To nejlepší 1x týdně

  



Články na téma #PPC vydané ve 21. týdnu 2020


 Zvýšili jsme výkon kampaní o 32 % díky obsahové síti v Skliku

22.05.2020 - Přečtěte si naši případovou studii. Pokud jste ještě nikdy akvizičně neinzerovali v obsahové síti, doporučujeme začít na Skliku.

#PPC, https://proficio.cz/zvysili-jsme-vykon-kampani-o-32-diky-obsahove-siti-v-skliku


 Royal Berl: levné prokliky z vyhledávací kampaně | Hana Kobzová, PPC Specialista

22.05.2020 - Chcete vysokou návštěvnost levně? Struktura Royal Berl umí snížit cenu za proklik o 70 – 80 %. Zjistěte, v čem spočívá. Jak vznikla struktura Royal Berl? Za vznikem tohoto přístupu ke tvorbě kampaní stojí 5 PPC specialistů ze Špan

#PPC, https://hanakobzova.cz/royal-berl-levne-prokliky-z-vyhledavaci-kampane/




Články na téma #PPC vydané ve 20. týdnu 2020


 Jak nastavit PPC kampaně, když je online vzhůru nohama? | MediaGuru

16.05.2020 - U PPC kampaní je teď velice důležité sledovat každodenní vývoj a řídit se podle výkonů, píše Ondřej Švec z Googlu.

#PPC, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/05/jak-nastavit-ppc-kampane-kdyz-je-online-vzhuru-nohama/


 Adform: Uvolňování opatření se kladně odráží na RTB | MediaGuru

14.05.2020 - V důsledku koronaviru poklesly výdaje na digitální reklamu v oblasti cestování o 82 %. V IT naopak vzrostly o 32 %, píše Michael Štádler z Adformu.

#PPC, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/05/adform-uvolnovani-opatreni-se-kladne-odrazi-na-rtb/


 Jak na klíčová slova v PPC reklamě? | Hana Kobzová, PPC Specialista

12.05.2020 - Začínáte s PPC reklamou a chcete zvolit ta správná klíčová slova? Naučte se, co jsou shody a vylučující klíčová slova. To vše v tomto článku!

#PPC, https://hanakobzova.cz/klicova-slova-v-ppc-reklame/




Články na téma #PPC vydané ve 19. týdnu 2020


#PPC, https://www.ppcnovinky.cz/zobrazovat-produkty-na-zalozce-google-shopping-lze-nove-take-zdarma/


 Oranžáda podcast s Láďou Vitoušem: Vyplatí se vůbec investovat do PPCček?

05.05.2020 - V této epizodě si s Láďou pokládáme základní otázku - investovat či neinvestovat do PPC reklamy. Chcete znát odpověď? Poslechněte si další díl Oranžády.

#PPC, #Reklama, https://www.besteto.cz/podcast-navratnost-ppc-reklamy


 Proč Vasky investují do Facebook Ads 67 % rozpočtu

04.05.2020 - Vasky | Ještě před rokem do Facebook Ads investovali méně než 90 000 Kč za měsíc a návratnost investice byla mizivá. Nyní do Facebook Ads putuje 67 % celkového rozpočtu na PPC a v tomto článku se dozvíte, co všechno marketingový team ob

#Sociální sítě, #PPC, https://newsfeed.cz/proc-vasky-investuji-do-facebook-ads-67-rozpoctu/




Články na téma #PPC vydané ve 18. týdnu 2020


 11 tipů PPC týmu: Jak na PPC kampaně v době koronaviru

30.04.2020 - Současný vývoj u PPC reklamy sledujeme z první řady už od začátku a v dnešním článku se podělíme o naše postřehy, které jsme si v posledních týdnech pořádně otestovali.

#PPC, #Reklama, https://www.besteto.cz/ppc-kampane-v-dobe-koronaviru


 PPC Novinky - Duben 2020 | Hana Kobzová, PPC Specialista

30.04.2020 - Co se událo v PPC světě v dubnu 2020? Přečtěte si všechny PPC novinky z Google Ads a Sklik na jednom místě a nic vám neunikne!

