To nejlepší 1x týdně

  



Články na téma #PPC vydané ve 35. týdnu 2018


 Seznam: Nativní reklamu lze koupit přes RTB i na Proženy.cz | MediaGuru

27.08.2018 - Internetová jednička Seznam.cz rozšiřuje možnosti nákupu nativní reklamy.

#PPC, #Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/08/seznam-nativni-reklamu-lze-koupit-pres-rtb-i-na-prozeny-cz/


 Co je to rozšíření reklam Google Ads - Marketing PPC

27.08.2018 - Používání rozšíření reklam Google Ads je téměř nutnost, jestli má být vaše kampaň úspěšná. Jaká rozšíření můžete využít a co vám přinesou?

#PPC, https://www.marketingppc.cz/google-ads/rozsireni-reklam-google-ads/




Články na téma #PPC vydané ve 34. týdnu 2018


 Připravované novinky na Sklik API – Blog Seznam.cz

24.08.2018 - Za poslední rok přišla do Skliku spousta novinek týkajících se podoby reklam i cílení kampaní. Využití novinek bychom rádi těm, kteří rádi automatizují, nabízeli i „vzdáleně” pomocí API. S tím souvisí několik plánovaných úpr

#PPC, https://blog.seznam.cz/2018/08/pripravovane-novinky-na-sklik-api/


#PPC, https://blog.h1.cz/aktualne/kdo-s-koho-roboti-a-lide-v-ppc-reklame/


 Získáváme další certifikace - RELIGIS s.r.o.

20.08.2018 - Ani v letní okurkové sezóně nezahálíme a povedlo se nám získat další certifikace na základě kvality naší práce a spokojených recenzí našich klientů. Získali jsme titul Ověření Sklik a Ověření Zboží od Seznamu. Dále jsme se ta

#PPC, https://www.religis.cz/_wp/blog/ziskavame-dalsi-certifikace/




Články na téma #PPC vydané ve 33. týdnu 2018


#PPC, https://www.hardyn.cz/ppc-specialist-pro-tipli/


 VIDEO: Kombinovaná reklama v Skliku – Blog Seznam.cz

16.08.2018 - Kombinovaná reklama v Skliku je novým typem textové reklamy v obsahové síti. Zobrazuje se na textových plochách místo ETA inzerátů. Její nespornou výhodou je vyšší CTR díky možnosti zadání vlastních obrázků a skvělý potenciál pro

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2018/08/video-kombinovana-reklama-v-skliku/


 Rozhovor: Jak vnímají Acomware uchazeči o zaměstnání?

15.08.2018 - Lidé mají pro další směřování naší firmy obrovský význam, právě proto klademe důraz na to, aby už první kontakt v podobě přijímacího řízení probíhal přátelsky, férově a za transparentních podmínek. Přečtěte si rozhovor s

#PPC, https://blog.acomware.cz/rozhovor-jak-vnimaji-acomware-uchazeci-o-zamestnani/


 Zpřesněte strategie díky vylepšením Sklik GA Importeru - Mergado.cz

13.08.2018 - Do aplikace Sklik GA Importer přibylo několik šikovných funkcí. Pomohou vám získat ještě komplexnější přehled při porovnávání nákladů z předchozích období. Pojďme si tyto změny představit.

#PPC, #Aplikace, https://www.mergado.cz/zpresnete-strategie-diky-vylepsenim-sklik-ga-importeru




Články na téma #PPC vydané ve 32. týdnu 2018


 Naposledy na téma PPC budoucnosti, tentokrát uceleně

10.08.2018 - Protože mám pocit, že jsem se v rozhovoru pro Mladypodnikatel.cz vyjádřila neuceleně k budoucnosti PPCčkařů, tak se vracím k mému oblíbenému formátu – blogpostu. A pořádně, strukturovaně to shrnu. S dostatkem času, tak jak to mám

#PPC, http://markeeting.cz/naposledy-na-tema-ppc-budoucnosti-tentokrat-ucelene/


 Markéta Kabátová (uLab): Budoucnost PPC reklamy, specializace marketérů, založení agentury

09.08.2018 - Ještě nedávno tomu nevěřila, ale dnes už tomu věří. Markéta Kabátová přiznává, že byla vůči teoriím o konci PPC konzultantů skeptická, byl to ale vývoj…

#PPC, https://mladypodnikatel.cz/marketa-kabatova-ulab-budoucnost-ppc-reklamy-specializace-marketeru-zalozeni-agentury-t35334


