To nejlepší 1x týdně

  



Články na téma #PPC vydané ve 48. týdnu 2018


 PPC na stojáka #11: ty nej body z přednášky Petry Pacákové

28.11.2018 - Sepsali jsme pro vás několik postřehů, které nás zaujaly na posledním setkání PPC lidu. Tentokrát jsme k nám pozvali Petru Pacákovou z agentury ACOMWARE.

#PPC, https://www.besteto.cz/ppc-na-stojaka-11


 CPEx spustil nový reklamní formát interscroller | MediaGuru

27.11.2018 - Sdružení tuzemských provozovatelů online médií pro prodej reklamy pomocí RTB spustil formát interscroller.

#PPC, https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/11/cpex-spustil-novy-reklamni-format-interscroller/




Články na téma #PPC vydané ve 47. týdnu 2018


 Vítězem druhé Sklik výzvy na téma pokročilé RTG strategie je Acomware – Blog Seznam.cz

21.11.2018 - Začátkem září jsme před naše certifikované agentury hodili pověstnou rukavici v podobě vyhlášení druhé Sklik výzvy. Našlo se spoustu PPC specialistů, kteří ji zvedli a přihlásili své retargetingové strategie. Vítězem se stala RTG

#PPC, https://blog.seznam.cz/2018/11/vitezem-druhe-sklik-vyzvy-na-tema-pokrocile-rtg-strategie-je-acomware/


 Novinky: Bing Ads přidal reklamám 3. nadpis a 2. popisek | Hana Kobzová

21.11.2018 - Google vypustil delší rozšířené reklamy pro vyhledávání v srpnu tohoto roku a nyní ho následuje také Bing. Reklamy pro vyhledávání v Bing Ads se tak rozšiřují o: 3. nadpis o 30 znacích 2. popisek o 90 znacích Sklik tuto změnu implemen

#PPC, https://hanakobzova.cz/novinky-bing-ads-pridal-reklamam-3-nadpis-a-2-popisek/


 Video: Rozšíření inzerátů – Blog Seznam.cz

20.11.2018 - Dali jste si práci a vytvořili dobré inzeráty – co dál? Textové inzeráty ve vyhledávání můžete vylepšit pomocí rozšíření. Ve videu přiblížíme: Sklik Odkazy Rozšíření o adresu Click2Call Při správném použití vám rozšíře

#PPC, https://blog.seznam.cz/2018/11/video-rozsireni-inzeratu/


 Jak zvládnout měření konverzí v Google Ads - Marketing PPC

20.11.2018 - Měření konverzí v Google Ads vám pomůže zjistit, kolik vaše kampaň stojí a jaké výsledky přináší. Jak měření konverzí nastavit a na co nezapomenout?

#PPC, https://www.marketingppc.cz/google-ads/mereni-google-ads-konverzi/




Články na téma #PPC vydané ve 46. týdnu 2018


 Google Ads Chytré nabídky pro obezřetné - Marketing PPC

15.11.2018 - Pokusíme se vám mírně odlehčenou formou popsat, co dělají a jak fungují Chytré nabídky v Google Ads, shrneme jejich hlavní rysy a pak vám předložíme pár malověrných myšlenek, abychom ve vás probudili trochu té zdravé nedůvěry. Ve f

#PPC, #Linkbuilding, https://www.marketingppc.cz/ppc-automatizace/google-ads-chytre-nabidky-pro-obezretne/


 Róbert Bugoš: PPCčka na Facebooku - Mergado.cz

12.11.2018 - Poslechněte si, jak pracuje jako marketingový asistent ve společnosti GymBeam. Na letošní Heureka Roadshow nám Róbert Bugoš povídal o tom, v čem spočívá práce PPC specialisty na FB a na srovnávačích zboží a jak mu při jeho práci pomá

#PPC, https://www.mergado.cz/robert-bugos-ppccka-na-facebooku




Články na téma #PPC vydané ve 45. týdnu 2018


 Reportáž: Klub Sklik 2018 – Blog Seznam.cz

09.11.2018 - Ve dnech 18. a 19. října jsme přivítali zástupce certifikovaných agentur již na 3. ročníku Klubu Sklik. Certifikované agentury pro obdržení certifikace Sklik musí splnit náročné požadavky, které jsou pak pro jejich klienty zárukou, že

#PPC, https://blog.seznam.cz/2018/11/reportaz-klub-sklik-2018/


 Novinky: Sklik rozšiřuje frázovou shodu | Hana Kobzová

06.11.2018 - Od 12. listopadu 2018 reklamní systém Sklik mění způsob fungování frázové shody klíčových slov. Nově bude tato shoda ignorovat diakritiku. Podívejte se na příklad níže, jak to bude fungovat. Jako příklad uveďme klíčové slovo „

