To nejlepší 1x týdně

  



Články na téma #PPC vydané ve 09. týdnu 2018


 Seznam.cz umožňuje v Skliku snadno zakázat inzerci na dezinformačních webech

27.02.2018 - Zadavatelé reklamy, kteří nechtějí svou inzerci zobrazovat na dezinformačních webech, dostali na Seznamu jednoduchý nástroj, který jim může pomoci…

#PPC, #Reklama, https://www.lupa.cz/aktuality/seznam-cz-umoznuje-v-skliku-snadno-zakazat-inzerci-na-dezinformacnich-webech/


 Dobývejte zahraničí s Mergadem - Mergado.cz

27.02.2018 - Dali jste si pro svůj e-shop předsevzetí, že dobudete zahraniční trhy? Dali si toto předsevzetí vaši klienti? A víte, že máte výhodu? Jako uživatelé Mergada totiž máte snadný přístup k více než dvěma stům formátů pro zbožové vy

#PPC, https://www.mergado.cz/dobyvejte-zahranici-s-mergadem


#PPC, http://www.ppcnovinky.cz/dynamicky-prospecting-v-adwords/


 Seznam.cz ukončuje podporu nástroje ppcHIT – Blog Seznam.cz

26.02.2018 - V úterý 15. května 2018 bude v reklamním systému Sklik ukončená podpora nástroje ppcHIT. Důvodem je dlouhodobě nevyhovující technický stav a zaměření se na stabilizaci Skliku a vývoj nových funkcí V pondělí 14. května proběhnou posl

#PPC, https://blog.seznam.cz/2018/02/seznam-cz-ukoncuje-podporu-nastroje-ppchit/




Články na téma #PPC vydané ve 08. týdnu 2018


 PPC na stojáka #8: Chytré tipy o Google Analytics tentokrát zazněly v hudebním klubu při rekordním počtu markeťáků

22.02.2018 - Google Analytics jako srdeční záležitost. Tak to má Verča Brindzová, která přednášela na osmém setkání PPC na stojáka. Před chvilkou jsme skončili a hudební klub Mersey, kde jsme se tentokrát sešli, ještě šumí debatami markeťáků

#PPC, #Analytika, https://www.besteto.cz/ppc-na-stojaka-google-analytics


 Spustili jsme nové rozložení placených výsledků ve vyhledávání – Blog Seznam.cz

21.02.2018 - Od středy 21. února zobrazujeme reklamy Skliku na stránce s výsledky vyhledávání na Seznam.cz v upraveném rozložení. Dosavadní rozložení (3 top pozice + 8 bočních či až 2 spodní pozice) jsme upravili na 4 top pozice s možností až 3 s

#PPC, https://blog.seznam.cz/2018/02/spustili-nove-rozlozeni-placenych-vysledku-ve-vyhledavani/


 Kombinovaná reklama přichází do vašich účtů na Skliku – Blog Seznam.cz

19.02.2018 - Počínaje dnešním dnem je všem inzerentům v Skliku k dispozici nový formát reklamy pro obsahovou síť – kombinovaná reklama. Umožňuje zadat několik různě dlouhých textů a rozměrových variant obrázků, jejichž výběr a uspořádání

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2018/02/kombinovana-reklama-prichazi-vasich-uctu-skliku/


 Sklik zařazuje nový formát typu nativní reklamy | MediaGuru

19.02.2018 - Kombinuje v sobě prostor pro textové pole, obrázky a loga.

#PPC, https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/02/sklik-zarazuje-novy-format-typu-nativni-reklamy/




Články na téma #PPC vydané ve 07. týdnu 2018


 20 tipů na chytré nástroje, které používám jako PPC specialista

13.02.2018 - Ahoj, tady Lukáš, PPC specialista z BESTETO. Občas jste si ode mě mohli přečíst nějaký ten článek na našem blogu. A dnes přicházím s dalším, kde ukážu kousek svého já. Nahlédněte do aplikací, doplňků a programů, které využív

#PPC, https://www.besteto.cz/lukas-nastroje-ppc-specialisty




Články na téma #PPC vydané ve 06. týdnu 2018


 13 PPC tipů, jak vylepšit DSA kampaně v AdWords

07.02.2018 - BESTETO je součástí programu AdWords Guru, který školí PPC specialisty. Těchto akcí se pravidelně účastníme, a proto jsem se rozhodli podělit o 13 tipů, jak vylepšit DSA (Dynamic Search Ads) kampaně v AdWords.

