To nejlepší 1x týdně

  



Články na téma #PPC vydané ve 09. týdnu 2020


 Mohou si digitální agentury dovolit seniory? | Česká PPC reklama

28.02.2020 - O šikovné lidi je nouze. V každém oboru. A ruku na srdce, ona je nouze i o ty nešikovné. Zaměstnavatelé bojují o pozornost a jsou tlačeni do kouta. Doba už je taková. Za poslední čtyři roky se plat…

#PPC, http://www.reklama-ppc.cz/mohou-si-digitalni-agentury-dovolit-seniory/


 Diagnostika feedu pro PPC specialisty – Blog Seznam.cz

27.02.2020 - Pokud používáte produktové kampaně, je správný feed zásadní. Každý PPC specialista by měl být schopen zkontrolovat, zda jeho XML feed neobsahuje zásadní chyby, které mohou způsobit, že se část nabídek vůbec nezobrazuje. Přinášíme

#PPC, https://blog.seznam.cz/2020/02/diagnostika-feedu-pro-ppc-specialisty/


 Program PPC na stojáka #15

26.02.2020 - Podívejte se kdy, kdo a co vás čeká 4. března na největší brněnské PPC akci.

#PPC, https://www.besteto.cz/program-ppc-na-stojaka-15




Články na téma #PPC vydané ve 08. týdnu 2020


 Sklik výzva: 3 tipy na zjednodušení práce v Skliku – Blog Seznam.cz

19.02.2020 - Agentura Taste Sun, další vítěz Sklik výzvy pro Certifikované agentury, se s námi podělila o své vítězné tipy pro práci s Sklikem. Pojďme se společně podívat na jejich doporučení, jak pracovat v obsahové i vyhledávací síti. Vylouče

#PPC, https://blog.seznam.cz/2020/02/sklik-vyzva-3-tipy-na-zjednoduseni-prace-v-skliku/




Články na téma #PPC vydané ve 07. týdnu 2020


 Jak na úspěšné PPC kampaně v roce 2020?

12.02.2020 - Jak na úspěšné reklamní kampaně pro menší a střední e-shopy? PPC trendy na rok 2020. Rozhovor s Danielem Birásem z Visibility.

#PPC, #Reklama, https://blog.byznysweb.cz/2020/02/ppc-trendy-2020-podle-daniela-birase-visibility/


 PPC na stojáka #15: Není konverze jako konverze

10.02.2020 - Chystáme pro vás speciální PPC na stojáka. Užijte si s námi den nabušený PPC reklamou. Už 4. března 2020.

#PPC, https://www.besteto.cz/ppc-na-stojaka-15-ve-velkem




Články na téma #PPC vydané ve 06. týdnu 2020


 Jak na úspěšné SEO v roce 2020? Rozhovor se Zbyňkem Fridrichem

05.02.2020 - Jak na SEO (optimalizaci pro vyhledávače) v roce 2020? Jak vybrat SEO experta nebo agenturu? Kolik stojí kvalitní SEO a jak SEO ovlivňuje PPC a naopak? Odpovědi se dočtete v rozhovoru se Zbyňkem Fridrichem.

#SEO, #PPC, https://blog.byznysweb.cz/2020/02/seo-trendy-2020-rozhovor-se-zbynkem-fridrichem/


 Sklik rozšiřuje nabídku videoformátů o outstream | MediaGuru

03.02.2020 - Sklik rozšířil nabídku o video formát, který se zobrazuje jako videopřehrávač v těle stránky s obsahem.

#PPC, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/01/sklik-rozsiruje-nabidku-videoformatu-o-outstream/


 PPC Novinky - leden 2020 | Hana Kobzová, PPC Specialista

03.02.2020 - Co se událo v PPC světě v lednu 2020? Přečtěte si všechny PPC novinky z Google Ads a Sklik na jednom místě a nic vám neunikne. Vstupte!

#PPC, https://hanakobzova.cz/ppc-novinky-leden-2020/




Články na téma #PPC vydané ve 05. týdnu 2020


 Deset rad zadavatelům: Jak se vyhnout chybám ve Skliku | MediaGuru

01.02.2020 - Společnost Seznam.cz připravila doporučení zadavatelům, na co si mají dávat při tvorbě inzerátů umísťovaných v reklamní platformě Sklik.

