To nejlepší 1x týdně

  



Články na téma #PPC vydané ve 46. týdnu 2019


 „Nestabilita prinúti človeka hľadať iné cesty...“ - ROZHOVOR s Vladimírem Rejholcem - Affiliate blog Ondřeje Martinka

14.11.2019 - Pokračuji dál v rozhovorech s úspěšnými affiliate partnery z české a slovenské scény. Tentokrát je to Vladimír Rejholec, kterého můžete znát z twitteru pod @exot, či třeba z slovenských HotDognet srazů. Ahoj Vladimíre, jak jsi v rámc

#Affiliate, #PPC, https://blog.ondrejmartinek.cz/rozhovor-vladimir-rejholec/


 Jak na úspěšné Vánoce s Sklikem – Blog Seznam.cz

13.11.2019 - Vánoční sezona může některým nákupním kategoriím přinést až 40% podíl jejich celoroční návštěvnosti na webu. Z průzkumu Seznamu víme, že až 82 % našich uživatelů tento rok plánuje využít internetové obchody pro nákup vánoč

#PPC, https://blog.seznam.cz/2019/11/jak-na-uspesne-vanoce-s-sklikem/


 Co je Criteo a jak s ním začít? | Hana Kobzová, PPC Specialista

11.11.2019 - O Criteu se u nás mluví jen výjimečně. Co to tedy je a jaké jsou požadavky na to, abychom mohli začít s propagací s tímto systémem? Co je Criteo? Criteo je technologická společnost, která vznikla v roce 2005 ve Francii. Nejprve se zamě

#PPC, https://hanakobzova.cz/co-je-criteo-a-jak-s-nim-zacit/




Články na téma #PPC vydané ve 45. týdnu 2019


 Relativní CTR - porovnejte své CTR s konkurencí | Hana Kobzová, PPC Specialista

09.11.2019 - Porovnejte své reklamy s konkurencí díky metrice relativní CTR (relative CTR) a optimalizujte tak lépe své kampaně v Reklamní síti!

#PPC, #Reklama, https://hanakobzova.cz/relativni-ctr-porovnejte-sve-ctr-s-konkurenci/


 Sklik výzva 4 – Tipy na zjednodušení práce v Skliku – Blog Seznam.cz

05.11.2019 - Vánoční sezóna se blíží a nejeden PPC specialista už začíná pociťovat, jak mu práce přibývá pod rukama. Proto je tu další Sklik výzva, ve které se tentokrát zaměříme na to, jak si dokážete zefektivnit práci v Skliku. Za každou

#PPC, https://blog.seznam.cz/2019/11/sklik-vyzva-4-tipy-na-zjednoduseni-prace-v-skliku/


 Sklik výzva – Tipy na zjednodušení práce v Skliku – Blog Seznam.cz

05.11.2019 - Vánoční sezóna se blíží a nejeden PPC specialista už začíná pociťovat, jak mu práce přibývá pod rukama. Proto je tu další Sklik výzva, ve které se tentokrát zaměříme na to, jak si dokážete zefektivnit práci v Skliku. Za každou

#PPC, https://blog.seznam.cz/2019/11/sklik-vyzva-tipy-na-zjednoduseni-prace-v-skliku/


 Jak udělat z responzivní obsahové reklamy z Google Ads kombinovanou reklamu pro Sklik? – Blog Seznam.cz

04.11.2019 - Ads Editor již nějaký čas nepodporuje tvorbu nových responzivních reklam kompatibilních s kombinovanou reklamou Skliku, ale pouze responzivních obsahových reklam, které Sklik nedokázal zpracovat. Tento typ nešel využívat při tvorbě nových

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2019/11/jak-udelat-z-responzivni-obsahove-reklamy-z-google-ads-kombinovanou-reklamu-pro-sklik/


 PPC Novinky - říjen 2019 | Hana Kobzová, PPC Specialista

04.11.2019 - Jaké novinky si pro nás připravily PPC platformy v měsíci říjnu? Všechny PPC novinky na jednom místě. Buďte v obraze!

#PPC, https://hanakobzova.cz/ppc-novinky-rijen-2019/




Články na téma #PPC vydané ve 44. týdnu 2019


 Reportáž: Certifikované agentury po roce opět přijaly pozvání na Klub Sklik – Blog Seznam.cz

01.11.2019 - Letos se už počtvrté konalo exkluzivní setkání Seznamu a certifikovaných agentur Skliku pod názvem Klub Sklik. U dobrého jídla a pití v prostředí designového prostoru Business Link Visionary v pražských Holešovicích měli zástupci agent

#PPC, https://blog.seznam.cz/2019/11/reportaz-certifikovane-agentury-po-roce-opet-prijaly-pozvani-na-klub-sklik/


