Články na téma #PPC vydané ve 41. týdnu 2020
08.10.2020 - Ode dnešního dne máte k dispozici metriky, které odkrývají výkon kampaní, jejichž primárním cílem není prodej, ale oslovení relevantních cílových skupin. Představujeme win rate, report unikátních a nových uživatelů a frekvenci zobra
07.10.2020 - Pamatujete si, kdy jste začali pronikat do tajů PPC reklamy? Množství nastavení a zákonitostí se zdálo nekonečné. Abychom inzerentům, kteří si v Skliku nastavují svou první kampaň, start do Sklik zjednodušili, máme pro ně zbrusu nového
Články na téma #PPC vydané ve 39. týdnu 2020
24.09.2020 - Nová segmentace má pomoci zasáhnout uživatele s určitým záměrem, který vychází z chování uživatele za posledních 21 dní.
24.09.2020 - Nedávný release Mergado Packu pro OpenCart přinesl mnoho novinek, se kterými zlepšíte chod vašeho e-shopu před hlavní sezónou roku. Přidanou funkcí je implementace měření konverzí pro Sklik a Zboží.cz a připojený retargeting. Pojďme s
23.09.2020 - Zkratka PPC vám něco říká. Zakládáte e-shop a potřebujete se dozvědět to nejdůležitější o inzerci ve vyhledávačích. Srozumitelně a od základu. Přesně pro vás jsme tento článek psali.
23.09.2020 - Před nedávnem jsme dělali průzkum, jaká témata by správce Sklikových kampaní zajímala nejvíce. Jedním z nejvíce žádaných témat byly optimalizační tipy. Proto jsme se rozhodli, že vás jimi budeme zásobit pravidelněji. Všechny info
Články na téma #PPC vydané ve 37. týdnu 2020
08.09.2020 - Ve vysvětlení užitečných slovíček a termínů spojíme více v jednom tipu. To proto, že spolu souvisí a navíc je to často chybně zaměňováno. Oba patří do internetové reklamy (internet advertising). PPC je zkratka z Pay Per Click (placen
08.09.2020 - Hledáte informace k zamítnutým reklamám na roušky a respirátory? Roušky neumím šít, ale rozhodl jsem se, že přispěji svou trochou alespoň tak, že dám dohromady všechny důležité informace k inzerování roušek v PPC reklamě. V tomto
Články na téma #PPC vydané ve 35. týdnu 2020
28.08.2020 - Co to Strossle vůbec je a proč by vás měl zajímat? Jak díky němu můžete zaujmout uživatele?
24.08.2020 - PPC Bee přichází s novinkou v podobě možnosti řízení dynamických produktových kampaní na Facebooku a Instagramu.
Články na téma #PPC vydané ve 34. týdnu 2020
21.08.2020 - Reklama Skliku se aktuálně vydává přes doménu imedia.cz, na které probíhá přesměrování uživatele na cílovou stránku inzerenta. Koncem srpna 2020 tuto doménu zrušíme a reklama se bude vydávat přes doménu seznam.cz. Z toho důvodu vše
Články na téma #PPC vydané ve 33. týdnu 2020
14.08.2020 - Požaduje Google Partners větší počet certifikací než máte kolegů? Postupujte pomocí tohoto návodu a splňte podmínky!
14.08.2020 - Vždy jsem byl příznivcem hodinové sazby v účtování reklamních agentur. Odměna za reálný odborný čas agentury. Má spousty nevýhod, ale je nejtransparentnějším modelem. Tedy byl. Ale k tomu se ještě …
12.08.2020 - Seznam.cz spolu se svým reklamním systémem Sklik přichází s další inovací v podobě podpory externích zobrazovacích scriptů ve své obsahové síti. Narozdíl od globálních platforem v čele s FB a Google, kde tyto možnosti neexistují, se
Články na téma #PPC vydané ve 32. týdnu 2020
06.08.2020 - Dlouhodobě pracujeme na transparentnosti a otevřenosti našich reklamních systémů a Sklik není výjimkou. Tentokrát jsme vylepšili možnosti doměřování zobrazovaných reklam v obsahové síti pomocí externích měřících systémů. Jak fung
03.08.2020 - Vyhlašujeme letošní první Sklik výzvu. Tentokrát se v ní zaměříme na to, jak efektivně a kreativně dokáží certifikované agentury využívat videoformáty v Skliku.