#PPC, https://www.besteto.cz/ppc-tipy-dsa-kampane




Články na téma #PPC vydané ve 05. týdnu 2018


 Seznam.cz startuje třetí ročník Studentské kampaně | MediaGuru

04.02.2018 - V letošním ročníku se soutěž vedle propagaci v Skliku i na Zboží.cz či Firmy.cz.

#PPC, https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/02/seznam-cz-startuje-treti-rocnik-studentske-kampane/


 PPC na stojáka #8: Tipy z Google Analytics pro PPCčkaře od Veroniky Brindzové

02.02.2018 - Už osmé setkání PPC nadšenců je tady. O čem bude tentokrát?

#PPC, https://www.besteto.cz/ppc-na-stojaka-8


 Leden ve znamení změn v rozšířeních AdWords - PPC novinky 1/2018 | RobertNemec.com

01.02.2018 - Přečtěte si články o digitálním marketingu a vzdělávejte se s námi zdarma.

#PPC, https://robertnemec.com/ppc-novinky-leden-2018/


 #9 neformálne stretnutie PPC | Effectix

01.02.2018 - Naši PPC špecialisti nechýbali ani tento rok. Prinášame Vám krátke zhrnutie a zoznam prednášajúcich, ktorí nás obohatili o svoje skúsenosti, postrehy a znalosti z oblasti online marketingu.

#PPC, https://www.effectix.com/cs/9-neformalne-stretnutie-ppc/


 Setkejte se s námi na Ecommerce Expo Prague – Blog Seznam.cz

29.01.2018 - Stali jsme se jedním z hlavních partnerů veletrhu českých e-shopů Ecommerce Expo Prague.  A vy se s námi můžete potkat už 30. 1. 2018 v PVA Letňany. Stačí se jen bezplatně zaregistrovat. KDY: 30. ledna 2018 od 8.00 do 18.00 hod. |

#Ecommerce, #PPC, https://blog.seznam.cz/2018/01/setkejte-se-nami-ecommerce-expo-prague/




Články na téma #PPC vydané ve 04. týdnu 2018


 Jak správně nastavit novou AdWords kampaň - Marketing PPC

28.01.2018 - Založení AdWords kampaně je na první pohled snadné. Všechno je přednastavené, stačí vytvořit reklamy a vybrat pár klíčových slov. Pokud k AdWords přistoupíte tímto způsobem, budete za kampaň utrácet výrazně víc, než je potřeba. T

#PPC, #SEO, https://www.marketingppc.cz/adwords/jak-nastavit-adwords-kampan/


 Sunitka.cz

27.01.2018 - Pomůžeme Vám zvládnout nemocná PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu obecně. Rychlou úlevu zabezpečují specialisté ze společnosti Sun Marketing.

#PPC, http://www.sunitka.cz/c/1156-fake-news-pravda-ci-lez?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+sunitka+%28Sunitka.cz%29


 Nejdůležitější reklamní novinky v obsahové síti za rok 2017 – Blog Seznam.cz

25.01.2018 - Loni udělala obsahová síť Skliku velký krok kupředu. Na weby inzerentů jsme přivedli téměř o polovinu více návštěvníků než v roce 2016. A to díky zařazení Skliku na nové weby, využití lukrativních pozic na těch stávajících i p

#Reklama, #PPC, https://blog.seznam.cz/2018/01/nejdulezitejsi-reklamni-novinky-obsahove-siti-za-rok-2017/


 Jak na modifikátor volné shody pro Sklik, na pár kliků a bez ztráty dat - RELIGIS s.r.o.

25.01.2018 - Výhoda našeho návodu? Na internetu se vyskytuje více informací jak v Skliku přidat modifikovanou volnou shodu. S naším návodem však o data v sestavách nepřijdete. Přijdete pouze o data na klíčovém slově ve volné shodě. Vše ostatní zů

#PPC, #SEO, https://www.religis.cz/blog/jak-na-modifik%c3%a1tor-voln%c3%a9-shody-pro-sklik-na-p%c3%a1r-klik%c5%af-bez-ztr%c3%a1ty-dat/


 Už len 8 šablón vás delí od skvelých textov AdWords reklám | Pizza SEO blog

22.01.2018 - Chcete, aby boli vaše AdWords reklamy efektívne? Naučte sa písať texty reklám, ktoré budú ľudí privádzať na váš web a prinášať konverzie. Pomôžte si vzormi AdWords reklám od Pizza SEO.

