Články na téma #PPC vydané ve 46. týdnu 2019
14.11.2019 - Pokračuji dál v rozhovorech s úspěšnými affiliate partnery z české a slovenské scény. Tentokrát je to Vladimír Rejholec, kterého můžete znát z twitteru pod @exot, či třeba z slovenských HotDognet srazů. Ahoj Vladimíre, jak jsi v rámc
13.11.2019 - Vánoční sezona může některým nákupním kategoriím přinést až 40% podíl jejich celoroční návštěvnosti na webu. Z průzkumu Seznamu víme, že až 82 % našich uživatelů tento rok plánuje využít internetové obchody pro nákup vánoč
11.11.2019 - O Criteu se u nás mluví jen výjimečně. Co to tedy je a jaké jsou požadavky na to, abychom mohli začít s propagací s tímto systémem? Co je Criteo? Criteo je technologická společnost, která vznikla v roce 2005 ve Francii. Nejprve se zamě
Články na téma #PPC vydané ve 45. týdnu 2019
09.11.2019 - Porovnejte své reklamy s konkurencí díky metrice relativní CTR (relative CTR) a optimalizujte tak lépe své kampaně v Reklamní síti!
05.11.2019 - Vánoční sezóna se blíží a nejeden PPC specialista už začíná pociťovat, jak mu práce přibývá pod rukama. Proto je tu další Sklik výzva, ve které se tentokrát zaměříme na to, jak si dokážete zefektivnit práci v Skliku. Za každou
05.11.2019 - Vánoční sezóna se blíží a nejeden PPC specialista už začíná pociťovat, jak mu práce přibývá pod rukama. Proto je tu další Sklik výzva, ve které se tentokrát zaměříme na to, jak si dokážete zefektivnit práci v Skliku. Za každou
04.11.2019 - Ads Editor již nějaký čas nepodporuje tvorbu nových responzivních reklam kompatibilních s kombinovanou reklamou Skliku, ale pouze responzivních obsahových reklam, které Sklik nedokázal zpracovat. Tento typ nešel využívat při tvorbě nových
04.11.2019 - Jaké novinky si pro nás připravily PPC platformy v měsíci říjnu? Všechny PPC novinky na jednom místě. Buďte v obraze!
Články na téma #PPC vydané ve 44. týdnu 2019
01.11.2019 - Letos se už počtvrté konalo exkluzivní setkání Seznamu a certifikovaných agentur Skliku pod názvem Klub Sklik. U dobrého jídla a pití v prostředí designového prostoru Business Link Visionary v pražských Holešovicích měli zástupci agent
31.10.2019 - Loňské léto jsme do vašich účtů přinesli nepřehlédnutelný formát branding. Pojďme si připomenout jeho výhody a jak jej nastavit, aby doručil nejlepší výkon Branding je svou podstatou velký banner, který obklopuje obsah webových strá
30.10.2019 - Pokud čtete tento článek a jste ověřená agentura nebo freelancer, tak pro vás máme dobrou zprávu. Právě vyhlašujeme další Sklik výzvu. Soutěž, ve které můžete ukázat ostatním agenturám, ale i potenciálním klientům, jak skvělí v
28.10.2019 - Mediální tým agentury eVisions tentokrát přichází se speciálním jubilejním dílem Novinek z onlajnu, v němž se ohlíží za TOP zážitky z natáčení, vývojem SEO, sociálních sítí, PPC i…
Články na téma #PPC vydané ve 43. týdnu 2019
24.10.2019 - Vyhledávání Seznam používá podle průzkumu Netmonitor 4,5 mil uživatelů měsíčně, což je podle odhadů čtvrtina trhu, jak zaznělo na konferenci Sklik expert fórum. V nerovném boji s Googlem se Seznamu letos podařilo zastavit pokles využi
24.10.2019 - Vytěžte z nativní reklamy maximum. Přečtěte si ověřené tipy od Sklik konzultanta, jak zvětšit svůj zásah a navýšit proklikovost.