#PPC, #SEO, https://hanakobzova.cz/novinky-sklik-rozsiruje-frazovou-shodu/


 23 adwords skriptů, které dávají smysl - Sherpas

06.11.2018 - Už to tady bylo mnohokrát, 10 scriptů, které nakopnou Váš bysnys, 7 scriptů, které nesmíte vynechat, scripty bez kterých se Váš eshop neobejde. Ale kdo kdy rozhodl, že právě tyto konkrétní scripty jsou pro vás opravdu t

#PPC, #Ecommerce, https://www.sherpas.cz/blog/adwords-scripty?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+dobryweb-blog+%28Dobr%C3%BD+web+-+blog%29


 Srovnání brandingu v Skliku, Adformu a u přímého nákupu

06.11.2018 - U klienta HT dveře jsme testovali výkon reklamního formátu branding v různých systémech při cílení na data od Seznam.cz.

#PPC, https://proficio.cz/srovnani-brandingu-v-skliku-adformu-a-u-primeho-nakupu


 Video: Jak psát inzeráty v Skliku – Blog Seznam.cz

05.11.2018 - Správně napsaný textový inzerát ve vyhledávání je jedním z hlavních pilířů úspěšné reklamy. V tomto videu se s vámi Radka podělí o tipy, jak vytvořit dobrý inzerát. Ve videu se dozvíte: tipy, kterými zaujmout potenciální zákazn

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2018/11/video-jak-psat-inzeraty-v-skliku/


 4 důležité výhody PPC reklamy | PageRank.cz - magazín o internetu

05.11.2018 - Chcete se prezentovat na internetu a už jste se setkali s pojmem PPC reklama? Jde o reklamní inzerát...

#PPC, #Reklama, http://www.pagerank.cz/4-dulezite-vyhody-ppc-reklamy/




Články na téma #PPC vydané ve 44. týdnu 2018


 Malé ohlédnutí za létem 2018 – Blog Seznam.cz

02.11.2018 - Aktuální počasí nevypadá špatně, nebudeme si ale nic namlouvat, léto je za námi. Většina z vás má jistě vyhodnocenou inzerci, která probíhala během letních měsíců a my za Sklik nejsme výjimkou. Pro zajímavost jsme pro vás vytvořil

#PPC, https://blog.seznam.cz/2018/11/male-ohlednuti-za-letem-2018/


 Jak zpřesnit reporting Skliku v Google Analytics – Blog Seznam.cz

01.11.2018 - V poslední době jsme zaznamenali zvýšený počet dotazů na rozdílné statistiky v počtu kliků v rozhraní Sklik a počet návštěv – sessions v rozhraní Google Analytics (dále jen GA). V článku se dozvíte kam “mizí” návš

#PPC, #Analytika, https://blog.seznam.cz/2018/11/jak-zpresnit-reporting-skliku-v-google-analytics/


 Sklik umožňuje inzerentům vynechat tzv. dezinformační weby | MediaGuru

31.10.2018 - Seznam.cz se rozhodl garantovat zadavatelům reklamy to, že se jejich sdělení neobjeví na "nevhodných" webech.

#PPC, #Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/10/sklik-umoznuje-inzerentum-vynechat-tzv-dezinformacni-weby/


 Více prostoru pro reklamní sdělení ve vyhledávání – Blog Seznam.cz

30.10.2018 - Textové inzeráty pro kampaně ve vyhledávání nyní podporují použití a zobrazení až devadesát znaků v Popisku. Nově také umožňujeme uložit 3. Titulek a 2. Popisek, které podporuje AdWords Editor. Ty však ve vyhledávání nezobrazujeme.

#Reklama, #PPC, https://blog.seznam.cz/2018/10/vice-prostoru-pro-reklamni-sdeleni-ve-vyhledavani/


 Sklik rozšiřuje inzeráty | Hana Kobzová

30.10.2018 - Sklik nově podporuje: až 90 znaků u popisků 3. titulek 2. popisek Tyto atributy je možné importovat a do systému se také uloží. Zatím se s nimi ale ve výdeji nepracuje a ani se to v brzké době neplánuje. Více zde: Více prostoru pro rekla

#PPC, #Reklama, https://hanakobzova.cz/sklik-rozsiruje-inzeraty/


 Strategie, která nám vyhrála Sklik RTG výzvu

29.10.2018 - Během září a srpna jsme se zúčastnili Sklik soutěže v pokročilé strategii RTG. Ve spolupráci s naším klientem SpokojenýPes.cz se nám povedlo obstát v konkurenci ostatních certifikovaných agentur a vyhrát Sklik výzvu. Jak se nám to pov

#PPC, https://blog.acomware.cz/strategie-ktera-nam-vyhrala-sklik-rtg-vyzvu/




Články na téma #PPC vydané ve 43. týdnu 2018


 Branding – první výsledky formátu, se kterým se na internetu neztratíte – Blog Seznam.cz

24.10.2018 - 23. 7. 2018 jsme vám zpřístupnili prémiový formát, který obklopuje obsah webových stránek – Branding. Nyní bychom se s vámi rádi podělili o první výsledky, kterých dosahuje. Pokud jste nezaregistrovali možnost vložení nového velkého

#PPC, https://blog.seznam.cz/2018/10/branding-prvni-vysledky-formatu-se-kterym-se-na-internetu-neztratite/


 Jak jsme přednášeli o Search term automatizaci

24.10.2018 - O tom, jak náš analytik Lukáš vytvořil nástroj, který usnadňuje PPC specialistům rutinní a časově náročnou práci.

