To nejlepší 1x týdně

  



Články na téma #PPC vydané ve 16. týdnu 2018


 Statistiky Skliku přehledně v Google Data Studiu – Blog Seznam.cz

20.04.2018 - Není nic jednoduchého vyznat se ve statistických reportech a umět z nich vyčíst důležité informace, trendy kampaní, stagnace sestav nebo propad jednotlivých inzerátů. Nejlepší způsob, jak si tuto práci zjednodušit, je surová data a hrom

#PPC, #Případovky, https://blog.seznam.cz/2018/04/statistiky-skliku-prehledne-v-google-data-studiu/


 TOP 3 certifikované agentury 2017: Sun marketing, ROI Story a KOFEIN – Blog Seznam.cz

20.04.2018 - Tyto agentury si nejlépe vedly minulý rok v implementaci funkcí Skliku. Agentury jsou součástí programu Certifikované agentury Sklik a díky tomu mohou konzultovat Sklik kampaně s odborníky a mají přístup k nadstandardním reportům nebo t

#PPC, https://blog.seznam.cz/2018/04/top-3-certifikovane-agentury-2017-sun-marketing-roi-story-a-kofein/


 Která část video reklamy na Youtube je klíčová? Zeptali jsme se PPC konzultanta Dominika Neckaře

16.04.2018 - Dominik Neckař z agentury Proficio u nás mluvil na PPC na stojáka #9. Nezapomněli jsme si ho po přednášení odchytnout a položit mu několik zvídavých otázek. Poslechněte si rozhovor.

#PPC, https://www.besteto.cz/ktera-cast-video-reklamy-na-youtube-je-klicova-zeptali-jsme-se-ppc-konzultanta-dominika-neckare




Články na téma #PPC vydané ve 15. týdnu 2018


 Podnikatel z Velké Británie vybojoval u soudu své "právo na zapomenutí" - 404M.COM

14.04.2018 - V roce 2014 Soudní dvůr Evropské unie vydal precedent, že lidé mají právo požádat Google o odstranění výsledků z vyhledávání, pokud se dotýká jejich osobních práv. Toto soudní rozhodnutí je označováno jako „right to be forgot

#PPC, https://404m.com/2018/04/14/podnikatel-z-velke-britanie-vybojoval-u-soudu-sve-pravo-na-zapomenuti/


 Sklik bude standardně ukazovat i opakované konverze – Blog Seznam.cz

12.04.2018 - Od spuštění měření konverzí v Skliku ukazujeme uživatelům v kampaních jednorázové konverze. V případě, že chcete vidět statistiky i za opakované objednávky (transakce), je třeba vygenerovat report. To se od 2. května 2018 změní. Od

#PPC, #Případovky, https://blog.seznam.cz/2018/04/sklik-bude-standardne-ukazovat-i-opakovane-konverze/




Články na téma #PPC vydané ve 14. týdnu 2018


 Může být méně více? Ještě vyšší kvalita obsahové sítě Skliku – Blog Seznam.cz

05.04.2018 - Kvality webů a kvality návštěvnosti, kterou doručujeme reklamami v obsahové síti Skliku, si naši klienti dlouhodobě cení. V péči o portfolio webů nepolevujeme. Naopak chceme, abyste měli ještě vyšší jistotu, že jsou vaše reklamní inv

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2018/04/muze-byt-mene-vice-jeste-vyssi-kvalita-obsahove-site-skliku/




Články na téma #PPC vydané ve 13. týdnu 2018


#PPC, http://www.ppcnovinky.cz/adwords-bude-do-uctu-pridavat-automaticky-vytvorene-navrhy-reklam/


 Jak vymyslet dynamický retargeting na opuštěný košík v Skliku | RobertNemec.com

29.03.2018 - Jak vymyslet a nastavit dynamický remarketing na opuštěný košík v Skliku? Pomocí tohoto postupu se to krok po kroku dozvíte jak na to.

#PPC, https://robertnemec.com/dynamicky-retargeting-opusteny-kosik-skliku/


 Komentář: Sklik se mění, cena za klik zřejmě poroste

28.03.2018 - Sklik nedávno upravil zobrazení inzerátů ve výsledcích vyhledávání. Znamenat to bude jediné – omezení organických výsledků, a ještě větší zájem o TOP pozice. Inzerenti se proto musejí připravit na růst ceny za proklik.

