To nejlepší 1x týdně

  



Články na téma #PPC vydané ve 26. týdnu 2020


 Seznam.cz loni zvýšil tržby, vystoupaly na 4,7 mld. Kč | MediaGuru

23.06.2020 - Největší měrou se na meziročním růstu tržeb podílel reklamní systém Sklik, který v obsahové síti vykázal růst 15 %

#PPC, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/06/seznam-cz-loni-zvysil-trzby-vystoupaly-na-4-7-mld-kc/


 Česká internetová jednička dál roste. Seznam.cz loni utržil 4,7 miliardy korun, daří se hlavně reklamnímu Skliku - CzechCrunch

23.06.2020 - Jednička českého internetu loni opět zaznamenala rekordní rok. Seznam v tržbách meziročně vyrostl o 4,7 procenta a dosáhl na 4,69 miliardy korun.

#PPC, https://www.czechcrunch.cz/2020/06/ceska-internetova-jednicka-dal-roste-seznam-cz-loni-utrzil-47-miliardy-korun-dari-se-hlavne-reklamnimu-skliku/




Články na téma #PPC vydané ve 25. týdnu 2020


 Outstream je vhodný pro každého klienta – Blog Seznam.cz

18.06.2020 - Od začátku roku je v Skliku možné kromě instreamové videoreklamy nakoupit i další videoformát, kterým je Outstream. Ten se zobrazuje jako videopřehrávač v těle stránky s obsahem. V následujícím článku se dozvíte od zástupců certif

#PPC, https://blog.seznam.cz/2020/06/outstream-je-vhodny-pro-kazdeho-klienta/




Články na téma #PPC vydané ve 24. týdnu 2020


 Štítky: Vymáčkněte z PPC feedů co nejvíce | Hana Kobzová, PPC Specialista

11.06.2020 - Používejte štítky a zvýrazněte zdarma své produkty v produktových reklamách a dynamickém remarketingu v Google Ads a Sklik. Zjistěte jak na to!

#PPC, https://hanakobzova.cz/stitky-vymacknete-z-ppc-feedu-co-nejvice/


 Video: Zakládaní kampaní v Skliku – Obsahová síť – Blog Seznam.cz

11.06.2020 - Zakládáte svou první obsahovou kampaň v Skliku? Společně si projdeme nastavení kampaně a v čem se liší od kampaně ve vyhledávání. V rámci videa se blíže podíváme např. na: způsob zpoplatnění formáty reklamy v obsahové síti frek

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2020/06/video-zakladani-kampani-v-skliku-obsahova-sit/




Články na téma #PPC vydané ve 23. týdnu 2020


 Sklik přechází na nový kód pro efektivnější měření konverzí - Mergado.cz

04.06.2020 - PPC systém Sklik nasadil vylepšený kód na měření konverzí. Od 1. července přinese uživatelům větší stabilitu naměřených dat a vylepší tím viditelnost jejich inzerce. Ukažme si, jak tuto novinku implementujete na váš e-shop.

#PPC, #Ecommerce, https://www.mergado.cz/blog/sklik-novy-kod-mereni-konverzi


 Video: Zakládání kampaní v Skliku - Vyhledávání – Blog Seznam.cz

03.06.2020 - Krok za krokem si ukážeme úplný základ Skliku – založení a nastavení kampaně ve vyhledávání. Od přihlášení do účtu, přes první sestavu a sadu klíčových slov až k inzerátu. V rámci nastavení si přiblížíme různé možno

#PPC, #SEO, https://blog.seznam.cz/2020/06/video-zakladani-kampani-v-skliku-vyhledavani/


 PPC Novinky - Květen 2020 | Hana Kobzová, PPC Specialista

01.06.2020 - Co se událo v PPC světě v květnu 2020? Přečtěte si všechny PPC novinky z Google Ads a Sklik na jednom místě a nic vám neunikne!

#PPC, https://hanakobzova.cz/ppc-novinky-kveten-2020/




Články na téma #PPC vydané ve 21. týdnu 2020


 Zvýšili jsme výkon kampaní o 32 % díky obsahové síti v Skliku

22.05.2020 - Přečtěte si naši případovou studii. Pokud jste ještě nikdy akvizičně neinzerovali v obsahové síti, doporučujeme začít na Skliku.

