Články na téma #Reklama vydané ve 03. týdnu 2021
20.01.2021 - Společnost O2 a agentura Bistro Social se podělily o zkušenosti s první kampaní, kterou umístily na TikTok.
20.01.2021 - Přinášíme vám další článek, tentokrát zaměřený na reklamní systém Google Ads, jehož obsahem bude především probrání možností tohoto systému a základních činností a dovedností k vytváření reklam v jeho rozhraní. V
19.01.2021 - Sociální síť TikTok aktuálně prochází podobným obdobím jako YouTube před zhruba deseti lety. „Co je to za blbost?“ – „Na tom se dá vydělat?“ – „Youtuber
Články na téma #Reklama vydané ve 02. týdnu 2021
12.01.2021 - Přinášíme přehled konferencí z odvětví marketingu, reklamy, PR a médií a také přehled nejvýznamnějších oborových akcí v roce 2021.
11.01.2021 - Každý týden se s vámi podělíme o desítku kampaní, novinek, divností nebo zajímavostí, které nás baví. Staráme se o sociální sítě a tyto věci k tomu prostě patří! O tom je rubrika Plus mínus 99 slov. Reklamní hackathon Hned n
11.01.2021 - Většina inzerentů využívá ve vyhledávacích kampaní výhradně textové reklamy ve formátu ETA, tedy rozšířené. Proto 15. února 2021 definitivně ukončíme výdej zastaralého formátu STA. Co se stane s reklamami v nepodporovaném formátu
Články na téma #Reklama vydané ve 01. týdnu 2021
10.01.2021 - Personalizace reklamy bude na iPhonech těžší. Podle Bank of America a MKM Partners to sítím uškodí různou měrou.
06.01.2021 - Mall.TV vyvinula vlastní metodu pro vyhodnocování dat, pomocí které změří mediální chování či zhlédnutí reklamy s nákupním chováním, popisuje Pavel Jančovič.
05.01.2021 - Aby byla vaše inzerce na zbožácích úspěšná, musíte mít XML feed nastavený podle jimi požadovaných specifikací. Na tyto úpravy už nutně nemusíte zaměstnávat programátora. S Mergadem nastavíte reklamní kampaně vašeho e-shopu sami. J
05.01.2021 - První kroky pro instalaci a práci s Google Analytics již známe. Nyní se podívejme na to jak sledovat případně vaše reklamní kampaně a jejich výsledky přímo v Google Analytics.
04.01.2021 - Facebook publikoval novou sadu tipů, jak maximalizovat engagement díky správnému sdělení v reklamě i jiných formátech marketingového obsahu. Jedná se o drobné změny, které mají ovšem velký dopad.
Články na téma #Reklama vydané ve 53. týdnu 2020
30.12.2020 - Na jednu stranu je to uvolněné reklamní PF video s přáním do nového roku, na druhou hezká ukázka toho, kam se posunuly pohybové schopnosti robotů. …
Články na téma #Reklama vydané ve 52. týdnu 2020
24.12.2020 - Každý rok se už od září těšíme na ty samé vánoční jistoty – stromeček, cukroví, dárky a samozřejmě reklamy. V listopadu zaplaví televizi lavina nových svátečních spotů a vždy se najde alespoň jeden, který nás překv
24.12.2020 - Světová reklama si připravila na letošní Vánoce nejeden emotivní kousek.
22.12.2020 - Celý letošní rok se pro Rohlik.cz nesl ve znamení velkého růstu, ale i tak v předvánočním čase tradičně zažije jeden z největších náporů. Největší
22.12.2020 - Rohlík v předvánočním období uvádí novinku v podobě online reklamací.
22.12.2020 - Tak dlouho jsme čekali na kampaň na podporu očkování, až jsme si ji rozhodli udělat sami. Těmito slovy by se dalo shrnout odhodlání mnoha profesionálů pracujících v reklamě, komunikaci, médiích i zdravotnictví. Návrhy kampaně připravu
Články na téma #Reklama vydané ve 51. týdnu 2020
16.12.2020 - Google Analytics je velmi užitečným pomocníkem při měření návratnosti prostředků, které jste do internetové reklamy investovali, nabízí totiž možnost měření tzv. konverzí. To jsou vámi definované body, kterých chcete, aby návště
14.12.2020 - Losování číselných loterií na ČT1 obsahuje okatou propagaci produktů Sazky, ačkoliv se tváří jako pořad České televize. Rada pro rozhlasové a televizní…
14.12.2020 - Aplikaci iPrima v hybridním vysílání HbbTV navštěvuje podle údajů Primy přes 550 tisíc diváků měsíčně. Pokračuje i růst zájmu o HbbTV kampaně.
Články na téma #Reklama vydané ve 50. týdnu 2020
11.12.2020 - Reklama v několika mediatypech podporuje uvedení knižní publikace Karla Frimla Žil jsem s justicí.
Články na téma #Reklama vydané ve 49. týdnu 2020
02.12.2020 - Reklama na České televizi v příštím roce oproti letošnímu roku téměř nepodraží. Mírné úpravy se týkají jen sezónních koeficientů.
02.12.2020 - Stories se staly významným formátem marketingového obsahu a dneska dokonce překonávají standardní feed. I ony totiž umí přinášet skvělé výsledky. Jen musíte vědět, co a jak funguje. Inspirovat se můžete touto studií.
Články na téma #Reklama vydané ve 48. týdnu 2020
23.11.2020 - Instagram přidal nové nastavení, kde si uživatelé mohou zvolit, jestli na ně bude možné cílit personalizovanější reklamy pomocí dat získaných od třetích stran.
23.11.2020 - Zjistěte, jak vypadá proces tvorby videoreklamy a co v něm nesmíte podcenit. Vytvořte reklamu, která bude skutečně fungovat a přinese vám skvělé výsledky.
23.11.2020 - K čemu dochází, když se reklama vydává a jakým způsobem se pro samotný výdej vybírá? To vše ve svém online příspěvku na letošní konferenci Sklik Fóru divákům přiblížil Lukáš Thér. Lukáš v Seznamu působí jako Product manag
Články na téma #Reklama vydané ve 47. týdnu 2020
19.11.2020 - Jedním z klíčových faktorů úspěšnosti reklamních kampaní je frekvence, tedy to, kolikrát se vaše reklama každému uživateli zobrazí. Frekvence totiž úzce souvisí s engagementem a celkovým výkonem reklam. Jaký je ale optimální počet
19.11.2020 - Nabídku pozemního digitálního vysílání rozšíří od pátku nová televizní stanice. V DVB-T2 Multiplexu 23 začne vysílat program Naživo. Jde o společný…
19.11.2020 - Monitorované investice do nákupu reklamního prostoru v médiích zůstaly sice v říjnu na vyšší úrovni než loni, stalo se tak ale pouze zásluhou televizní reklamy.
19.11.2020 - YouTube začne postupně vkládat reklamy do všech videí. Aktualizované podmínky zatím platí jen pro Spojené státy.