To nejlepší 1x týdně

  



Články na téma #PPC vydané ve 18. týdnu 2019


 Certifikované agentury Sklik mají nového člena – Blog Seznam.cz

29.04.2019 - Je jím agentura DANTOA marketing s. r. o., která nyní získává s tímto oceněním spojené výhody. Patří mezi ně například předávání know-how pro zvýšení efektivity kampaní, beta testování nových funkcí nebo možnost účasti na dv

#PPC, https://blog.seznam.cz/2019/04/certifikovane-agentury-sklik-maji-noveho-clena/




Články na téma #PPC vydané ve 17. týdnu 2019


 Novinky: Sklik opravil automatická pravidla | Hana Kobzová, PPC Specialista

26.04.2019 - Včera 25.4.2019 Sklik na svém Twitter účtu oznámil, že automatická pravidla již znovu opět v Skliku fungují!

#PPC, #Sociální sítě, https://hanakobzova.cz/novinky-sklik-opravil-automaticka-pravidla/


 PPC na stojáka #13: Ziskovost e-shopů a jejich reporting s Matějem Konečným z Optimia

25.04.2019 - Květnové PPC na stojáka je tu! Dorazte 9. května, místa jsou opět omezená, neotálejte s přihlašováním. Promluví Matěj Konečný z agentury Optimio.

#PPC, https://www.besteto.cz/ppc-na-stojaka-13-ziskovost-e-shopu-a-jejich-reporting-s-matejem-konecnym-z-optimia


#PPC, https://www.hardyn.cz/hledame-facebook-ppc-manager-lze-part-time-externe/




Články na téma #PPC vydané ve 16. týdnu 2019


 Google Ads remarketing ve vyhledáváni - co, proč a jak - Marketing PPC

19.04.2019 - Remarketing ve vyhledávání je pro řadu uživatelů Google Ads tajemnou věcí. Nastavení je jednoduché a často nabízí výrazné zlepšení kampaní.

#PPC, https://www.marketingppc.cz/google-ads/google-ads-remarketing-ve-vyhledavani/




Články na téma #PPC vydané ve 15. týdnu 2019


 Novinky: Změna pravidel k obrázku kombinované reklamy | Hana Kobzová, PPC Specialista

14.04.2019 - Sklik ohlásil změnu pravidel týkající se obrázků používaných pro kombinovanou reklamu v obsahové síti. Nově od 1. května 2019 nebude možné používat text v obrázcích kombinované reklamy a to ani do poměru 20% tak, jak tomu bylo doposu

#PPC, #Reklama, https://hanakobzova.cz/novinky-zmena-pravidel-k-obrazku-kombinovane-reklamy/


 Upravujeme pravidla pro kombinovanou reklamu – Blog Seznam.cz

12.04.2019 - Díky kombinované reklamě dosahují inzerenti v Skliku výrazně vyššího výkonu svých kampaní v obsahové síti oproti běžným textovým inzerátům. Nejlepších výsledků lze dosáhnout, pokud při inzerci zvolíte vhodný doprovodný obráze

#PPC, https://blog.seznam.cz/2019/04/upravujeme-pravidla-pro-kombinovanou-reklamu/




Články na téma #PPC vydané ve 14. týdnu 2019


 Mergado + Bidding MeetUp míří do Prahy - Mergado.cz

04.04.2019 - Chcete se dozvědět, jaké novinky připravuje Mergado, co všechno se za poslední dobu naučila appka Bidding Fox nebo vás zajímá využití RTB nástrojů v optimalizaci inzerce? Chcete si vyměnit zkušenosti z dalšími profíky z branže e-commer

#PPC, https://www.mergado.cz/mergado-bidding-meetup-miri-do-prahy




Články na téma #PPC vydané ve 13. týdnu 2019


#PPC, http://www.ppcnovinky.cz/novy-google-ads-editor-1-0-co-umi/


 PPC Bee: Zjistěte, jak funguje nástroj pro tvorbu produktových inzerátů ve vyhledávání

26.03.2019 - V PPC týmu jsme se rozhodli zpříjemnit si začátek března výletem do Prahy a to školením. Tentokrát jsme se chtěli dozvědět víc o PPC Bee.