#PPC, https://proficio.cz/jak-jsme-prednaseli-o-search-term-automatizaci


 Optimalizace produktové inzerce v Skliku dle výkonu jednotlivých produktů – Blog Seznam.cz

23.10.2018 - Ve spolupráci s Lukášem Kenjou z ověřené agentury Besteto marketing, s.r.o. jsme řešili, jakým způsobem ještě více optimalizovat produktovou inzerci v Skliku. Pokud se orientujete v rozhraní Skliku, tak víte, že Sklik neposkytuje informa

#PPC, https://blog.seznam.cz/2018/10/optimalizace-produktove-inzerce-v-skliku-dle-vykonu-jednotlivych-produktu/


 Neutrácíte zbytečně? Zjistěte, jestli vaše produkty v Skliku neprodělávají

23.10.2018 - S Honzou Řičánkem, konzultantem výkonnostní reklamy ze společnosti Seznam.cz, jsme řešili, jakým způsobem ještě více optimalizovat produktovou inzerci v Skliku.

#PPC, #Reklama, https://www.besteto.cz/sklik-produktova-inzerce


 Propagační kód Adwords? Vygenerujte si ho ihned a zdarma! | Hana Kobzová

22.10.2018 - Nevíte, kde sehnat slevový kupón pro Google Adwords? Nic se neděje, zde máte návod! Adwords kupóny pro Českou republiku jsou totiž dostupné online a kdykoliv si o ně můžete zažádat. AKTUALIZACE: Na podzim roku 2018 Google převedl propaga

#PPC, https://hanakobzova.cz/propagacni-kod-adwords-vygenerujte-si-ho-ihned-a-zdarma/




Články na téma #PPC vydané ve 42. týdnu 2018


 Video: Vánoční tipy pro vaše kampaně – Blog Seznam.cz

18.10.2018 - Mezitím, co venku máme babí léto, Vánoce už netrpělivě přešlapují za dveřmi. A to znamená spoustu práce pro PPC specialisty i klienty Skliku. Nepodceňte toto období a připravte svoje kampaně Skliku na vánoční sezónu tak, abyste z ni

#PPC, https://blog.seznam.cz/2018/10/video-vanocni-tipy-pro-vase-kampane/


 Nejlepší cílení na realitní trh – Blog Seznam.cz

17.10.2018 - Ať už chcete oslovit uživatele se zájmem o realitní služby, či o koupi nemovitosti v konkrétním kraji, je tu pro vás Sklik. Zacilte na publikum, které vám vaši investici bohatě vrátí. Sreality.cz s průměrnou měsíční návštěvností

#PPC, https://blog.seznam.cz/2018/10/nejlepsi-cileni-na-realitni-trh/


 Sklik: Ježíšek už nakupuje – Blog Seznam.cz

15.10.2018 - Pro svět reklamy jsou Vánoce hlavní sezonou. Roste konkurence, zvyšují se ceny za proklik a navyšují se denní rozpočty. Připravili jsme pro vás přehled, co se loni nejvíce vyhledávalo. Vánoce jsou pro většinu lidí nejšťastnější obdo

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2018/10/sklik-jezisek-uz-nakupuje/




Články na téma #PPC vydané ve 41. týdnu 2018


 Bonusový kredit 2000 Kč pro nové inzerenty v Skliku

12.10.2018 - Jak získat bonusový kredit 2000 Kč pro kampaně do reklamního systému Sklik od Seznamu? Oslovte 95 % české populace díky zvýhodněné inzerci v Skliku.

#PPC, https://blog.byznysweb.cz/2018/10/jak-oslovit-95-ceske-populace-reklamou-skliku-bonusovym-kreditem-2000-kc/


 Dynamický retargeting ještě efektivnější díky filtru inventáře – Blog Seznam.cz

10.10.2018 - Nastavení dynamického retargetingu v Skliku bylo vždy jednoduché a rychlé v případě, že již máte feed na Zboží.cz a na webu nasazený běžný retargetingový kód. PPC specialisté volali po pokročilých možnostech nastavení DRTG, aby moh

#PPC, https://blog.seznam.cz/2018/10/dynamicky-retargeting-jeste-efektivnejsi-diky-filtru-inventare/