#PPC, https://blog.acomware.cz/komentar-sklik-se-meni-cena-za-klik-zrejme-poroste/


 GDPR a Reklama na Seznamu, 2. díl - odpovědi na vaše otázky – Blog Seznam.cz

28.03.2018 - Předchozí článek k GDPR byl napsaný s úmyslem informovat s předstihem a přístupnou formou inzerenty Skliku o nakládání s osobními údaji v on-line reklamě po nabytí účinnosti GDPR. Cílem textu nebyla vyčerpávající právní analýza.

#Reklama, #PPC, https://blog.seznam.cz/2018/03/gdpr-a-reklama-na-seznamu-2-dil-odpovedi-na-vase-otazky/


 6 Google Analytics reportů, které musíte znát - Marketing PPC

28.03.2018 - Google AdWords, Seznam Sklik i reklamy Facebook vám ve svých rozhraní poskytnou spoustu statistik. Víte, kolik máte konverzí, kolik procent lidí kliká na vaši reklamu nebo jak často se vaše reklama zobrazuje. Nevíte ale to nejdůležitější

#PPC, #Sociální sítě, https://www.marketingppc.cz/google-analytics/6-google-analytics-reportu-ktere-musite-znat/


 PPC na stojáka #9: 16 postřehů o reklamě na Youtube od Dominika Neckaře + prezentace

27.03.2018 - Asi tak před hodinou a půl od nás odešel poslední host PPC na stojáka #9. Jak to vypadalo tentokrát? Mrkněte se na report rychlý jako větrná smršť!

#PPC, #Případovky, https://www.besteto.cz/ppc-na-stojaka-9-report


 Michal Illich a jeho nový projekt Zuri: Letadlo budeme mít dříve, než bude rozšířená dálnice do Brna

26.03.2018 - Blog.cz, Testomato, reklamní systém, který dlouhá léta poháněl Sklik od Seznam.cz, nebo konference WebExpo. To všechno jsou bývalé či současné projekty podnikatele Michala Illicha, ...

#PPC, https://www.czechcrunch.cz/2018/03/michal-illich-a-jeho-novy-projekt-zuri-letadlo-budeme-mit-drive-nez-bude-rozsirena-dalnice-do-brna/


 Petr Uchytil: RTB je pro lidi z rádií noční můrou | MediaGuru

26.03.2018 - Marketingový ředitel Lagardere Petr Uchytil se ohlíží za nedávnou rozhlasovou konferencí Radiodays.

#PPC, https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/03/petr-uchytil-rtb-je-pro-lidi-z-radii-nocni-murou/




Články na téma #PPC vydané ve 12. týdnu 2018


 Typy AdWords kampaní - co, kdy a proč? - Marketing PPC

24.03.2018 - AdWords nabízí pět základních typů kampaní a spoustu podtypů, z nichž minimálně dalších šest stojí za pozornost. Takže komplikované je to víc než dost. Co které kampaně umí a jak poznat, kterou kampaň vybrat? Trochu napovíme v tomt

#PPC, https://www.marketingppc.cz/adwords/typy-adwords-kampani/


 Automatické reklamy: novinka v AdSense | Pavel Drábek

23.03.2018 - Ne, v nadpisu článku není chyba, budeme  se bavit o PPC reklamě z pohledu inzerentů. Ale představíme si novinku z…

#Reklama, #PPC, https://paveldrabek.com/blog/automaticke-reklamy-novinka-adsense/


 Novinky v Collabimu – únor a březen 2018

22.03.2018 - Opět vám přinášíme stručný přehled novinek z Collabimu. S čím se tedy můžete nově v Collabimu setkat? PPC reklamy Pravděpodobně jste již zaregistrovali, že na

#PPC, https://ja.collabim.com/novinky-v-collabimu-unor-a-brezen-2018/


#PPC, http://www.ppcnovinky.cz/facebook-zverejnil-seznam-konkretnich-umisteni-v-audience-network/


#PPC, http://www.ppcnovinky.cz/editace-reklam-v-adwords-nove-bez-ztraty-dat-a-s-historii-uprav/




Články na téma #PPC vydané ve 11. týdnu 2018


 Google omezí v AdWords kryptoměny a vše kolem nich - 404M.COM

17.03.2018 - V červnu tohoto roku dojde k aktualizaci podmínek užívání AdWords. Řešit se bude hlavně inzerce na rizikovější finanční produkty jako binární obce, forex apod. Ovšem v seznamu zakázaných jsou i kryptoměny. Pokud budete chtít.

