To nejlepší 1x týdně

  



Články na téma #Reklama vydané ve 46. týdnu 2019


 Jaké benefity přináší kombinace Facebook a outdoor reklamy?

13.11.2019 - Facebook a outdoor reklama | Kombinace facebookové a outdoorové reklamní kampaně umí přinést zajímavé výsledky. Podívejte se.

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/jake-benefity-prinasi-kombinace-facebookove-a-outdoorove-reklamy/


 MergadoFest 19 - Rozhovor s Petrem Gyürem, Unikum - Mergado.cz

13.11.2019 - DSA kampaně vám pomohou rychle nastartovat inzerci. Jejich pomocí pokryjete klidně celý sortiment (nebo jeho část) reklamami v Google Ads. Petr Gyüre z agentury Unikum na letošním MergadoFestu ukázal několik možností, jak pomocí Mergada do

#Reklama, https://www.mergado.cz/mf-19-rozhovor-gyure


 Další opatření EU proti Google visí ve vzduchu - SEO Akademie Collabim

12.11.2019 - Je to dva roky zpět, co Google obdržel pokutu ve výši 2,4 mld EUR od Evropské unie za porušování antimonopolních předpisů, když upřednostňoval vlastní službu pro porovnávání cen před konkurenčními. Nejoblíbenější internetový vyh

#SEO, #Reklama, https://www.collabim.cz/akademie/seozpravodajstvi/dalsi-opatreni-eu-proti-google-visi-ve-vzduchu/


 CNN: Důvěra u čtenářů i zadavatelů je na prvním místě | MediaGuru

11.11.2019 - Nativní reklamy či nástroj s umělou inteligencí k zajištění brand safety, to jsou prostředky, kterými CNN chrání důvěryhodnost své značky i z reklamního hlediska.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/11/cnn-duvera-u-ctenaru-i-zadavatelu-je-na-prvnim-miste/


 Media Club zavádí prodej na cílovky, chce i netelevizní peníze | MediaGuru

11.11.2019 - Media Club věří, že i v příštím roce televizní reklama poroste, říkají obchodní ředitel Ladislav Dianiška a provozní ředitel FTV Prima Vladimír Pořízek.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/11/media-club-zavadi-prodej-na-cilovky-chce-i-netelevizni-penize/




Články na téma #Reklama vydané ve 45. týdnu 2019


 Relativní CTR - porovnejte své CTR s konkurencí | Hana Kobzová, PPC Specialista

09.11.2019 - Porovnejte své reklamy s konkurencí díky metrice relativní CTR (relative CTR) a optimalizujte tak lépe své kampaně v Reklamní síti!

#PPC, #Reklama, https://hanakobzova.cz/relativni-ctr-porovnejte-sve-ctr-s-konkurenci/


 Impression Media zastoupí na reklamním trhu HyperMedia | MediaGuru

08.11.2019 - Impression Media a HyperMedia, dva významní hráči na poli online reklamy, se domluvili na spolupráci.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/11/impression-media-zastoupi-na-reklamnim-trhu-hypermedia/


 Vysílací rada napomenula supermarket Billa za reklamu na pečivo

07.11.2019 - Rada pro rozhlasové a televizní vysílání uložila napomenutí řetězci supermarketů Billa. Podle vysílací rady firma spáchala přestupek zadáním reklamy do…

#Reklama, https://www.lupa.cz/aktuality/vysilaci-rada-napomenula-supermarket-billa-za-reklamu-na-pecivo/


 Čisté investice do rádiové reklamy ve 3Q stagnovaly | MediaGuru

06.11.2019 - Třetí letošní kvartál přinesl rádiovým provozovatelům stejný objem z prodeje rozhlasové reklamy jako ve stejném loňském období.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/11/ciste-investice-do-radiove-reklamy-ve-3q-stagnovaly/


 MetroZoom ze skupiny Bigboard přebírá další plochy v metru | MediaGuru

06.11.2019 - Společnost MetroZoom je od 1. listopadu jediným provozovatelem reklamy v pražském metru a jeho prostorách.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/11/metrozoom-ze-skupiny-bigboard-prebira-dalsi-plochy-v-metru/