#PPC, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/01/deset-rad-zadavatelum-jak-se-vyhnout-chybam-ve-skliku/


 Sklik rozšiřuje nabídku videoformátů o Outstream – Blog Seznam.cz

30.01.2020 - Od dnešního dne je možné v Skliku kromě instreamové videoreklamy nakoupit i další videoformát a to cenově dostupnější Outstream. Sklik tak rozšiřuje nabídku video formátů, které inzerenti mohou využít. Jak Outstream funguje? Outstream

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2020/01/sklik-rozsiruje-nabidku-videoformatu-o-outstream/




Články na téma #PPC vydané ve 04. týdnu 2020


 Přehled strategií nabídek v Google Ads - Marketing PPC

24.01.2020 - Výběr strategie nabídek v nastavení Google Ads kampaně nabídek může hrát velkou roli při snížení (nebo zvýšení) nákladů na Google Ads.

#PPC, https://www.marketingppc.cz/google-ads/strategie-nabidek-google-ads/


 Získali jsme certifikát od společnosti Mergado - Sherpas

23.01.2020 - Naši specialisté se neustále vzdělávají. Díky tomu můžeme našim klientům nabízet služby na vysoké úrovni. Máme proto radost, že naši PPC specialisté Tomáš Turek a Jan Křelina získali certifikaci pro marketingové specialisty od spol

#PPC, https://www.sherpas.cz/blog/ziskali-jsme-certifikat-od-spolecnosti-mergado?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+dobryweb-blog+%28Dobr%C3%BD+web+-+blog%29


 Sklik výzva: Dynamický banner – aneb jak na úspěšnou kampaň – Blog Seznam.cz

20.01.2020 - Známe dalšího vítěze naší Sklik výzvy – je jím pražská Vivio agency. Lucie Burešová nám prozradila vítězné know-how a popsala, jak postupovali krok po kroku. Pojďme se společně podívat, jak se agentura Vivio s výzvou poprala. Nov

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2020/01/sklik-vyzva-dynamicky-banner-aneb-jak-na-uspesnou-kampan/




Články na téma #PPC vydané ve 03. týdnu 2020


 20 trendů digitálního marketingupro rok 2020 - Sherpas

17.01.2020 - Máme tu začátek roku 2020 a s ním i začátek nové dekády. Jak to bude s online marketingem v následujících 10 letech, sice odhadnout nedokážeme. O tom kam se bude ubírat v následujících 12 měsících, a

#PPC, https://www.sherpas.cz/blog/20-trendu-digitalniho-marketingu-pro-rok-2020?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+dobryweb-blog+%28Dobr%C3%BD+web+-+blog%29


 Trendy v digitálním marketingu 2020

15.01.2020 - Rozhovor s Jánom Laurenčíkom o aktuálních trendech v ditigálním marketingu na rok 2020. Jak na SEO a PPC v roce 2020?

#PPC, https://blog.byznysweb.cz/2020/01/trendy-digitalnim-marketingu-2020-podle-basta-digital/


 Jak vyloučit mobilní aplikace v Google Ads v roce 2020? | Hana Kobzová, PPC Specialista

14.01.2020 - Na internetu je spousta návodů na vyloučení mobilních apps z obsahové sítě v Google Ads, ale vzhledem k tomu, že Google v roce 2018 přestal podporovat Adsenseformobileapps.com, ne všechny jsou platné. Jak vyloučit mobilní aplikace v roce 202

#PPC, #, https://hanakobzova.cz/jak-vyloucit-mobilni-aplikace-v-google-ads-v-roce-2020/


 Zhodnocení roku 2019 na volné noze | Pavel Drábek

14.01.2020 - Je čas se na malou rekapitulaci předešlého roku. Rok 2019 byl už můj třetí rok ppcčkaře na volné noze. Obsah…

#PPC, https://paveldrabek.com/blog/zhodnoceni-roku-2019-na-volne-noze/


 Jak vyloučit mobilní aplikace v Google Ads v roce 2020? | Hana Kobzová, PPC Specialista

14.01.2020 - Na internetu je spousta návodů na vyloučení mobilních apps z obsahové sítě v Google Ads, ale vzhledem k tomu, že Google v roce 2018 přestal podporovat Adsenseformobileapps.com, ne všechny jsou platné. Jak vyloučit mobilní aplikace v roce 202

#PPC, #, https://hanakobzova.cz/jak-vyloucit-mobilni-aplikace-v-google-ads/


 Krišica: Sklik se může rozšířit i o audioreklamu nebo IPTV | MediaGuru

13.01.2020 - Reklamní systém Sklik by se mohl vyvinout v jakýsi „e-shop“ reklamy pro inzerenty, říká Ondřej Krišica, ředitel divize reklamy Seznam.cz.

#PPC, #Reklama, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/01/krisica-sklik-se-muze-rozsirit-i-o-audioreklamu-nebo-iptv/




Články na téma #PPC vydané ve 02. týdnu 2020


 Zaslouží si PPCčka nové pojmenování?