03.08.2020 - Stává se vám, že Google Merchant Center často zamítá vaše produkty? Pak možná narážíte na problém s mikrodaty. Více najdete na blogu.
Články na téma #PPC vydané ve 31. týdnu 2020
01.08.2020 - Co se událo v PPC platformách v červenci 2020? Přečtěte si všechny PPC novinky z Google Ads a Sklik na jednom místě a nic vám neunikne!
28.07.2020 - Agentura Lynt ve spolupráci s klientem Košík.cz využili cílení na retargetingová publika s formátem branding. Spojili tak vysokou vizibilitu reklamy a přesné cílení na relevantní publikum. Jaké výsledky spolupráce přinesla se dozvíte v p
Články na téma #PPC vydané ve 30. týdnu 2020
23.07.2020 - Sklik Akademie je určená pro začátečníky a částečně pokročilé, ale i pro manažery, kteří se chtějí v Skliku jen zorientovat.
22.07.2020 - V Akademii naleznete přehledné kapitoly, které vás krok za krokem provedou tvorbou inzerce, ve kterých jsou postupy vysvětleny našimi specialisty. Obsah je navíc doplněn o edukační videa, kde naleznete další přínosné informace.
Články na téma #PPC vydané ve 27. týdnu 2020
01.07.2020 - Co se událo v PPC světě v červnu 2020? Přečtěte si všechny PPC novinky z Google Ads a Sklik na jednom místě a nic vám neunikne!
29.06.2020 - Chcete zvýšit povědomí o svých produktech či službách prostřednictvím PPC kampaní, ale výsledky se stále nedostavují?
Články na téma #PPC vydané ve 26. týdnu 2020
24.06.2020 - V dnešním článku se s vámi podělíme o pár základních informací, které se během Mergado školení dozvíte. Pro zbytek si musíte přijít za Luďkem na workshop.
23.06.2020 - Největší měrou se na meziročním růstu tržeb podílel reklamní systém Sklik, který v obsahové síti vykázal růst 15 %
23.06.2020 - Jednička českého internetu loni opět zaznamenala rekordní rok. Seznam v tržbách meziročně vyrostl o 4,7 procenta a dosáhl na 4,69 miliardy korun.
Články na téma #PPC vydané ve 25. týdnu 2020
18.06.2020 - Od začátku roku je v Skliku možné kromě instreamové videoreklamy nakoupit i další videoformát, kterým je Outstream. Ten se zobrazuje jako videopřehrávač v těle stránky s obsahem. V následujícím článku se dozvíte od zástupců certif
Články na téma #PPC vydané ve 24. týdnu 2020
11.06.2020 - Používejte štítky a zvýrazněte zdarma své produkty v produktových reklamách a dynamickém remarketingu v Google Ads a Sklik. Zjistěte jak na to!
11.06.2020 - Zakládáte svou první obsahovou kampaň v Skliku? Společně si projdeme nastavení kampaně a v čem se liší od kampaně ve vyhledávání. V rámci videa se blíže podíváme např. na: způsob zpoplatnění formáty reklamy v obsahové síti frek
Články na téma #PPC vydané ve 23. týdnu 2020
04.06.2020 - PPC systém Sklik nasadil vylepšený kód na měření konverzí. Od 1. července přinese uživatelům větší stabilitu naměřených dat a vylepší tím viditelnost jejich inzerce. Ukažme si, jak tuto novinku implementujete na váš e-shop.