 MetroZoom říká, že přebírá další plochy v metru | MediaGuru

06.11.2019 - MetroZoom je podle svého vyjádření od 1. listopadu jediným provozovatelem reklamy v pražském metru a jeho prostorách. Konkurenční Rencar se proti tomu ohrazuje.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/11/metrozoom-rika-ze-prebira-dalsi-plochy-v-metru/


 Programatik má vyšší podíl než klasický online displej | MediaGuru

05.11.2019 - Programatická displejová reklama zvyšuje svůj podíl na českém internetovém trhu, ukazují data AdMonitoringu.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/11/programatik-ma-vyssi-podil-nez-klasicky-online-displej/


 Jak udělat z responzivní obsahové reklamy z Google Ads kombinovanou reklamu pro Sklik? – Blog Seznam.cz

04.11.2019 - Ads Editor již nějaký čas nepodporuje tvorbu nových responzivních reklam kompatibilních s kombinovanou reklamou Skliku, ale pouze responzivních obsahových reklam, které Sklik nedokázal zpracovat. Tento typ nešel využívat při tvorbě nových

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2019/11/jak-udelat-z-responzivni-obsahove-reklamy-z-google-ads-kombinovanou-reklamu-pro-sklik/




Články na téma #Reklama vydané ve 44. týdnu 2019


 Prima: Kampaně v HbbTV se zvýšily o stovky procent | MediaGuru

30.10.2019 - Televizní skupina Prima zaznamenává v letošním roce nárůst zájmu zadavatelů reklamy o formát HbbTV.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/10/prima-kampane-v-hbbtv-se-zvysily-o-stovky-procent/




Články na téma #Reklama vydané ve 43. týdnu 2019


 Slovenské reklamy, které porušily etický kodex | MediaGuru

25.10.2019 - Potravinové řetězce, e-shop a výživové doplňky. Přinášíme přehled sporných slovenských reklam z posledních měsíců.

#Reklama, #Ecommerce, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/10/slovenske-reklamy-ktere-porusily-eticky-kodex/


 Jak zefektivnit svou nativní reklamu v Skliku – Blog Seznam.cz

24.10.2019 - Vytěžte z nativní reklamy maximum. Přečtěte si ověřené tipy od Sklik konzultanta, jak zvětšit svůj zásah a navýšit proklikovost.

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2019/10/jak-zefektivnit-svou-nativni-reklamu-v-skliku/


 Media Club zvýší ceny TV reklamy o 10 procent | MediaGuru

24.10.2019 - Obchodní politiku pro příští rok představilo také mediální zastupitelství Media Club.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/10/media-club-zvysi-ceny-tv-reklamy-o-10-procent/


 Nova zvýší cenu reklamy pro 2020 o více než 12 procent | MediaGuru

23.10.2019 - Skupina Nova navyšuje podle očekávání cenu televizní reklamy pro příští rok.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/10/nova-zvysi-cenu-reklamy-pro-2020-o-vice-nez-12-procent/


 Facebook testuje reklamy ve feedu skupin

21.10.2019 - Facebook reklamy | Facebook přináší další rozšíření, kde se budou zobrazovat reklamy. Nyní má na mušce mobilní feed skupin.

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/facebook-testuje-reklamy-ve-feedu-skupin/




Články na téma #Reklama vydané ve 42. týdnu 2019


 Husákovy děti nejčastěji na síti klikají na reklamy na Facebooku | MediaGuru

18.10.2019 - Výzkum Nielsen Admosphere přináší pohled na to, jak generace Husákových dětí reaguje na reklamy na sociálních sítích.

