Články na téma #PPC vydané ve 18. týdnu 2020
30.04.2020 - Co se událo v PPC světě v dubnu 2020? Přečtěte si všechny PPC novinky z Google Ads a Sklik na jednom místě a nic vám neunikne!
28.04.2020 - Nastartujte výkonnostní PPC reklam tím, že spojíte poctivou práci, testování novinek a důvěru klienta v agenturu.
27.04.2020 - V Skliku můžete pro produktovou inzerci využívat tři reklamní formáty: produktové inzeráty ve vyhledávací síti, v obsahové síti pak dynamický retargeting a dynamický banner. Aby spouštění těchto reklam bylo přehlednější a nezapomn
Články na téma #PPC vydané ve 17. týdnu 2020
22.04.2020 - Díky dynamickému remarketingu můžete návštěvníkům webu automaticky ukazovat reklamy konkrétně na ty produkty, o které projevili zájem.
20.04.2020 - Počínaje dnešním dnem je možné prostřednictvím Skliku využívat HTML5 bannery. Ty jsou mocným nástrojem pro upoutání pozornosti potenciálních zákazníků v obsahové síti Skliku. Jaké bannery je možné používat a jaká kritéria je nu
Články na téma #PPC vydané ve 16. týdnu 2020
17.04.2020 - Během několika málo dní se život mnohým z nás zásadně proměnil. Ať už více či méně, tak celosvětová pandemie koronaviru a následné postupné omezování ekonomiky, pohybu zboží/osob či zavření obchodů a vyhlášení celo
14.04.2020 - Oranžáda podcast s Jančou Komárkovou s tím nejdůležitějším z jejího workshopu z PPC na stojáka #15.
14.04.2020 - Hagakure je moderní přístup k tvorbě struktury PPC kampaně pro vyhledávání v Google Ads. Poznejte jeho výhody a jak s ním začít. Vstupte!
Články na téma #PPC vydané ve 15. týdnu 2020
08.04.2020 - Jak ovlivnila koronavirová pandemie PPC kampaně? Jak využít win-win model, abyste udrželi kontakt se svými zákazníky a společně udělali například dobrý skutek? Poradí vám Daniel Birás z Visibility.sk
08.04.2020 - Google automaty na správu cen za kliknutí jsou v Google Ads zdarma. Po jejich testování v roce 2018 a po proškolení v Google programu “Automation Hero” na přelomu roku 2018/19 jsme již věděli, že to chceme zkusit jinak. A věděli jsme i pr
Články na téma #PPC vydané ve 14. týdnu 2020
01.04.2020 - Co se událo v PPC světě v březnu 2020? Přečtěte si všechny PPC novinky z Google Ads a Sklik na jednom místě a nic vám neunikne!
Články na téma #PPC vydané ve 13. týdnu 2020
25.03.2020 - Ode dneška je v Skliku k dispozici nový konverzní kód pro měření konverzí. Ten přináší několik výhod týkajících se stability naměřených dat. S nasazením nového kódu doporučujeme neotálet, protože stávající kódy přestanou mě
24.03.2020 - Máme za sebou v agentuře KOFEIN prvních sedm pracovních dnů, co se rozběhla spirála omezujících událostí Covid-19. Krize se v našem agenturním životě dá zatím rozdělit do tří fází: 1) Zastavte kamp…
24.03.2020 - Sepsali jsme pro vás několik tipů, na co se právě nyní zaměřit v PPC kampaních.
23.03.2020 - Seznam nejlepších podcastů o PPC reklamě na jednom místě. České i zahraniční. Začněte se vzdělávat a udržovat v obraze pomocí podcastů!
Články na téma #PPC vydané ve 11. týdnu 2020
13.03.2020 - Naši specialisté se kromě vlastního vzdělávání a péče o klienty věnují i vzdělávání na veřejných školeních. Máme velkou radost, že se mezi školitele zařadil i náš Senior PPC specialist Honza Křelina.
12.03.2020 - Skratka PPC vznikla z anglických slov Pay-per-click, ktoré sa dajú voľne preložiť ako platba za kliknutie.
11.03.2020 - Pojďte se s námi ohlédnout za dnem, který byl věnovaný PPCčkám, kampaním i online marketingu všeho druhu. Prohlédněte si fotky i prezentace spíkrů. PPC na stojáka #15 bylo velké a parádní!
Články na téma #PPC vydané ve 09. týdnu 2020
01.03.2020 - Co se událo v PPC světě v únoru 2020? Přečtěte si všechny PPC novinky z Google Ads a Sklik na jednom místě a nic vám neunikne!
29.02.2020 - Jako PPC specialisté se v Google Ads Editoru pohybujeme každý den i několik hodin. Jen málo lidí ale ví, že Editor podporuje klávesové zkratky, které dokáží ušetřit spoustu času. Jaké to jsou? Pro ty, kdo náhodou Google Ads Editor ješt
28.02.2020 - O šikovné lidi je nouze. V každém oboru. A ruku na srdce, ona je nouze i o ty nešikovné. Zaměstnavatelé bojují o pozornost a jsou tlačeni do kouta. Doba už je taková. Za poslední čtyři roky se plat…
27.02.2020 - Pokud používáte produktové kampaně, je správný feed zásadní. Každý PPC specialista by měl být schopen zkontrolovat, zda jeho XML feed neobsahuje zásadní chyby, které mohou způsobit, že se část nabídek vůbec nezobrazuje. Přinášíme
26.02.2020 - Podívejte se kdy, kdo a co vás čeká 4. března na největší brněnské PPC akci.
Články na téma #PPC vydané ve 08. týdnu 2020
19.02.2020 - Agentura Taste Sun, další vítěz Sklik výzvy pro Certifikované agentury, se s námi podělila o své vítězné tipy pro práci s Sklikem. Pojďme se společně podívat na jejich doporučení, jak pracovat v obsahové i vyhledávací síti. Vylouče
Články na téma #PPC vydané ve 07. týdnu 2020
12.02.2020 - Jak na úspěšné reklamní kampaně pro menší a střední e-shopy? PPC trendy na rok 2020. Rozhovor s Danielem Birásem z Visibility.
10.02.2020 - Chystáme pro vás speciální PPC na stojáka. Užijte si s námi den nabušený PPC reklamou. Už 4. března 2020.
Články na téma #PPC vydané ve 06. týdnu 2020
05.02.2020 - Jak na SEO (optimalizaci pro vyhledávače) v roce 2020? Jak vybrat SEO experta nebo agenturu? Kolik stojí kvalitní SEO a jak SEO ovlivňuje PPC a naopak? Odpovědi se dočtete v rozhovoru se Zbyňkem Fridrichem.
03.02.2020 - Sklik rozšířil nabídku o video formát, který se zobrazuje jako videopřehrávač v těle stránky s obsahem.
03.02.2020 - Co se událo v PPC světě v lednu 2020? Přečtěte si všechny PPC novinky z Google Ads a Sklik na jednom místě a nic vám neunikne. Vstupte!