To nejlepší 1x týdně

  



Články na téma #PPC vydané ve 13. týdnu 2019


#PPC, http://www.ppcnovinky.cz/novy-google-ads-editor-1-0-co-umi/


 PPC Bee: Zjistěte, jak funguje nástroj pro tvorbu produktových inzerátů ve vyhledávání

26.03.2019 - V PPC týmu jsme se rozhodli zpříjemnit si začátek března výletem do Prahy a to školením. Tentokrát jsme se chtěli dozvědět víc o PPC Bee.

#PPC, https://www.besteto.cz/vylet-do-prahy-aneb-poznejme-ppcbee




Články na téma #PPC vydané ve 11. týdnu 2019


 Video: Import kampaní do Skliku – Blog Seznam.cz

14.03.2019 - Sklik umožňuje importovat a exportovat rozsáhlé kampaně s velkým počtem sestav, inzerátů a klíčových slov. Využití je vhodné pro přehlednou editaci velkého množství dat, přenos kampaní mezi PPC systémy nebo jejich zálohování. Vhod

#PPC, #SEO, https://blog.seznam.cz/2019/03/video-import-kampani-do-skliku/


 Jak jsme u zavedeného eshopu s erotickými pomůckami za 6 měsíců zvýšili tržby z Google ADS kampaní o 227% | Aira blog

12.03.2019 - Online prodej erotických pomůcek a zboží podléhá ze strany PPC platforem Google či Sklik výrazně přísnějším pravidlům. Ty nejefektivnější typy eshopových kampaní tady téméř nejde využít.

#Ecommerce, #PPC, https://blog.aira.cz/pripadova-studie-jak-jsme-u-zavedeneho-eshopu-s-erotickymi-pomuckami-za-6-mesicu-zvysili-trzby-z


 Sklik výzva 3 – Mistr brandingu – Blog Seznam.cz

11.03.2019 - Je tu další Sklik výzva. Tentokrát se zaměříme na to, jak certifikované agentury dokáží efektivně využívat nový formát Skliku – branding. Budování povědomí o značce by mělo jít ruku v ruce s výkonnostními kampaněmi. Proto jsm

#PPC, https://blog.seznam.cz/2019/03/sklik-vyzva-3-mistr-brandingu/




Články na téma #PPC vydané ve 10. týdnu 2019


#PPC, https://blog.h1.cz/aktualne/7-chyb-ktere-zbytecne-snizuji-potencial-ppc-kampani/


 PPC camp mezi řádky | igloonet blog

07.03.2019 - Tipy, nápady a fuckupy z přednášek i pokecu u oběda

#PPC, https://igloonet.cz/blog/ppc-camp-mezi-radky/


 Trendy internetového marketingu roku 2019 | MediaGuru

06.03.2019 - Nový rok, nové cíle a v neposlední řadě také nové trendy v online marketingu. Na jaké dramatické převraty a TOP změny bychom se v roce 2019 měli z pohledu SEO, PPC a sociálních sítí připrav

#PPC, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/03/trendy-internetoveho-marketingu-roku-2019/


 Video: Možnosti cílení v obsahové síti Sklik – Blog Seznam.cz

05.03.2019 - Obsahová síť Skliku nabízí velký prostor pro vaši reklamu, ať už chcete oslovit masy lidí nebo specifické publikum. Ve videu se dozvíte: čím začít jak cílit na webové stránky a uživatele tipy a doporučení pro lepší výsledky Vhodn

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2019/03/video-moznosti-cileni-v-obsahove-siti-sklik/




Články na téma #PPC vydané ve 09. týdnu 2019


 Novinky: Reklamy jen pro volání dostali více znaků | Hana Kobzová, PPC Specialista

03.03.2019 - Call-only ads aneb reklamy pro volání dostali více znaků! Tuto novinku oznámil Google 25. února 2019. Jeden titulek o 25 znacích se mění na 2 titulky o 30 znacích Popisný řádek se zvyšuje z 80 na 90 znaků Název firmy se nyní nově zobraz

#PPC, #Reklama, https://hanakobzova.cz/novinky-reklamy-jen-pro-volani-dostali-vice-znaku/


 Co umí Facebook reklama plus 13 tipů pro její úspěšné využití - Marketing PPC

02.03.2019 - Facebook reklama umožňuje v České republice oslovit 4.9 mil dospělých. Kliknutí můžete nakupovat za směšné peníze, v některých odvětvích i za korunu. Facebook ví o svých uživatelích téměř vše, díky tomu nabízí neuvěřitelné m