#PPC, https://hanakobzova.cz/ppc-novinky-duben-2020/


 Jak na růst tržeb z PPC kampaní | PROFICIO

28.04.2020 - Nastartujte výkonnostní PPC reklam tím, že spojíte poctivou práci, testování novinek a důvěru klienta v agenturu.

#PPC, https://proficio.cz/4-miliony-za-3-roky-aneb-jak-na-rust-trzeb-z-kampani


 Nový průvodce pro zadávání produktových kampaní – Blog Seznam.cz

27.04.2020 - V Skliku můžete pro produktovou inzerci využívat tři reklamní formáty: produktové inzeráty ve vyhledávací síti, v obsahové síti pak dynamický retargeting a dynamický banner. Aby spouštění těchto reklam bylo přehlednější a nezapomn

#PPC, https://blog.seznam.cz/2020/04/novy-pruvodce-pro-zadavani-produktovych-kampani/




Články na téma #PPC vydané ve 17. týdnu 2020


 Co je to dynamický remarketing - MarketingPPC

22.04.2020 - Díky dynamickému remarketingu můžete návštěvníkům webu automaticky ukazovat reklamy konkrétně na ty produkty, o které projevili zájem.

#PPC, #Reklama, https://www.marketingppc.cz/google-ads/co-je-to-dynamicky-remarketing/


 Sklik nově podporuje HTML5 bannery – Blog Seznam.cz

20.04.2020 - Počínaje dnešním dnem je možné prostřednictvím Skliku využívat HTML5 bannery. Ty jsou mocným nástrojem pro upoutání pozornosti potenciálních zákazníků v obsahové síti Skliku. Jaké bannery je možné používat a jaká kritéria je nu

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2020/04/sklik-nove-podporuje-html5-bannery/




Články na téma #PPC vydané ve 16. týdnu 2020


 PPC kampaně a jejich vývoj během pandemie koronaviru - Sherpas

17.04.2020 - Během několika málo dní se život mnohým z nás zásadně proměnil. Ať už více či méně, tak celosvětová pandemie koronaviru a následné postupné omezování ekonomiky, pohybu zboží/osob či zavření obchodů a vyhlášení celo

#PPC, https://www.sherpas.cz/blog/ppc-kampane-a-jejich-vyvoj-behem-pandemie-koronaviru?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+dobryweb-blog+%28Dobr%C3%BD+web+-+blog%29


 Optimalizace inzerce s minimem dat a omezeným rozpočtem

14.04.2020 - Oranžáda podcast s Jančou Komárkovou s tím nejdůležitějším z jejího workshopu z PPC na stojáka #15.

#PPC, https://www.besteto.cz/podcast-optimalizace-inzerce


 Hagakure: moderní struktura vyhledávání pro Google Ads | Hana Kobzová, PPC Specialista

14.04.2020 - Hagakure je moderní přístup k tvorbě struktury PPC kampaně pro vyhledávání v Google Ads. Poznejte jeho výhody a jak s ním začít. Vstupte!

#PPC, https://hanakobzova.cz/hagakure-moderni-struktura-vyhledavani-pro-google-ads/




Články na téma #PPC vydané ve 15. týdnu 2020


 Koronavirus a jeho vliv na PPC kampaně

08.04.2020 - Jak ovlivnila koronavirová pandemie PPC kampaně? Jak využít win-win model, abyste udrželi kontakt se svými zákazníky a společně udělali například dobrý skutek? Poradí vám Daniel Birás z Visibility.sk

#PPC, https://blog.byznysweb.cz/2020/04/koronavirus-jeho-dopad-na-ppc-kampane/


 PPC Optimizer - inteligentní nabídky za kliknutí pro Google Ads - Marketing PPC

08.04.2020 - Google automaty na správu cen za kliknutí jsou v Google Ads zdarma. Po jejich testování v roce 2018 a po proškolení v Google programu “Automation Hero” na přelomu roku 2018/19 jsme již věděli, že to chceme zkusit jinak. A věděli jsme i pr

#PPC, https://www.marketingppc.cz/ppc-automatizace/ppc-optimizer-inteligentni-nabidky-za-kliknuti-pro-google-ads/




Články na téma #PPC vydané ve 14. týdnu 2020


 PPC Novinky - Březen 2020 | Hana Kobzová, PPC Specialista

01.04.2020 - Co se událo v PPC světě v březnu 2020? Přečtěte si všechny PPC novinky z Google Ads a Sklik na jednom místě a nic vám neunikne!