12.01.2020 - Minulý týden Robert Štípek z Kofeinu na Twitteru komentoval, že často firmy nerozumí tomu, co vlastně jako PPC agentura dělají. Zkratka PPC mě trápí už nějakou dobu, protože je fakt zavádějící. Jenže čím ji nahradit? Nejdřív začn

#PPC, #Sociální sítě, http://markeeting.cz/zaslouzi-si-ppccka-nove-pojmenovani/


 Sklik využívá seznam dezinformačních webů zpracovaný Nadačním fondem nezávislé žurnalistiky – Blog Seznam.cz

10.01.2020 - V roce 2018 jsme v reklamním systému Sklik začali klientům umožňovat, aby se jejich inzerce nezobrazovala na webech, které slovenská iniciativa Konšpirátori.sk označuje jako dezinformační. Od dnešního dne využíváme pro hodnocení míry d

#PPC, https://blog.seznam.cz/2020/01/sklik-vyuziva-seznam-dezinformacnich-webu-zpracovany-nadacnim-fondem-nezavisle-zurnalistiky/


 Sklik využívá seznam dezinformačních webů od NFNŽ | MediaGuru

10.01.2020 - Sklik svou reklamu nezobrazuje na dezinformačních webech, které jsou na seznamu Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky.

#PPC, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/01/sklik-vyuziva-seznam-dezinformacnich-webu-od-nfnz/


 Na Content marketing 2020 vystoupí Běhounková z Vogue | MediaGuru

07.01.2020 - Na letošní konferenci Content marketing promluví Pieter Vereertbrugghen z belgické Asociace obsahových agentur nebo Andrea Běhounková z Vogue.

#PPC, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/01/na-content-marketing-2020-vystoupi-behounkova-z-vogue/


 Proč nedává smysl řešit PPC bez CRO – Shopsys

06.01.2020 - Rychlá vítězství jako cesta do pekla aneb proč byste se měli zaměřit na zvyšování konverzního poměru (CRO), když chcete vytěžit maximum z PPC reklam.

#PPC, https://www.shopsys.cz/proc-nedava-smysl-resit-ppc-bez-cro/




Články na téma #PPC vydané ve 52. týdnu 2019


 PPC Novinky - Prosinec 2019 | Hana Kobzová, PPC Specialista

23.12.2019 - Co se událo v PPC světě v prosinci 2019? Přečtěte si všechny PPC novinky z Google Ads a Sklik na jednom místě a nic vám neunikne. Vstupte!

#PPC, https://hanakobzova.cz/ppc-novinky-prosinec-2019/




Články na téma #PPC vydané ve 51. týdnu 2019


 11 tipů, jak upoutat nadpisem Google Ads reklamy - Marketing PPC

21.12.2019 - Nadpis reklamy je první věc, kterou zákazník vidí. Na jeho základě se v milisekundách rozhodne, zda ho nabídka zaujme nebo ji bude ignorovat.

#PPC, #Reklama, https://www.marketingppc.cz/google-ads/jak-upoutat-nadpisem-google-reklamy/


 Video: Rozhovor s Ondřejem Krišicou – Blog Seznam.cz

20.12.2019 - Konec roku vždy vybízí ke shrnutí uplynulého roku a k zamyšlení se nad rokem příštím. Kdo jiný by se pro bilancování & zamyšlení o budoucnosti Skliku hodil lépe, než Ondřej Krišica, ředitel divize reklamy. V rozhovoru jsme se Ond

#PPC, https://blog.seznam.cz/2019/12/video-rozhovor-s-ondrejem-krisicou/


 Adam Dvořák (eVisions.cz): Proč a jak analyzovat konkurenci v PPC kampaních?

18.12.2019 - Tak, jako se vyvíjí práce specialistů v různých oblastech marketingu, vyvíjí se i ta v oblasti PPC reklamy. Jedním z velkých trendů se postupně stává…

#PPC, #Reklama, https://mladypodnikatel.cz/adam-dvorak-evisions-cz-proc-a-jak-analyzovat-konkurenci-v-ppc-kampanich-t37255


 Automatizace responzivních inzerátů v Ads a Skliku | RobertNemec.com

18.12.2019 - Jak na automatické spouštění a ukončování responzivních a kombinovaných reklam v Google Ads nebo Seznam Skliku? To pro vás sepsal Tomáš Kunickij.

#PPC, https://robertnemec.com/automaticke-spousteni-ukoncovani-responzivnich-kombinovanych-reklam-google-ads-seznam-sklik/