#PPC, https://www.besteto.cz/vylet-do-prahy-aneb-poznejme-ppcbee




Články na téma #PPC vydané ve 11. týdnu 2019


 Video: Import kampaní do Skliku – Blog Seznam.cz

14.03.2019 - Sklik umožňuje importovat a exportovat rozsáhlé kampaně s velkým počtem sestav, inzerátů a klíčových slov. Využití je vhodné pro přehlednou editaci velkého množství dat, přenos kampaní mezi PPC systémy nebo jejich zálohování. Vhod

#PPC, #SEO, https://blog.seznam.cz/2019/03/video-import-kampani-do-skliku/


 Jak jsme u zavedeného eshopu s erotickými pomůckami za 6 měsíců zvýšili tržby z Google ADS kampaní o 227% | Aira blog

12.03.2019 - Online prodej erotických pomůcek a zboží podléhá ze strany PPC platforem Google či Sklik výrazně přísnějším pravidlům. Ty nejefektivnější typy eshopových kampaní tady téméř nejde využít.

#Ecommerce, #PPC, https://blog.aira.cz/pripadova-studie-jak-jsme-u-zavedeneho-eshopu-s-erotickymi-pomuckami-za-6-mesicu-zvysili-trzby-z


 Sklik výzva 3 – Mistr brandingu – Blog Seznam.cz

11.03.2019 - Je tu další Sklik výzva. Tentokrát se zaměříme na to, jak certifikované agentury dokáží efektivně využívat nový formát Skliku – branding. Budování povědomí o značce by mělo jít ruku v ruce s výkonnostními kampaněmi. Proto jsm

#PPC, https://blog.seznam.cz/2019/03/sklik-vyzva-3-mistr-brandingu/




Články na téma #PPC vydané ve 10. týdnu 2019


#PPC, https://blog.h1.cz/aktualne/7-chyb-ktere-zbytecne-snizuji-potencial-ppc-kampani/


 PPC camp mezi řádky | igloonet blog

07.03.2019 - Tipy, nápady a fuckupy z přednášek i pokecu u oběda

#PPC, https://igloonet.cz/blog/ppc-camp-mezi-radky/


 Trendy internetového marketingu roku 2019 | MediaGuru

06.03.2019 - Nový rok, nové cíle a v neposlední řadě také nové trendy v online marketingu. Na jaké dramatické převraty a TOP změny bychom se v roce 2019 měli z pohledu SEO, PPC a sociálních sítí připrav

#PPC, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/03/trendy-internetoveho-marketingu-roku-2019/


 Video: Možnosti cílení v obsahové síti Sklik – Blog Seznam.cz

05.03.2019 - Obsahová síť Skliku nabízí velký prostor pro vaši reklamu, ať už chcete oslovit masy lidí nebo specifické publikum. Ve videu se dozvíte: čím začít jak cílit na webové stránky a uživatele tipy a doporučení pro lepší výsledky Vhodn

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2019/03/video-moznosti-cileni-v-obsahove-siti-sklik/




Články na téma #PPC vydané ve 09. týdnu 2019


 Novinky: Reklamy jen pro volání dostali více znaků | Hana Kobzová, PPC Specialista

03.03.2019 - Call-only ads aneb reklamy pro volání dostali více znaků! Tuto novinku oznámil Google 25. února 2019. Jeden titulek o 25 znacích se mění na 2 titulky o 30 znacích Popisný řádek se zvyšuje z 80 na 90 znaků Název firmy se nyní nově zobraz

#PPC, #Reklama, https://hanakobzova.cz/novinky-reklamy-jen-pro-volani-dostali-vice-znaku/


 Co umí Facebook reklama plus 13 tipů pro její úspěšné využití - Marketing PPC

02.03.2019 - Facebook reklama umožňuje v České republice oslovit 4.9 mil dospělých. Kliknutí můžete nakupovat za směšné peníze, v některých odvětvích i za korunu. Facebook ví o svých uživatelích téměř vše, díky tomu nabízí neuvěřitelné m

#PPC, #Sociální sítě, https://www.marketingppc.cz/facebook/co-umi-facebook-reklama/


#PPC, http://www.ppcnovinky.cz/rozlucte-se-s-prumernou-pozici-v-google-ads/


 Novinky: Sklik začne započítavat konverze z různých zařízení | Hana Kobzová, PPC Specialista