#Sociální sítě, #Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/10/husakovy-deti-nejcasteji-na-siti-klikaji-na-reklamy-na-facebooku/


 Bylinný extrakt na deprese dostal pokutu od vysílací rady

17.10.2019 - Jarní reklama na doplněk stravy Bílý slon neunikla pozornosti Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Odvysílání spotu na programu Šlágr 2 po několika…

#Reklama, https://www.lupa.cz/aktuality/bylinny-extrakt-na-deprese-dostal-pokutu-od-vysilaci-rady/


 Mediální investice jsou za tři čtvrtletí 2019 vyšší o 5 % | MediaGuru

17.10.2019 - Především díky televizní reklamě se podle monitoringu zvyšují letos investice do reklamy v médiích.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/10/medialni-investice-jsou-za-tri-ctvrtleti-2019-vyssi-o-5/


 Reklamy ve vyhledávání Instagramu: Jak na ně v praxi

15.10.2019 - Ads in Explore | Zajímá vás, jak si poradit s reklamami v instagramovém vyhledávání? Předáme vám praktické tipy, které jsme získali exkluzivně od Facebooku.

#Reklama, #Sociální sítě, https://newsfeed.cz/reklamy-v-karte-prozkoumat-na-instagramu-jak-na-ne-v-praxi/




Články na téma #Reklama vydané ve 41. týdnu 2019


 Mezi klienty má HBO i Google. Známá agentura Droga5 rozšiřuje své newyorské sídlo s výhledem na Manhattan - CzechCrunch

10.10.2019 - Není příliš mnoho odvětví, které by nabízely podobnou dynamiku jako trh digitálních agentur. Trh reklamy a postupy s ní spjaté se neustále vyvíjí a firmy,

#Reklama, https://www.czechcrunch.cz/2019/10/mezi-klienty-ma-hbo-i-google-znama-agentura-droga5-rozsiruje-sve-newyorske-sidlo-s-vyhledem-na-manhattan/


 Facebook zavádí šablony pro reklamy v Instagram Stories

09.10.2019 - Instagram Stories | Facebook zavádí nové šablony, pomocí nichž vytvoříte atraktivní fullscreen vertikální reklamy ve Stories na Instagramu.

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-sablony-pro-instagram-stories-reklamy/


 Z kávových značek do reklamy nejvíce investuje Jacobs | MediaGuru

09.10.2019 - Podle monitoringu reklamy Nielsen Admosphere investovaly do reklamy nejvíce značky Jacobs, Nescafé a L’Or.

#Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/10/z-kavovych-znacek-do-reklamy-nejvice-investuje-jacobs/


 TIP#1456: Co je to banner? – @365tipu

07.10.2019 - Banner nejčastěji potkáte v podobě reklamní banner a jde o anglické slovíčko, které se v češtině zabydlelo už před mnoha lety - pravděpodobně proto, že reklamní proužek by se říkalo (a vypadalo) divně (byla to jedna z prapůvodních

#Reklama, https://365tipu.cz/2019/10/07/tip1456-co-je-to-banner/


 Facebook zavádí reklamy ve Stories s proklikem do Messengeru

07.10.2019 - Stories | Facebook spouští nové reklamy ve Stories, které zavedou uživatele do přímé konverzace s inzerentem na Messengeru.

#Sociální sítě, #Reklama, https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-reklamy-ve-stories-s-proklikem-do-messengeru/




Články na téma #Reklama vydané ve 40. týdnu 2019


 Inspirace: Nízké CPM na Facebooku? Nebojte se být jiní. | Socialsharks

06.10.2019 - Nejradši bychom tento článek načnuli grafem, který nemáme. Zkuste si ale představit jeden takový rostoucí exponenciální. Na takovém grafu bychom vám s nonšalancí Marcely Augustové popisovali, jak strmě roste počet značek, které po

#Sociální sítě, #Reklama, https://blog.socialsharks.cz/inspirace-nizke-cpm-na-facebooku-nebojte-se-byt-jini/


 Reklamy dynamického retargetingu bude možné stylovat. Jak získat náskok? – Blog Seznam.cz

04.10.2019 - Na začátku srpna jsme spustili dynamický banner v Skliku a s ním i možnost dynamické kreativě tvořené z nabídek vašeho feedu přiřadit vlastní barvy, napsat popis k reklamě i každé jednotlivé nabídce nebo zobrazit slevy. Tyto šablony bu

#Reklama, #PPC, https://blog.seznam.cz/2019/10/reklamy-dynamickeho-retargetingu-bude-mozne-stylovat-jak-ziskat-naskok/