 Případová studie: Nativní reklama pro EuroPainClinics – Blog Seznam.cz

08.08.2018 - Kombinovaná reklama v podobě nativního inzerátu působí věrohodněji a dokáže přivést více návštěvníků, kteří mají skutečný zájem o produkt. O nativním inzerátu v Skliku Stále častěji se tak potýkáme s pojmem reklamní slepot

#Reklama, #PPC, https://blog.seznam.cz/2018/08/pripadova-studie-nativni-reklama-pro-europainclinics/




Články na téma #PPC vydané ve 31. týdnu 2018


 Více prostoru pro nejvýkonnější rozměry bannerů – Blog Seznam.cz

03.08.2018 - Obsahová síť Skliku se neustále rozvíjí a postupně se rozšiřuje na další weby. Díky tomu se mění podíl a objem jednotlivých reklamních zón. Z provedené analýzy jsme zjistili, že některé formáty bannerů už nejsou tolik využívan

#PPC, https://blog.seznam.cz/2018/08/vice-prostoru-pro-nejvykonnejsi-rozmery-banneru/


 Program Certifikovaných agentur Sklik se rozrůstá o Lynt Services – Blog Seznam.cz

02.08.2018 - V druhém kvartálu roku 2018 získala Sklik certifikaci agentura Lynt Services. Díky certifikaci má agentura přístup k testování nových funkcí a podrobným analýzám. Dále může využívat služby v rámci konzultačního oddělení Sklik, k

#PPC, https://blog.seznam.cz/2018/08/program-certifikovanych-agentur-sklik-se-rozrusta-o-lynt-services/




Články na téma #PPC vydané ve 30. týdnu 2018


 Vítězem první Sklik výzvy je certifikovaná agentura OMD – Blog Seznam.cz

25.07.2018 - První Sklik výzva byla zaměřena na kombinovanou nativní reklamu v Skliku. Tento formát je v Skliku od května dostupný v plné formě, a i proto jsme ho zařadili do první výzvy. Úkolem certifikovaných agentur bylo vytvořit poutavý inzerát v

#PPC, https://blog.seznam.cz/2018/07/vitezem-prvni-sklik-vyzvy-je-certifikovana-agentura-omd/


 Video: Vylučující klíčová slova v Skliku – Blog Seznam.cz

24.07.2018 - Vylučující klíčová slova jsou nedílnou součástí optimalizace kampaní Skliku. Díky nim můžete zamezit zobrazování inzerce na nežádoucí slova a slovní spojení. Vaše inzerce se tak zobrazí relevantnějšímu publiku a bude efektivněj

#PPC, #SEO, https://blog.seznam.cz/2018/07/video-vylucujici-klicova-slova-v-skliku/


 Pozastavujeme testování rozšířené volné shody v Skliku – Blog Seznam.cz

24.07.2018 - Na začátku roku jsme začali testovat rozšířenou volnou shodu. Klíčová slova ve volné shodě se začala nově vydávat i na dotazy, které Sklik vyhodnotil jako úzce související, za účelem maximalizace relevantního publika, které ve vyhled

#PPC, https://blog.seznam.cz/2018/07/pozastavujeme-testovani-rozsirene-volne-shody-v-skliku/


 Branding – mocný nástroj na posílení značky nově i v Skliku – Blog Seznam.cz

23.07.2018 - Sklik začínal v roce 2006 jako reklamní systém, který oslovoval primárně uživatele hledávající vaše produkty. Za uplynulá léta se toho naučil daleko více. Dodnes je však vnímán především jako výkonnostní platforma. Teď jej posouv

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2018/07/branding-mocny-nastroj-na-posileni-znacky-nove-i-v-skliku/


 Seznam.cz: Branding lze nakoupit programaticky v Skliku | MediaGuru

23.07.2018 - Formát branding je nově dostupný v programatickém prodeji pro všechny inzerenty v systému Sklik.

#PPC, https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/07/seznam-cz-branding-lze-nakoupit-programaticky-v-skliku/


 Sklik nabízí možnost nákupu brandových formátů. Jako první bude dostupný Branding – Blog Seznam.cz

23.07.2018 - Česká internetová jednička pokračuje v avizované programatizaci dostupných reklamních formátů. Vysoce vizibilní formát Branding (označovaný také jako Skin), který je na službách Seznam.cz programaticky k dispozici od loňského listopadu

#PPC, https://blog.seznam.cz/2018/07/sklik-nabizi-moznost-nakupu-brandovych-formatu-jako-prvni-bude-dostupny-branding/




Články na téma #PPC vydané ve 29. týdnu 2018


 Volitelné sloupce pro pohodlnější práci s Sklikem – Blog Seznam.cz

18.07.2018 - Abychom vám zpříjemnili a zefektivnili práci s kampaněmi v Skliku, přidali jsme novou funkci, po které jste volali. Nově máte možnost nastavit si ve vašich účtech metriky, jejichž hodnoty potřebujete na každé jednotlivé úrovni sledovat.