23.10.2019 - Jak na optimalizaci PPC kampaní, když nemáte e-shop? Využijte pokročilých metod s Gogle Ads. Sepsali jsme konkrétní kroky, které je třeba udělat pro lepší výsledky.
22.10.2019 - Získat zákazníka už nemůže být snazší. V Skliku můžete cílit reklamu i podle toho, jak si svůj vysněný vůz zájemci představují. Na Sauto.cz hledá vůz přes 450 tisíc lidí týdně, to je přibližně 2× víc než u největší konku
22.10.2019 - PPC na stojáka je zpátky, potkáme se 14. listopadu. O reklamě na Facebooku promluví Petr Handlíř.
21.10.2019 - V pondělí 4. listopadu 2019 dojde k úpravě minimálních cen v Skliku. Minimální cena za proklik pro vyhledávání i obsahovou síť bude nově 50 haléřů, minimální cena za tisíc zobrazení se navýší na 5 korun. Změna se projeví v nastav
21.10.2019 - Úpravy se mají dotknout jen malého počtu kampaní, uvedla společnost Seznam.cz.
Články na téma #PPC vydané ve 42. týdnu 2019
Články na téma #PPC vydané ve 41. týdnu 2019
07.10.2019 - Ode dneška mají všichni inzerenti možnost využívat nový rozměr banneru – 480×480. Ten se zobrazuje na nejlepších mobilních plochách na českém internetu. Jaké jsou jeho výhody a jak s ním pracovat pro dosažení nejlepších vý
Články na téma #PPC vydané ve 40. týdnu 2019
04.10.2019 - Na začátku srpna jsme spustili dynamický banner v Skliku a s ním i možnost dynamické kreativě tvořené z nabídek vašeho feedu přiřadit vlastní barvy, napsat popis k reklamě i každé jednotlivé nabídce nebo zobrazit slevy. Tyto šablony bu
Články na téma #PPC vydané ve 39. týdnu 2019
26.09.2019 - V pořadí již třetí ročník konference Sklik expert fórum se uskutečnil ve čtvrtek 12.9.2019 v Holešovickém DOX+. A také letos jsme věnovali velký prostor technickým tématům v oblasti PPC, ale v ústraní se nedrželo ani RTB a další
25.09.2019 - Výzkumná agentura Stem/Mark si v pražské Vrtbovské zahradě připomněla 25. výročí své existence.
24.09.2019 - Koncem minulého roku jsme inzerentům umožnili nákup videoreklamy na prémiovém videoprostoru Seznamu v rozhraní Skliku. Od spuštění se v reklamním prostoru Seznamu zobrazily desítky milionů impresí videoreklamy nakoupené právě v Skliku. P
Články na téma #PPC vydané ve 38. týdnu 2019
17.09.2019 - Do týmu Ondřeje Krišici, ředitele divize Reklamy Seznam.cz, nastupuje dnes na pozici Programmatic Manager Dominik Kosorín (34). Bude zodpovídat za rozvoj programatického nákupu, zejména za platformu inzertní obsahové sítě Sklik. „Dominik n
Články na téma #PPC vydané ve 37. týdnu 2019
14.09.2019 - Mezi podnikateli koluje řada mýtů o tom, jak online marketing funguje a co by měli nebo neměli dělat. Podíváme se na 8 nejčastějších.
12.09.2019 - Možnost cílení na B2B segment v Skliku patří k jednomu z nejoblíbenějších vůbec. Už delší dobu můžete pokročile cílit na firmy a podnikatele podle zaměření podnikání v našem RTB. Od teď však můžete začít segmentovat firmy
09.09.2019 - Odborná porota se podrobně podívala na práci všech přihlášených Ověřených agentur a freelencerů v obsahové síti Skliku a vybrala vítěze. Tím se stala agentura Magnas Performance, která si výhru v podobě šunky a vín užila. Moc grat