#PPC, #Sociální sítě, https://www.marketingppc.cz/facebook/co-umi-facebook-reklama/


#PPC, http://www.ppcnovinky.cz/rozlucte-se-s-prumernou-pozici-v-google-ads/


 Novinky: Sklik začne započítavat konverze z různých zařízení | Hana Kobzová, PPC Specialista

26.02.2019 - Sklik oznámil, že do metriky Konverze začne zahrnovat i tzv. cross-device konverze. Začíná totiž používat novou technologii, která umožňuje identifikaci uživatele z různých zařízení. K této úpravě dojde 1. 4. 2019 a měli bychom vid

#PPC, https://hanakobzova.cz/novinky-sklik-zacne-zapocitavat-konverze-z-ruznych-zarizeni/


 Novinky: Průměrná pozice zmizí z Google Ads | Hana Kobzová, PPC Specialista

26.02.2019 - Google se rozhodl zrušit metriku Průměrná pozice. Ta bude z Google Ads odstraněna v září 2019. Místo ní nám Google doporučuje začít pracovat v těmito metrikami: % zobrazení zcela nahoře % zobrazení nahoře Pro zajištění prominentních

#PPC, https://hanakobzova.cz/novinky-prumerna-pozice-zmizi-z-google-ads/


#PPC, http://www.ppcnovinky.cz/cross-device-konverze-v-skliku/


 Nové statistiky konverzí v Skliku – Cross device – Blog Seznam.cz

25.02.2019 - Posouváme reporting konverzí k novému standardu. S využitím nové technologie měření v kombinaci s cross device získáte ucelenější pohled na své transakce. Koncem minulého roku jsme vás informovali o novém přístupu k výdeji reklamn

#PPC, #Případovky, https://blog.seznam.cz/2019/02/nove-statistiky-konverzi-v-skliku-cross-device/




Články na téma #PPC vydané ve 08. týdnu 2019


 PPC na stojáka #12: Video záznam přednášky Michala Krutiše

21.02.2019 - Uteklo vám poslední PPC na stojáka s Michalem Krutišem? Nebo si jen chcete osvěžit, o čem byla řeč? Mrkněte na video záznam přednášky.

#PPC, https://www.besteto.cz/ppc-na-stojaka-12-video-zaznam-prednasky-michala-krutise


 Příručka marketéra: Co by měl každý PPC specialista vědět o hledání klíčových slov – Tyinternety.cz

19.02.2019 - Najít správná klíčová slova je jako natrefit na zlatý důl. Když se vám podaří k nim dostat, můžete optimalizovat PPC reklamy a výrazně snížit průměrnou cenu za kliknutí. Za ušetřené peníze můžete přivést více lidí na svůj w

#PPC, #SEO, https://tyinternety.cz/prirucka-marketera/prirucka-marketera-co-by-mel-kazdy-ppc-specialista-vedet-o-hledani-klicovych-slov/


 Víkend plný toho nejzajímavějšího z PPC světa - Sunitka.cz

19.02.2019 - 24 přednášek, 4 workshopy, večerní mastermind a diskuze o výkonech kampaní do pozdních nočních ho...

#PPC, http://www.sunitka.cz/c/1224-vikend-plny-toho-nejzajimavejsiho-z-ppc-sveta


 Sklik skript: Importní soubor pro produktové kampaně | Hana Kobzová, PPC Specialista

19.02.2019 - Chcete vytvořit detailnější strukturu produktové kampaně v Skliku, ale omdléváte při představě, kolik času byste museli strávit nad manuální tvorbou skupin, abyste získali optimální strukturu kampaně? Právě z toho důvodu vznikl tento

#PPC, https://hanakobzova.cz/sklik-skript-importni-soubor-pro-produktove-kampane/


 Co se dělo v PPC v roce 2018 - Sherpas

18.02.2019 - V uplynulém roce se v oblasti internetové reklamy, konkrétně PPC odehrálo několik změn či posunů, které pravděpodobně budou udávat směr a trend v online reklamě nejen letos, ale i další roky. Velká část těch

#PPC, #Reklama, https://www.sherpas.cz/blog/ppc-v-roce-2018?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+dobryweb-blog+%28Dobr%C3%BD+web+-+blog%29




Články na téma #PPC vydané ve 07. týdnu 2019


 Google testuje reklamy v Google Assistant - SEO Akademie Collabim

16.02.2019 - Google začíná testovat reklamy v google assistant, bude to velká změna ve světě PPC?