 Branding – ten pravý formát, pokud chcete být opravdu vidět – Blog Seznam.cz

31.10.2019 - Loňské léto jsme do vašich účtů přinesli nepřehlédnutelný formát branding. Pojďme si připomenout jeho výhody a jak jej nastavit, aby doručil nejlepší výkon Branding je svou podstatou velký banner, který obklopuje obsah webových strá

#PPC, https://blog.seznam.cz/2019/10/branding-ten-pravy-format-pokud-chcete-byt-opravdu-videt/


 Vyhlašujeme další Sklik výzvu – ověření, tentokrát na téma dynamický banner – Blog Seznam.cz

30.10.2019 - Pokud čtete tento článek a jste ověřená agentura nebo freelancer, tak pro vás máme dobrou zprávu. Právě vyhlašujeme další Sklik výzvu. Soutěž, ve které můžete ukázat ostatním agenturám, ale i potenciálním klientům, jak skvělí v

#PPC, https://blog.seznam.cz/2019/10/vyhlasujeme-dalsi-sklik-vyzvu-overeni-tentokrat-na-tema-dynamicky-banner/


 Jubilejní Novinky z onlajnu #50 – Budoucnost onlajnu & highlighty z natáčení

28.10.2019 - Mediální tým agentury eVisions tentokrát přichází se speciálním jubilejním dílem Novinek z onlajnu, v němž se ohlíží za TOP zážitky z natáčení, vývojem SEO, sociálních sítí, PPC i…

#PPC, https://mladypodnikatel.cz/jubilejni-novinky-z-onlajnu-50-budoucnost-onlajnu-highlighty-z-nataceni-t37089




Články na téma #PPC vydané ve 43. týdnu 2019


 Vyhledávač Seznam drží přibližně 25 % trhu - SEO Akademie Collabim

24.10.2019 - Vyhledávání Seznam používá podle průzkumu Netmonitor 4,5 mil uživatelů měsíčně, což je podle odhadů čtvrtina trhu, jak zaznělo na konferenci Sklik expert fórum. V nerovném boji s Googlem se Seznamu letos podařilo zastavit pokles využi

#SEO, #PPC, https://www.collabim.cz/akademie/seozpravodajstvi/vyhledavac-seznam-drzi-priblizne-25-trhu/


 Jak zefektivnit svou nativní reklamu v Skliku – Blog Seznam.cz

24.10.2019 - Vytěžte z nativní reklamy maximum. Přečtěte si ověřené tipy od Sklik konzultanta, jak zvětšit svůj zásah a navýšit proklikovost.

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2019/10/jak-zefektivnit-svou-nativni-reklamu-v-skliku/


 Výkonnostní PPC pro ne-eshopy | RobertNemec.com

23.10.2019 - Jak na optimalizaci PPC kampaní, když nemáte e-shop? Využijte pokročilých metod s Gogle Ads. Sepsali jsme konkrétní kroky, které je třeba udělat pro lepší výsledky.

#PPC, #Ecommerce, https://robertnemec.com/vykonnostni-ppc-ne-eshop/


 S Sklikem teď můžete detailněji cílit na zájemce o koupi vozu – Blog Seznam.cz

22.10.2019 - Získat zákazníka už nemůže být snazší. V Skliku můžete cílit reklamu i podle toho, jak si svůj vysněný vůz zájemci představují. Na Sauto.cz hledá vůz přes 450 tisíc lidí týdně, to je přibližně 2× víc než u největší konku

#PPC, https://blog.seznam.cz/2019/10/s-sklikem-ted-muzete-detailneji-cilit-na-zajemce-o-koupi-vozu/


 PPC na stojáka #14 s Petrem Handlířem: Optimalizujte Facebookové reklamy na konverze

22.10.2019 - PPC na stojáka je zpátky, potkáme se 14. listopadu. O reklamě na Facebooku promluví Petr Handlíř.

#PPC, #Sociální sítě, https://www.besteto.cz/ppc-na-stojaka-petr-handlir


 Sklik upravuje minimální ceny za proklik i tisíc zobrazení – Blog Seznam.cz

21.10.2019 - V pondělí 4. listopadu 2019 dojde k úpravě minimálních cen v Skliku. Minimální cena za proklik pro vyhledávání i obsahovou síť bude nově 50 haléřů, minimální cena za tisíc zobrazení se navýší na 5 korun. Změna se projeví v nastav

#PPC, https://blog.seznam.cz/2019/10/sklik-upravuje-minimalni-ceny-za-proklik-i-tisic-zobrazeni/


 Sklik zvyšuje minimální ceny za proklik i tisíc zobrazení | MediaGuru

21.10.2019 - Úpravy se mají dotknout jen malého počtu kampaní, uvedla společnost Seznam.cz.

