Články na téma #PPC vydané ve 36. týdnu 2018
05.09.2018 - Používejte a užívejte hojně a plodně. Pakliže používáte Collabim, nejspíše vám neunikla jednorázová analýza Svatý grál. Tato analýza vám dokáže vytáhnout z jakékoliv domény naprosto klíčová data.. Na která klíčová slova se
Články na téma #PPC vydané ve 35. týdnu 2018
29.08.2018 - Branding je grafický formát, který obklopuje obsah na zavedených obsahových webech a je opravdu nepřehlédnutelný. Ve videu se dozvíte kde branding můžete vidět pro jaké inzerenty bude nepostradatelný o vhodném platebním modelu jak nastavit
27.08.2018 - Internetová jednička Seznam.cz rozšiřuje možnosti nákupu nativní reklamy.
27.08.2018 - Používání rozšíření reklam Google Ads je téměř nutnost, jestli má být vaše kampaň úspěšná. Jaká rozšíření můžete využít a co vám přinesou?
Články na téma #PPC vydané ve 34. týdnu 2018
24.08.2018 - Za poslední rok přišla do Skliku spousta novinek týkajících se podoby reklam i cílení kampaní. Využití novinek bychom rádi těm, kteří rádi automatizují, nabízeli i „vzdáleně” pomocí API. S tím souvisí několik plánovaných úpr
20.08.2018 - Ani v letní okurkové sezóně nezahálíme a povedlo se nám získat další certifikace na základě kvality naší práce a spokojených recenzí našich klientů. Získali jsme titul Ověření Sklik a Ověření Zboží od Seznamu. Dále jsme se ta
Články na téma #PPC vydané ve 33. týdnu 2018
16.08.2018 - Kombinovaná reklama v Skliku je novým typem textové reklamy v obsahové síti. Zobrazuje se na textových plochách místo ETA inzerátů. Její nespornou výhodou je vyšší CTR díky možnosti zadání vlastních obrázků a skvělý potenciál pro
15.08.2018 - Lidé mají pro další směřování naší firmy obrovský význam, právě proto klademe důraz na to, aby už první kontakt v podobě přijímacího řízení probíhal přátelsky, férově a za transparentních podmínek. Přečtěte si rozhovor s
13.08.2018 - Do aplikace Sklik GA Importer přibylo několik šikovných funkcí. Pomohou vám získat ještě komplexnější přehled při porovnávání nákladů z předchozích období. Pojďme si tyto změny představit.
Články na téma #PPC vydané ve 32. týdnu 2018
10.08.2018 - Protože mám pocit, že jsem se v rozhovoru pro Mladypodnikatel.cz vyjádřila neuceleně k budoucnosti PPCčkařů, tak se vracím k mému oblíbenému formátu – blogpostu. A pořádně, strukturovaně to shrnu. S dostatkem času, tak jak to mám
09.08.2018 - Ještě nedávno tomu nevěřila, ale dnes už tomu věří. Markéta Kabátová přiznává, že byla vůči teoriím o konci PPC konzultantů skeptická, byl to ale vývoj…
08.08.2018 - Kombinovaná reklama v podobě nativního inzerátu působí věrohodněji a dokáže přivést více návštěvníků, kteří mají skutečný zájem o produkt. O nativním inzerátu v Skliku Stále častěji se tak potýkáme s pojmem reklamní slepot
Články na téma #PPC vydané ve 31. týdnu 2018
03.08.2018 - Obsahová síť Skliku se neustále rozvíjí a postupně se rozšiřuje na další weby. Díky tomu se mění podíl a objem jednotlivých reklamních zón. Z provedené analýzy jsme zjistili, že některé formáty bannerů už nejsou tolik využívan
02.08.2018 - V druhém kvartálu roku 2018 získala Sklik certifikaci agentura Lynt Services. Díky certifikaci má agentura přístup k testování nových funkcí a podrobným analýzám. Dále může využívat služby v rámci konzultačního oddělení Sklik, k
Články na téma #PPC vydané ve 30. týdnu 2018
25.07.2018 - První Sklik výzva byla zaměřena na kombinovanou nativní reklamu v Skliku. Tento formát je v Skliku od května dostupný v plné formě, a i proto jsme ho zařadili do první výzvy. Úkolem certifikovaných agentur bylo vytvořit poutavý inzerát v
24.07.2018 - Vylučující klíčová slova jsou nedílnou součástí optimalizace kampaní Skliku. Díky nim můžete zamezit zobrazování inzerce na nežádoucí slova a slovní spojení. Vaše inzerce se tak zobrazí relevantnějšímu publiku a bude efektivněj
24.07.2018 - Na začátku roku jsme začali testovat rozšířenou volnou shodu. Klíčová slova ve volné shodě se začala nově vydávat i na dotazy, které Sklik vyhodnotil jako úzce související, za účelem maximalizace relevantního publika, které ve vyhled
23.07.2018 - Sklik začínal v roce 2006 jako reklamní systém, který oslovoval primárně uživatele hledávající vaše produkty. Za uplynulá léta se toho naučil daleko více. Dodnes je však vnímán především jako výkonnostní platforma. Teď jej posouv
23.07.2018 - Formát branding je nově dostupný v programatickém prodeji pro všechny inzerenty v systému Sklik.
23.07.2018 - Česká internetová jednička pokračuje v avizované programatizaci dostupných reklamních formátů. Vysoce vizibilní formát Branding (označovaný také jako Skin), který je na službách Seznam.cz programaticky k dispozici od loňského listopadu
Články na téma #PPC vydané ve 29. týdnu 2018
18.07.2018 - Abychom vám zpříjemnili a zefektivnili práci s kampaněmi v Skliku, přidali jsme novou funkci, po které jste volali. Nově máte možnost nastavit si ve vašich účtech metriky, jejichž hodnoty potřebujete na každé jednotlivé úrovni sledovat.
16.07.2018 - Hledáte spolehlivou platformu na které můžete postavit svůj e-shop? Zkuste Shoptet. Zajistí vám… Stabilitu a bezpečnost Bezproblémovou implementaci kódu a skriptů Snadnou práci s přesměrováním Samotnou optimalizaci on-page faktorů &
Články na téma #PPC vydané ve 28. týdnu 2018
12.07.2018
12.07.2018 - 28.6.2018 se oficiálně spustil program pro ověření agentur u Sklik a Zboží.cz. Kromě certifikace je cílem také umožnit jednotlivcům či menším agenturám prokázat svůj profesionální a transparentní přístup ke správě online marketing
12.07.2018 - Chcete dobít kredit na svých reklamních účtech, ale nevíte jak? Připravili jsme pro vás krátký video návod i obrázkovým s popisem. Po přečtení tohoto návodu to pro vás bude hračka.