To nejlepší 1x týdně

  



Články na téma #PPC vydané ve 03. týdnu 2021


 Optimalizační tipy: Usnadněte si práci v Skliku pomocí filtrů – Blog Seznam.cz

20.01.2021 - Každý specialista se ve své praxi setkal s různě velkými Sklik účty. Některé mají pouze pár kampaní, některé v řádu desítek. Orientace a hledání v nich potom může být velmi náročnou disciplínou. Skvělým pomocníkem jsou filtry,

#PPC, https://blog.seznam.cz/2021/01/optimalizacni-tipy-usnadnete-si-praci-v-skliku-pomoci-filtru/




Články na téma #PPC vydané ve 02. týdnu 2021


 Jak na vizibilitu bannerů v RTB systémech | PROFICIO

14.01.2021 - Asi nikdo nechce nakupovat bannery, ke kterým uživatel ani nedoscrolluje, ale přesto jsou tyto imprese započítané do celkového zobrazení v kampaních. Poradíme vám, jak si vizibilitu pohlídat.

#PPC, https://proficio.cz/jak-na-vizibilitu-banneru-v-rtb-systemech




Články na téma #PPC vydané ve 53. týdnu 2021


 PPC Novinky - Prosinec 2020 | Hana Kobzová, PPC Specialista

01.01.2021 - Co se událo v PPC platformách v prosinci 2020? Přečtěte si všechny PPC novinky z Google Ads a Sklik na jednom místě a nic vám neunikne!

#PPC, https://hanakobzova.cz/ppc-novinky-prosinec-2020/


 Facebook Business Manager - jak jej založit a nastavit – MarketingPPC

01.01.2021 - Business Manager je nástroj pro administraci Facebook stránek a reklamních účtů. Jak se v něm orientovat, jak jej vytvořit a nastavit?

#PPC, #Sociální sítě, https://www.marketingppc.cz/facebook/facebook-business-manager/




Články na téma #PPC vydané ve 52. týdnu 2020


 Doporučení a skóre optimalizace v Google Ads – MarketingPPC

27.12.2020 - Teoreticky zajímavé, v praxi nepoužitelné. Podle mě se jedná o jedno z nejméně povedených "vylepšení", se kterým Google přišel.

#PPC, https://www.marketingppc.cz/google-ads/doporuceni-skore-optimalizace-v-google-ads/




Články na téma #PPC vydané ve 51. týdnu 2020


 Video: Jak na brandové kampaně nejen v Skliku – Blog Seznam.cz

17.12.2020 - Že se pomocí Skliku dá posílit nejen výkon, ale také brand? O tom online diváky ve svém příspěvku na Sklik Expert Fóru přesvědčil Jaroslav Slavičínský, performance manager Seznamu. Dále mimo jiné objasnil, že není imprese jako impre

#PPC, https://blog.seznam.cz/2020/12/video-jak-na-brandove-kampane-nejen-v-skliku/


 Stock spouští vlastní e-shop ve spolupráci s eVisions | MediaGuru

15.12.2020 - Stock Plzeň-Božkov spouští vlastní e-shop. V oblasti SEO a PPC vsadil na spolupráci s agenturou eVisions Advertising, cílem je především zvýšit tržby.

#Ecommerce, #PPC, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/12/stock-spousti-vlastni-e-shop-ve-spolupraci-s-evisions/


 Využívejte DRTG, i když nemáte e-shop – Blog Seznam.cz

14.12.2020 - Dynamický retargeting patří mezi nejvýkonnější typy kampaní v Skliku. V obsahové síti zobrazuje návštěvníkům e-shopu produkty, které si prohlíželi. A to včetně obrázku a aktuální ceny. Funguje díky propojení Skliku a Zboží.cz. J

#Ecommerce, #PPC, https://blog.seznam.cz/2020/12/vyuzivejte-drtg-i-kdyz-nemate-e-shop/




Články na téma #PPC vydané ve 50. týdnu 2020


 Vyzkoušejte nová cílení v Skliku – Blog Seznam.cz

10.12.2020 - Nedávno jsme informovali, že je v RTB možné cílit na nové zájmy. Sklik nezůstává pozadu, a proto budeme k 11.1.2021 přenasazovat strom zájmů i v Skliku. Jaké úpravy jsou v plánu? Hlavním cílem přechodu na nový strom cílení je jeho zk

#PPC, https://blog.seznam.cz/2020/12/vyzkousejte-nova-cileni-v-skliku/


 SEO vs. PPC: Do čeho se vyplatí investovat?