#PPC, #SEO, https://pizzaseo.com/sk/blog/sablony-pre-adwords-reklamy/


#PPC, https://blog.poski.com/google-adwords%e2%80%8e-rozsireni-reklam-novinka-v-beta-verzi/




Články na téma #PPC vydané ve 03. týdnu 2018


 Vyloučení obsahu v obsahové síti AdWords - MarketingPPC

20.01.2018 - U reklam v obsahové síti se snadno může stát, že se budou zobrazovat i na stránkách s nevhodným obsahem. Zobrazovat nabídku dovolené u zpráv o letecké katastrofě? To nebude to pravé. Poradím, jak pomocí vyloučení obsahu ochránit svoji

#PPC, https://www.marketingppc.cz/adwords/vylouceni-umisteni-v-obsahove-siti-adwords/


 Velká studie zdrojů tržeb za rok 2017 II: Nejvyšší konverzní poměr má Heureka. Facebook vyhrává v průměrné hodnotě objednávky

19.01.2018 - Jak ukázal první díl naší studie, nejvyšší tržby přináší e-shopům Google AdWords. Tentokrát se dozvíte, kdo obsadil přední pozice v návštěvnosti, konverzním poměru a průměrné hodnotě objednávky.

#Sociální sítě, #PPC, https://www.besteto.cz/zdroje-navstevnosti-eshopu-2017


 Velká studie zdrojů tržeb za rok 2017 II: Nejvyšší konverzní poměr má Heureka. Facebook vyhrává v průměrné hodnotě objednávky

19.01.2018 - Jak ukázal první díl naší studie, nejvyšší tržby přináší e-shopům Google AdWords. Tentokrát se dozvíte, kdo obsadil přední pozice v návštěvnosti, konverzním poměru a průměrné hodnotě objednávky.

#Sociální sítě, #PPC, https://www.besteto.cz/velka-studie-navstevnost-konverze-objednavka-dva


 Remarketingové zoznamy behom niekoľkých sekúnd | Effectix

17.01.2018 - Google nám v 1Q naservíroval zefektívnenie práce pre ľudí, ktorí už prešli na nové rozhranie Google AdWords v oblasti remarketingových zoznamov. Osobne pracujem

#PPC, https://www.effectix.com/cs/remarketingove-zoznamy-za-par-sekund/


 VIDEO: Jak přidat publika do AdWords vyhledávání - Marketing PPC

16.01.2018 - Postup přidání publika je následující: Vyberte si kampaň. Ve vybrané kampani klikněte na položku Publika. Přidejte nové publikum. Zvolte publikum nebo publika, které chcete do kampaně vložit. Publikum uložte. Pokud je to vhodné upravte na

#PPC, https://www.marketingppc.cz/adwords/video-jak-pridat-publika-do-adwords-vyhledavani/




Články na téma #PPC vydané ve 02. týdnu 2018


 Návod: Jak přepnout automatické platby na manuální v Google AdWords | Hana Kobzová

12.01.2018 - Potřebujete změnit způsob platby za vaše prokliky? Nevíte jak na to? Zjistěte, jak na změnu plateb v prostředí Google AdWords!

#PPC, http://hanakobzova.cz/navod-jak-prepnout-automaticke-platby-na-manualni-v-google-adwords/


 Najužitočnejšie možnosti cielenia display kampaní v AdWords, Etarget, AdForm a na Facebooku | Pizza SEO blog

12.01.2018 - Predstavte si, že predávate hotdogy na Kamennom námestí... Pekná predstava, však? :) Nad hlavou každého okoloidúceho vidíte bublinu, v ktorej je nakreslené

#PPC, https://pizzaseo.com/sk/blog/cielenie-bannerovej-reklamy/


 Jak na efektivní PPC kampaně v roce 2018

10.01.2018 - Profíci z Visibility a eVisions o trendech v PPC reklamě na rok 2018. Jak získat více konverzí z PPC reklam? Inspirujte se přehledem trendů v placené reklamě.

#PPC, http://blog.byznysweb.cz/2018/01/ppc-trendy-na-rok-2018/


 Velká studie zdrojů tržeb za rok 2017: Heureka spadla na druhé místo, překonal ji Google AdWords

09.01.2018 - Největším zdrojem tržeb českých e-shopů byl v roce 2017 Google AdWords, který na první pozici vystřídal Heureku. Kdo obsadil další pozice? A jak vypadají ostatní statistiky vycházející z dat 62 e-shopů s ročními tržbami přes půl mi

#PPC, #Ecommerce, https://www.besteto.cz/nejvetsi-zdroje-trzeb-ceskych-e-shopu-2018