26.02.2019 - Sklik oznámil, že do metriky Konverze začne zahrnovat i tzv. cross-device konverze. Začíná totiž používat novou technologii, která umožňuje identifikaci uživatele z různých zařízení. K této úpravě dojde 1. 4. 2019 a měli bychom vid

#PPC, https://hanakobzova.cz/novinky-sklik-zacne-zapocitavat-konverze-z-ruznych-zarizeni/


 Novinky: Průměrná pozice zmizí z Google Ads | Hana Kobzová, PPC Specialista

26.02.2019 - Google se rozhodl zrušit metriku Průměrná pozice. Ta bude z Google Ads odstraněna v září 2019. Místo ní nám Google doporučuje začít pracovat v těmito metrikami: % zobrazení zcela nahoře % zobrazení nahoře Pro zajištění prominentních

#PPC, https://hanakobzova.cz/novinky-prumerna-pozice-zmizi-z-google-ads/


#PPC, http://www.ppcnovinky.cz/cross-device-konverze-v-skliku/


 Nové statistiky konverzí v Skliku – Cross device – Blog Seznam.cz

25.02.2019 - Posouváme reporting konverzí k novému standardu. S využitím nové technologie měření v kombinaci s cross device získáte ucelenější pohled na své transakce. Koncem minulého roku jsme vás informovali o novém přístupu k výdeji reklamn

#PPC, #Případovky, https://blog.seznam.cz/2019/02/nove-statistiky-konverzi-v-skliku-cross-device/




Články na téma #PPC vydané ve 08. týdnu 2019


 PPC na stojáka #12: Video záznam přednášky Michala Krutiše

21.02.2019 - Uteklo vám poslední PPC na stojáka s Michalem Krutišem? Nebo si jen chcete osvěžit, o čem byla řeč? Mrkněte na video záznam přednášky.

#PPC, https://www.besteto.cz/ppc-na-stojaka-12-video-zaznam-prednasky-michala-krutise


 Příručka marketéra: Co by měl každý PPC specialista vědět o hledání klíčových slov – Tyinternety.cz

19.02.2019 - Najít správná klíčová slova je jako natrefit na zlatý důl. Když se vám podaří k nim dostat, můžete optimalizovat PPC reklamy a výrazně snížit průměrnou cenu za kliknutí. Za ušetřené peníze můžete přivést více lidí na svůj w

#PPC, #SEO, https://tyinternety.cz/prirucka-marketera/prirucka-marketera-co-by-mel-kazdy-ppc-specialista-vedet-o-hledani-klicovych-slov/


 Víkend plný toho nejzajímavějšího z PPC světa - Sunitka.cz

19.02.2019 - 24 přednášek, 4 workshopy, večerní mastermind a diskuze o výkonech kampaní do pozdních nočních ho...

#PPC, http://www.sunitka.cz/c/1224-vikend-plny-toho-nejzajimavejsiho-z-ppc-sveta


 Sklik skript: Importní soubor pro produktové kampaně | Hana Kobzová, PPC Specialista

19.02.2019 - Chcete vytvořit detailnější strukturu produktové kampaně v Skliku, ale omdléváte při představě, kolik času byste museli strávit nad manuální tvorbou skupin, abyste získali optimální strukturu kampaně? Právě z toho důvodu vznikl tento

#PPC, https://hanakobzova.cz/sklik-skript-importni-soubor-pro-produktove-kampane/


 Co se dělo v PPC v roce 2018 - Sherpas

18.02.2019 - V uplynulém roce se v oblasti internetové reklamy, konkrétně PPC odehrálo několik změn či posunů, které pravděpodobně budou udávat směr a trend v online reklamě nejen letos, ale i další roky. Velká část těch

#PPC, #Reklama, https://www.sherpas.cz/blog/ppc-v-roce-2018?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+dobryweb-blog+%28Dobr%C3%BD+web+-+blog%29




Články na téma #PPC vydané ve 07. týdnu 2019


 Google testuje reklamy v Google Assistant - SEO Akademie Collabim

16.02.2019 - Google začíná testovat reklamy v google assistant, bude to velká změna ve světě PPC?

#SEO, #PPC, https://www.collabim.cz/akademie/seozpravodajstvi/google-testuje-reklamy-v-google-assistant/