#SEO, #PPC, https://www.collabim.cz/akademie/seozpravodajstvi/google-testuje-reklamy-v-google-assistant/


 Vychytejte vaši obrazovou inzerci s novým Feed Image Editorem - Mergado.cz

14.02.2019 - Aplikace Feed Image Editor je teď přehlednější a intuitivnější. Díky těmto změnám zjednodušíte tvorbu produktových obrázků a ještě více zatraktivníte jejich vzhled. Chcete se dozvědět, jaké novinky na vás v appce čekají? Čtěte

#PPC, https://www.mergado.cz/vychytejte-vasi-obrazovou-inzerci-s-novym-feed-image-editorem


 Sklik skript: Kontrola počtu reklam v sestavách | Hana Kobzová, PPC Specialista

11.02.2019 - Nemáte přehled o tom, kolik aktivních reklam máte v každé sestavě v Skliku? Zjistěte to rychle, jednoduše a hlavně automaticky pomocí tohoto Sklik skriptu! Problém: Chcete si ověřit počet aktivních rozšířených inzerátů v každé ses

#PPC, #Reklama, https://hanakobzova.cz/sklik-skript-kontrola-poctu-reklam-v-sestavach/




Články na téma #PPC vydané ve 06. týdnu 2019


 Vladimír Houba (RTB House): Co přinese rok 2019 v oblasti rozvoje umělé inteligence? – Tyinternety.cz

07.02.2019 - V letošním roce budeme svědky rozvoje umělé inteligence a jejího rozšíření do dalších oblastí našich životů – od aplikací určených pro zábavu, přes chytré telefony, až po služby, které umělou inteligenci využívají k poskytov

#PPC, https://tyinternety.cz/technologie/vladimir-houba-rtb-house-co-prinese-rok-2019-v-oblasti-rozvoje-umele-inteligence/


 Seznam.cz spolupořádá workshop Jak využít z novinek od Seznam.cz maximum – Blog Seznam.cz

06.02.2019 - V rámci edukace klientů pořádáme spolu s Asociací pro elektronickou komunikaci akci s názvem Jak využít z novinek od Seznam.cz maximum. Naši specialisté vám prozradí více o novinkách a aktualitách ze svého oboru. Nenechte si ujít skv

#PPC, https://blog.seznam.cz/2019/02/seznam-cz-spoluporada-workshop-jak-vyuzit-z-novinek-od-seznam-cz-maximum/


 Příručka marketéra: 11 strategií pro úspěšné kampaně B2B v PPC – Tyinternety.cz

05.02.2019 - Odvěkou výzvou digitálního marketingu (a především reklamy na vyhledávačích) je cílení na firemní zákazníky v situacích, kdy „koncáci“ hledají prakticky to stejné. Jediná férová odpověď je – těžko. Co kdybychom se ale na o

#PPC, #Reklama, https://tyinternety.cz/prirucka-marketera/prirucka-marketera-11-strategii-pro-uspesne-kampane-b2b-v-ppc/




Články na téma #PPC vydané ve 05. týdnu 2019


 Jak nastavit Google Analytics - základní a pokročilá nastavení - Marketing PPC

03.02.2019 - Úspěšný online marketing se bez kvalitních statistik neobejde. Zvládnutí Google Analytics vám pomůže udělat si obrázek o tom, co se na vašem webu děje.

#PPC, #Analytika, https://www.marketingppc.cz/google-analytics/google-analytics-zakladni-a-pokrocila-nastaveni/


 Video: Jak na obsahovou síť Skliku – Blog Seznam.cz

01.02.2019 - Obsahová síť Skliku vám umožní oslovit potenciální zákazníky napříč českým internetem. Ve videu si osvětlíme: – vlastnosti obsahové sítě – kdy je vhodné využít obsahovou síť – platební modely a jejich výhody &

#PPC, https://blog.seznam.cz/2019/02/video-jak-funguje-obsahova-sit-skliku/


 Jak se pracuje s multiplikátorem – Blog Seznam.cz

31.01.2019 - Sklik dosud umožňoval řídit, na kterých typech zařízení se budou vaše kampaně zobrazovat, pomocí nastavení na úrovni kampaně. Dnes začínáme přecházet na systém cenových multiplikátorů, který jste po nás opakovaně poptávali. Mů

#PPC, https://blog.seznam.cz/2019/01/jak-se-pracuje-s-multiplikatorem/