#PPC, https://proficio.cz/zvysili-jsme-vykon-kampani-o-32-diky-obsahove-siti-v-skliku


 Royal Berl: levné prokliky z vyhledávací kampaně | Hana Kobzová, PPC Specialista

22.05.2020 - Chcete vysokou návštěvnost levně? Struktura Royal Berl umí snížit cenu za proklik o 70 – 80 %. Zjistěte, v čem spočívá. Jak vznikla struktura Royal Berl? Za vznikem tohoto přístupu ke tvorbě kampaní stojí 5 PPC specialistů ze Špan

#PPC, https://hanakobzova.cz/royal-berl-levne-prokliky-z-vyhledavaci-kampane/




Články na téma #PPC vydané ve 20. týdnu 2020


 Jak nastavit PPC kampaně, když je online vzhůru nohama? | MediaGuru

16.05.2020 - U PPC kampaní je teď velice důležité sledovat každodenní vývoj a řídit se podle výkonů, píše Ondřej Švec z Googlu.

#PPC, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/05/jak-nastavit-ppc-kampane-kdyz-je-online-vzhuru-nohama/


 Adform: Uvolňování opatření se kladně odráží na RTB | MediaGuru

14.05.2020 - V důsledku koronaviru poklesly výdaje na digitální reklamu v oblasti cestování o 82 %. V IT naopak vzrostly o 32 %, píše Michael Štádler z Adformu.

#PPC, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/05/adform-uvolnovani-opatreni-se-kladne-odrazi-na-rtb/


 Jak na klíčová slova v PPC reklamě? | Hana Kobzová, PPC Specialista

12.05.2020 - Začínáte s PPC reklamou a chcete zvolit ta správná klíčová slova? Naučte se, co jsou shody a vylučující klíčová slova. To vše v tomto článku!

#PPC, https://hanakobzova.cz/klicova-slova-v-ppc-reklame/




Články na téma #PPC vydané ve 19. týdnu 2020


#PPC, https://www.ppcnovinky.cz/zobrazovat-produkty-na-zalozce-google-shopping-lze-nove-take-zdarma/


 Oranžáda podcast s Láďou Vitoušem: Vyplatí se vůbec investovat do PPCček?

05.05.2020 - V této epizodě si s Láďou pokládáme základní otázku - investovat či neinvestovat do PPC reklamy. Chcete znát odpověď? Poslechněte si další díl Oranžády.

#PPC, #Reklama, https://www.besteto.cz/podcast-navratnost-ppc-reklamy


 Proč Vasky investují do Facebook Ads 67 % rozpočtu

04.05.2020 - Vasky | Ještě před rokem do Facebook Ads investovali méně než 90 000 Kč za měsíc a návratnost investice byla mizivá. Nyní do Facebook Ads putuje 67 % celkového rozpočtu na PPC a v tomto článku se dozvíte, co všechno marketingový team ob

#Sociální sítě, #PPC, https://newsfeed.cz/proc-vasky-investuji-do-facebook-ads-67-rozpoctu/




Články na téma #PPC vydané ve 18. týdnu 2020


 11 tipů PPC týmu: Jak na PPC kampaně v době koronaviru

30.04.2020 - Současný vývoj u PPC reklamy sledujeme z první řady už od začátku a v dnešním článku se podělíme o naše postřehy, které jsme si v posledních týdnech pořádně otestovali.

#PPC, #Reklama, https://www.besteto.cz/ppc-kampane-v-dobe-koronaviru


 PPC Novinky - Duben 2020 | Hana Kobzová, PPC Specialista

30.04.2020 - Co se událo v PPC světě v dubnu 2020? Přečtěte si všechny PPC novinky z Google Ads a Sklik na jednom místě a nic vám neunikne!

#PPC, https://hanakobzova.cz/ppc-novinky-duben-2020/


 Jak na růst tržeb z PPC kampaní | PROFICIO

28.04.2020 - Nastartujte výkonnostní PPC reklam tím, že spojíte poctivou práci, testování novinek a důvěru klienta v agenturu.

#PPC, https://proficio.cz/4-miliony-za-3-roky-aneb-jak-na-rust-trzeb-z-kampani


 Nový průvodce pro zadávání produktových kampaní – Blog Seznam.cz

27.04.2020 - V Skliku můžete pro produktovou inzerci využívat tři reklamní formáty: produktové inzeráty ve vyhledávací síti, v obsahové síti pak dynamický retargeting a dynamický banner. Aby spouštění těchto reklam bylo přehlednější a nezapomn

#PPC, https://blog.seznam.cz/2020/04/novy-pruvodce-pro-zadavani-produktovych-kampani/




Články na téma #PPC vydané ve 17. týdnu 2020


 Co je to dynamický remarketing - MarketingPPC

22.04.2020 - Díky dynamickému remarketingu můžete návštěvníkům webu automaticky ukazovat reklamy konkrétně na ty produkty, o které projevili zájem.