#PPC, https://blog.seznam.cz/2018/07/volitelne-sloupce-pro-pohodlnejsi-praci-s-sklikem/


 Proč vítají SEO a PPC konzultanti práci s platformou SHOPTET? - SEO Akademie Collabim

16.07.2018 - Hledáte spolehlivou platformu na které můžete postavit svůj e-shop? Zkuste Shoptet. Zajistí vám… Stabilitu a bezpečnost Bezproblémovou implementaci kódu a skriptů Snadnou práci s přesměrováním Samotnou optimalizaci on-page faktorů &

#PPC, #SEO, https://www.collabim.cz/akademie/seozpravodajstvi/proc-vitaji-seo-a-ppc-konzultanti-praci-s-platformou-shoptet/




Články na téma #PPC vydané ve 28. týdnu 2018


#PPC, http://www.ppcnovinky.cz/responzivni-reklamy-ve-vyhledavani-nabidnou-o-90-vice-textu/


 Nový program pro agentury a freelancery? - SEO Akademie Collabim

12.07.2018 - 28.6.2018 se oficiálně spustil program pro ověření agentur u Sklik a Zboží.cz. Kromě certifikace je cílem také umožnit jednotlivcům či menším agenturám prokázat svůj profesionální a transparentní přístup ke správě online marketing

#SEO, #PPC, https://www.collabim.cz/akademie/seozpravodajstvi/novy-program-pro-agentury-freelancery/


#PPC, https://mariorozensky.cz/jak-jsme-ucili-supportbox-rozpoznavat-lepe-spam/


 Jak dobít kredit na Sklik a AdWords?

12.07.2018 - Chcete dobít kredit na svých reklamních účtech, ale nevíte jak? Připravili jsme pro vás krátký video návod i obrázkovým s popisem. Po přečtení tohoto návodu to pro vás bude hračka.

#PPC, https://blog.poski.com/jak-dobit-kredit-na-adwords-a-skliku-krok-za-krokem/


 Dostaňte vaše data z Skliku do Google Data Studia - Mergado.cz

11.07.2018 - Víte, že pomocí Google Data Studia dokážete vašim klientům poskytnout přehledné informace o výkonu jejich kampaní? Do Data Studia napojíte jakýkoliv Google partnerský datový zdroj. Pokud do něj potřebujete dostat i data z Skliku, máte n

#PPC, https://www.mergado.cz/dostante-vase-data-z-skliku-do-google-data-studia


 Nikdy jsem na konec PPCčkařů nevěřila, až do včerejška

11.07.2018 - Vždy jsem budoucnost našeho oboru viděla veskrze optimisticky. Nevěřila jsem na tragický konec kvůli zlému machine learningu. Věděla jsem, že Google vymyslí, jak nám pomoci a zbaví nás otravné manuální práce, kterou stejně většina z

#PPC, http://markeeting.cz/nikdy-jsem-na-konec-ppcckaru-neverila-az-do-vcerejska/


 Staňte se ověřenou agenturou Skliku a Zboží.cz - Mergado.cz

09.07.2018 - To, co nám na NEkonferenci představil Milan Šmíd ze Zboží.cz, se stalo skutečností. Sklik a Zboží.cz 28.6. spustily program ověřených agentur a freelancerů. Kromě velkých hráčů tak mohou svůj profesionální přístup ke správě onlin

#PPC, https://www.mergado.cz/stante-se-overenou-agenturou-skliku-a-zbozi




Články na téma #PPC vydané ve 27. týdnu 2018


 Zajímavé typy cílení v obsahové síti - Sherpas

03.07.2018 - Obsahová síť (OS) poskytuje všem inzerentům téměř neomezený reklamní prostor. V ČR nejpoužívanější PPC systémy AdWords od Googlu a Sklik od Seznamu dokážou svou velikostí OS oslovit téměř většinu české internetové populace.

#PPC, https://www.sherpas.cz/blog/zajimave-typy-cileni-v-obsahove-siti?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+dobryweb-blog+%28Dobr%C3%BD+web+-+blog%29