#PPC, https://hanakobzova.cz/ppc-novinky-brezen-2020/




Články na téma #PPC vydané ve 13. týdnu 2020


 Přecházíme na nový konverzní kód – Blog Seznam.cz

25.03.2020 - Ode dneška je v Skliku k dispozici nový konverzní kód pro měření konverzí. Ten přináší několik výhod týkajících se stability naměřených dat. S nasazením nového kódu doporučujeme neotálet, protože stávající kódy přestanou mě

#PPC, https://blog.seznam.cz/2020/03/prechazime-na-novy-konverzni-kod/


#PPC, https://www.ppcnovinky.cz/novy-konverzni-kod-v-skliku/


 Ze života digitální reklamní agentury v dobách koronaviru | Česká PPC reklama

24.03.2020 - Máme za sebou v agentuře KOFEIN prvních sedm pracovních dnů, co se rozběhla spirála omezujících událostí Covid-19. Krize se v našem agenturním životě dá zatím rozdělit do tří fází: 1) Zastavte kamp…

#PPC, http://www.reklama-ppc.cz/ze-zivota-digitalni-reklamni-agentury-v-dobach-koronaviru/


 PPC kampaně v době koronavirové | PROFICIO

24.03.2020 - Sepsali jsme pro vás několik tipů, na co se právě nyní zaměřit v PPC kampaních. 

#PPC, https://proficio.cz/ppc-kampane-v-dobe-koronavirove


 Nejlepší PPC podcasty | Hana Kobzová, PPC Specialista

23.03.2020 - Seznam nejlepších podcastů o PPC reklamě na jednom místě. České i zahraniční. Začněte se vzdělávat a udržovat v obraze pomocí podcastů!

#PPC, https://hanakobzova.cz/nejlepsi-ppc-podcasty/




Články na téma #PPC vydané ve 11. týdnu 2020


 Školíme PPC pro Dobrý web - Sherpas

13.03.2020 - Naši specialisté se kromě vlastního vzdělávání a péče o klienty věnují i vzdělávání na veřejných školeních. Máme velkou radost, že se mezi školitele zařadil i náš Senior PPC specialist Honza Křelina.

#PPC, https://www.sherpas.cz/blog/skolime-ppc-pro-dobry-web?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+dobryweb-blog+%28Dobr%C3%BD+web+-+blog%29


 Z čoho sa skladá PPC reklama na Google - SEO Akademie Collabim

12.03.2020 - Skratka PPC vznikla z anglických slov Pay-per-click, ktoré sa dajú voľne preložiť ako platba za kliknutie.

#PPC, https://www.collabim.cz/akademie/knihovna/z-coho-sa-sklada-ppc-reklama-na-google/


 PPC na stojáka #15: Přijďte konverzím na kloub + prezentace

11.03.2020 - Pojďte se s námi ohlédnout za dnem, který byl věnovaný PPCčkám, kampaním i online marketingu všeho druhu. Prohlédněte si fotky i prezentace spíkrů. PPC na stojáka #15 bylo velké a parádní!

#PPC, https://www.besteto.cz/ppc-na-stojaka-15-ve-velkem-report




Články na téma #PPC vydané ve 09. týdnu 2020


 PPC Novinky - Únor 2020 | Hana Kobzová, PPC Specialista

01.03.2020 - Co se událo v PPC světě v únoru 2020? Přečtěte si všechny PPC novinky z Google Ads a Sklik na jednom místě a nic vám neunikne!

#PPC, https://hanakobzova.cz/ppc-novinky-unor-2020/


 Pracujte rychleji! Používejte klávesové zkratky pro Google Ads Editor | Hana Kobzová, PPC Specialista

29.02.2020 - Jako PPC specialisté se v Google Ads Editoru pohybujeme každý den i několik hodin. Jen málo lidí ale ví, že Editor podporuje klávesové zkratky, které dokáží ušetřit spoustu času. Jaké to jsou? Pro ty, kdo náhodou Google Ads Editor ješt

#PPC, https://hanakobzova.cz/klavesove-zkratky-pro-adwords-editor/