#PPC, #Reklama, https://www.marketingppc.cz/google-ads/co-je-to-dynamicky-remarketing/


 Sklik nově podporuje HTML5 bannery – Blog Seznam.cz

20.04.2020 - Počínaje dnešním dnem je možné prostřednictvím Skliku využívat HTML5 bannery. Ty jsou mocným nástrojem pro upoutání pozornosti potenciálních zákazníků v obsahové síti Skliku. Jaké bannery je možné používat a jaká kritéria je nu

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2020/04/sklik-nove-podporuje-html5-bannery/




Články na téma #PPC vydané ve 16. týdnu 2020


 PPC kampaně a jejich vývoj během pandemie koronaviru - Sherpas

17.04.2020 - Během několika málo dní se život mnohým z nás zásadně proměnil. Ať už více či méně, tak celosvětová pandemie koronaviru a následné postupné omezování ekonomiky, pohybu zboží/osob či zavření obchodů a vyhlášení celo

#PPC, https://www.sherpas.cz/blog/ppc-kampane-a-jejich-vyvoj-behem-pandemie-koronaviru?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+dobryweb-blog+%28Dobr%C3%BD+web+-+blog%29


 Optimalizace inzerce s minimem dat a omezeným rozpočtem

14.04.2020 - Oranžáda podcast s Jančou Komárkovou s tím nejdůležitějším z jejího workshopu z PPC na stojáka #15.

#PPC, https://www.besteto.cz/podcast-optimalizace-inzerce


 Hagakure: moderní struktura vyhledávání pro Google Ads | Hana Kobzová, PPC Specialista

14.04.2020 - Hagakure je moderní přístup k tvorbě struktury PPC kampaně pro vyhledávání v Google Ads. Poznejte jeho výhody a jak s ním začít. Vstupte!

#PPC, https://hanakobzova.cz/hagakure-moderni-struktura-vyhledavani-pro-google-ads/




Články na téma #PPC vydané ve 15. týdnu 2020


 Koronavirus a jeho vliv na PPC kampaně

08.04.2020 - Jak ovlivnila koronavirová pandemie PPC kampaně? Jak využít win-win model, abyste udrželi kontakt se svými zákazníky a společně udělali například dobrý skutek? Poradí vám Daniel Birás z Visibility.sk

#PPC, https://blog.byznysweb.cz/2020/04/koronavirus-jeho-dopad-na-ppc-kampane/


 PPC Optimizer - inteligentní nabídky za kliknutí pro Google Ads - Marketing PPC

08.04.2020 - Google automaty na správu cen za kliknutí jsou v Google Ads zdarma. Po jejich testování v roce 2018 a po proškolení v Google programu “Automation Hero” na přelomu roku 2018/19 jsme již věděli, že to chceme zkusit jinak. A věděli jsme i pr

#PPC, https://www.marketingppc.cz/ppc-automatizace/ppc-optimizer-inteligentni-nabidky-za-kliknuti-pro-google-ads/




Články na téma #PPC vydané ve 14. týdnu 2020


 PPC Novinky - Březen 2020 | Hana Kobzová, PPC Specialista

01.04.2020 - Co se událo v PPC světě v březnu 2020? Přečtěte si všechny PPC novinky z Google Ads a Sklik na jednom místě a nic vám neunikne!

#PPC, https://hanakobzova.cz/ppc-novinky-brezen-2020/




Články na téma #PPC vydané ve 13. týdnu 2020


 Přecházíme na nový konverzní kód – Blog Seznam.cz

25.03.2020 - Ode dneška je v Skliku k dispozici nový konverzní kód pro měření konverzí. Ten přináší několik výhod týkajících se stability naměřených dat. S nasazením nového kódu doporučujeme neotálet, protože stávající kódy přestanou mě

#PPC, https://blog.seznam.cz/2020/03/prechazime-na-novy-konverzni-kod/


#PPC, https://www.ppcnovinky.cz/novy-konverzni-kod-v-skliku/