#PPC, http://404m.com/2018/03/17/google-omezi-v-adwords-kryptomeny-a-vse-kolem-nich/


 Jak nastavit AdWords obsahovou síť - Marketing PPC

15.03.2018 - Obsahová síť je ze všech AdWords kampaní zdaleka nejnebezpečnější. Špatné nastavení vás bude stát hromadu peněz. Vaše reklamy se budou zobrazovat na špatných místech nesprávným lidem. Většina kliknutí na vaši reklamu bude omylem.

#PPC, #Reklama, https://www.marketingppc.cz/adwords/jak-nastavit-adwords-obsahovou-sit/


 Příručka marketéra: Automatizace importu nákladů do Google Analytics

13.03.2018 - Pokud jste někdy řešili problém, jak do Google Analytics dostat údaje o nákladech, mohli jste narazit na to, že v Google Analytics žádné kouzelné tlačítko na propojení účtů kromě Google AdWords neexistuje. Proto nabízíme osvědčené

#Analytika, #PPC, https://tyinternety.cz/prirucka-marketera/prirucka-marketera-import-nakladu-do-google-analytics_jak_na_jeho_automatizaci/


#PPC, http://www.ppcnovinky.cz/adwords-predstavuje-novy-planovac-klicovych-slov/


 GDPR a reklama na Seznamu. Co to znamená pro naše klienty? – Blog Seznam.cz

12.03.2018 - 25. května 2018 vstupuje v platnost Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, známé pod zkratkou GDPR. Jeho cílem je chránit osobní údaje fyzických osob a lépe je o nakládání s jejich osobními údaji informovat. Co GDPR znamená pro i

#Reklama, #PPC, https://blog.seznam.cz/2018/03/gdpr-a-reklama-na-seznamu-co-to-znamena-pro-nase-klienty/




Články na téma #PPC vydané ve 10. týdnu 2018


 PPC na stojáka #9: Tentokrát o Youtube s Dominikem Neckařem

09.03.2018 - PPC na stojáka nikdy nespí. Proto jsme nelenili a domluvili pro vás už deváté setkání. Tentokrát přijede ten, kterého jste si vyžádali na prosincové akci - Dominik Neckař.

#PPC, https://www.besteto.cz/ppc-na-stojaka-9-dominik-neckar


 Hledám k sobě psavce, PPCčkaře, SEOaře nebo... | Karel T. Borovička

08.03.2018 - Mám pár zakázek, dělám je pořádně, do hloubky, systematicky, pro výsledky. Taky si na nich testuji novinky. Ptám se často lidí, z prstu si cucám jen občas. Někdy je to nuda a rutina, častěji je to sbírání a předáván

#PPC, #Ecommerce, https://www.karelborovicka.cz/2018/03/hledam-psavce/


 Jak získat vylučující klíčová slova z historie AdWords účtu - Marketing PPC

07.03.2018 - Vylučující klíčová slova můžou ušetřit nemalou část rozpočtu. Jak je ale najít? Nenasytné ztrátové dotazy, ti úlisní penězožrouti, přežívají někde v hlubinách historických dat. Maskováni v souslovích a různých tvarech. A my

#PPC, https://www.marketingppc.cz/adwords/ziskat-vylucujici-klicova-slova-historie-adwords-uctu/




Články na téma #PPC vydané ve 09. týdnu 2018


 Jak ze svého PPC rozpočtu dostat maximum? | MediaGuru

02.03.2018 - Jak se dá snížit cena za proklik v kampaních, kde je velká konkurence? Zamýšlí se Filip Kuna.

#PPC, https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/03/jak-ze-sveho-ppc-rozpoctu-dostat-maximum/


 PPC na stojáka #8: Mrkněte na záznam přednášky a rozhovor s PPC specialistkou Verčou Brindzovou

01.03.2018 - Sliby se mají plnit a u PPC na stojáka to platí obzvlášť. Proto vám posíláme záznam přednášky Veroniky Brindzové i rozhovor s touto milou PPCčkařkou.

#PPC, https://www.besteto.cz/ppc-na-stojaka-8-video-rozhovor-prezentace


 Seznam.cz nyní nabízí inzerentům Skliku možnost neinzerovat na dezinformačních webech

28.02.2018 - Jedním z nejpalčivějších problémů dnešního internetu jsou bezesporu různé dezinformační a konspirační weby, které účelově šíří nepravdivé zprávy, tzv. „fake news“. Tento negativní fenomén ...

#PPC, http://www.czechcrunch.cz/2018/02/seznam-cz-nyni-nabizi-inzerentum-skliku-moznost-neinzerovat-na-dezinformacnich-webech/