#PPC, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/10/sklik-zvysuje-minimalni-ceny-za-proklik-i-tisic-zobrazeni/




Články na téma #PPC vydané ve 42. týdnu 2019


#PPC, https://www.ppcnovinky.cz/nove-moznosti-cileni-na-uzivatele-ve-vyhledavacich-kampanich-google-ads/




Články na téma #PPC vydané ve 41. týdnu 2019


 Nový vysoce vizibilní mobilní formát přichází do Skliku – Blog Seznam.cz

07.10.2019 - Ode dneška mají všichni inzerenti možnost využívat nový rozměr banneru – 480×480. Ten se zobrazuje na nejlepších mobilních plochách na českém internetu. Jaké jsou jeho výhody a jak s ním pracovat pro dosažení nejlepších vý

#PPC, #, https://blog.seznam.cz/2019/10/novy-vysoce-vizibilni-mobilni-format-prichazi-do-skliku/




Články na téma #PPC vydané ve 40. týdnu 2019


 Reklamy dynamického retargetingu bude možné stylovat. Jak získat náskok? – Blog Seznam.cz

04.10.2019 - Na začátku srpna jsme spustili dynamický banner v Skliku a s ním i možnost dynamické kreativě tvořené z nabídek vašeho feedu přiřadit vlastní barvy, napsat popis k reklamě i každé jednotlivé nabídce nebo zobrazit slevy. Tyto šablony bu

#Reklama, #PPC, https://blog.seznam.cz/2019/10/reklamy-dynamickeho-retargetingu-bude-mozne-stylovat-jak-ziskat-naskok/




Články na téma #PPC vydané ve 39. týdnu 2019


 Reportáž: Sklik Expert fórum 2019 – Blog Seznam.cz

26.09.2019 - V pořadí již třetí ročník konference Sklik expert fórum se uskutečnil ve čtvrtek 12.9.2019 v Holešovickém DOX+. A také letos jsme věnovali velký prostor technickým tématům v oblasti PPC, ale v ústraní se nedrželo ani RTB a další

#PPC, https://blog.seznam.cz/2019/09/reportaz-sklik-expert-forum-2019/


 Výzkumná agentura STEM/MARK oslavila 25 let na trhu | MediaGuru

25.09.2019 - Výzkumná agentura Stem/Mark si v pražské Vrtbovské zahradě připomněla 25. výročí své existence.

#PPC, https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/09/vyzkumna-agentura-stem-mark-oslavila-25-let-na-trhu/


 Lepší pohled na výkon videoreklamy v Skliku díky metrikám – Blog Seznam.cz

24.09.2019 - Koncem minulého roku jsme inzerentům umožnili nákup videoreklamy na prémiovém videoprostoru Seznamu v rozhraní Skliku. Od spuštění se v reklamním prostoru Seznamu zobrazily desítky milionů impresí videoreklamy nakoupené právě v Skliku. P

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2019/09/lepsi-pohled-na-vykon-videoreklamy-v-skliku-diky-metrikam/




Články na téma #PPC vydané ve 38. týdnu 2019


#PPC, https://www.ppcnovinky.cz/spravce-zasad-v-google-ads/


 Dominik Kosorín bude v Seznamu rozvíjet programatický nákup – Blog Seznam.cz

17.09.2019 - Do týmu Ondřeje Krišici, ředitele divize Reklamy Seznam.cz, nastupuje dnes na pozici Programmatic Manager Dominik Kosorín (34). Bude zodpovídat za rozvoj programatického nákupu, zejména za platformu inzertní obsahové sítě Sklik. „Dominik n

#PPC, https://blog.seznam.cz/2019/09/dominik-kosorin-bude-v-seznamu-rozvijet-programaticky-nakup/




Články na téma #PPC vydané ve 37. týdnu 2019


 8 omylů a mýtů v online marketingu - Marketing PPC

14.09.2019 - Mezi podnikateli koluje řada mýtů o tom, jak online marketing funguje a co by měli nebo neměli dělat. Podíváme se na 8 nejčastějších.

#PPC, https://www.marketingppc.cz/marketing/nejcastejsi-omyly-a-myty-v-online-marketingu/


 Zdokonalené B2B cílení v Skliku – Blog Seznam.cz

12.09.2019 - Možnost cílení na B2B segment v Skliku patří k jednomu z nejoblíbenějších vůbec. Už delší dobu můžete pokročile cílit na firmy a podnikatele podle zaměření podnikání v našem RTB. Od teď však můžete začít segmentovat firmy

#PPC, #Podnikání, https://blog.seznam.cz/2019/09/zdokonalene-b2b-cileni-v-skliku/


 První Sklik výzva – Ověření na téma Efektivní práce s obsahovou sítí, má svého vítěze – Blog Seznam.cz

09.09.2019 - Odborná porota se podrobně podívala na práci všech přihlášených Ověřených agentur a freelencerů v obsahové síti Skliku a vybrala vítěze. Tím se stala agentura Magnas Performance, která si výhru v podobě šunky a vín užila. Moc grat

#PPC, https://blog.seznam.cz/2019/09/prvni-sklik-vyzva-overeni-na-tema-efektivni-prace-s-obsahovou-siti-ma-sveho-viteze/