z prodeje reklamy a sponzoringu. Kvůli zrušení sportovních akcí ale očekává ČT snížení o 120 mil. Kč oproti plánu.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/04/ct-odhaduje-letosni-pokles-z-reklamy-a-sponzoringu-na-120-mil-kc/


 11 tipů PPC týmu: Jak na PPC kampaně v době koronaviru

30.04.2020 - Současný vývoj u PPC reklamy sledujeme z první řady už od začátku a v dnešním článku se podělíme o naše postřehy, které jsme si v posledních týdnech pořádně otestovali.

#PPC, #Reklama, https://www.besteto.cz/ppc-kampane-v-dobe-koronaviru


 4 tipy pro porozumění výkonu reklamy

28.04.2020 - 4 tipy pro porozumění výkonu reklamy l Mnoho firem a lidí se nachází kvůli celosvětové pandemii v nových situacích a tento stav ovlivňuje jejich chování, zvyky, soukromý i pracovní režim. V dnešním článku se podíváme na čtyři krok

#Reklama, #Sociální sítě, https://newsfeed.cz/4-tipy-jak-pristupovat-k-mereni-vykonu-reklam/


 Ve špatných časech je nutné investovat do reklamy | MediaGuru

28.04.2020 - Společnosti, které v době krize přestávají komunikovat se svými zákazníky, možná zprvu ušetří, z dlouhodobého hlediska jim to ale uškodí, píše Michaela Vasilová.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/04/ve-spatnych-casech-je-nutne-investovat-do-reklamy/