10.12.2020 - Chcete zapracovat na marketingu svého e-shopu, ale nevíte, jestli se zaměřit na SEO nebo PPC? V tomto článku vám ukážeme výhody a nevýhody, které vám pomohou při rozhodování.

#PPC, #SEO, https://www.besteto.cz/seo-ppc-rozdily


 Metriky pro vyhodnocení obsahových kampaní – Blog Seznam.cz

08.12.2020 - V tomto videu si stručně představíme metriky v Skliku, které vám pomůžou lépe plánovat a vyhodnocovat kampaně v Obsahové síti, a příklady jejich využití v praxi. Jsou to: Win rate, Unikátní uživatelé, Noví uživatelé a Frekvence zob

#PPC, https://blog.seznam.cz/2020/12/metriky-pro-vyhodnoceni-obsahovych-kampani/


 Video: Jak Seznam Prohlížeč pomůže inzerentům – Blog Seznam.cz

07.12.2020 - Produktový manažer prohlížeče Seznam.cz Adam Raška letos na Sklik Expert Fóru divákům prozradil, proč je Seznam důležitý. Hned v úvodu ohromil několika zajímavými čísly. Věděli jste například, že Seznam Prohlížeč používá u 1

#PPC, https://blog.seznam.cz/2020/12/video-jak-seznam-prohlizec-pomuze-inzerentum/




Články na téma #PPC vydané ve 49. týdnu 2020


#PPC, https://www.ppcnovinky.cz/co-noveho-nam-umozni-google-ads-editor-1-5/


 Zvyšte své obraty pomocí správného cílení – Blog Seznam.cz

01.12.2020 - Sklikové cílení na zájmy o koupi vám naservíruje potenciální zákazníky jako na stříbrném podnosu. Jaké najdete v jeho menu novinky? Skupiny lidí poptávající specifický produkt – tak jednoduše se dají definovat zájmy o koupi. Nabíz

#PPC, https://blog.seznam.cz/2020/12/zvyste-sve-obraty-pomoci-spravneho-cileni/


 Video: Generátor skriptů 2.0 – Blog Seznam.cz

30.11.2020 - Stanislav Jílek letos na Sklik Expert Fóru představil novou verzi své vychytávky, která šetří čas pomocí vylepšeného nástroje na generování skriptů. Jejím úkolem je umožnit správcům kampaní využívat výhody API bez toho, aniž by

#PPC, https://blog.seznam.cz/2020/11/video-generator-skriptu-2-0/




Články na téma #PPC vydané ve 48. týdnu 2020


 Jak na vylučující klíčová slova v Google Ads - MarketingPPC

29.11.2020 - Patrně utrácíte i za kliknutí, která nemají šanci přinést konverze. Změnit to mohou vylučující klíčová slova. Co to je, kde je najít a jak je používat?

#PPC, https://www.marketingppc.cz/google-ads/vylucujici-klicova-slova-google-ads/


 Proč jsou klíčová slova Google Ads klíčová - Marketing PPC

29.11.2020 - Klíčová slova jsou v Google Ads jedna z nejsložitějších oblastí na pochopení. Proto v nich často chybujeme a stojí nás to spoustu peněz.

#PPC, https://www.marketingppc.cz/google-ads/klicova-slova-google-ads/


 Optimalizační tipy. Pracujte s klíčovými slovy co nejlépe – Blog Seznam.cz

25.11.2020 - Práce s klíčovými slovy je pro PPC specialisty denní chléb, proto se může zdát, že na nich už není co řešit. Není ale výjimkou, že se v rámci konzultací zaměřujeme právě na optimalizaci klíčových slov na Skliku. Dali jsme hlavy d

#PPC, https://blog.seznam.cz/2020/11/optimalizacni-tipy-pracujte-s-klicovymi-slovy-co-nejlepe/


 Video: Mechanismy reklamy v obsahové síti – Blog Seznam.cz

23.11.2020 - K čemu dochází, když se reklama vydává a jakým způsobem se pro samotný výdej vybírá? To vše ve svém online příspěvku na letošní konferenci Sklik Fóru divákům přiblížil Lukáš Thér. Lukáš v Seznamu působí jako Product manag

#Reklama, #PPC, https://blog.seznam.cz/2020/11/video-mechanismy-reklamy-v-obsahove-siti/




Články na téma #PPC vydané ve 47. týdnu 2020


 Oranžáda podcast s Ondrou Ratajským ze SmartEmailingu o e-mail marketingu (a o PPCčkách)

19.11.2020 - Neposíláte newslettery? Tak to děláte obrovskou chybu. Poslechněte si novou epizodu podcastu Oranžáda o tom, proč je mailing důležitý a jak ho nedělat blbě.

#PPC, https://www.besteto.cz/pocast-e-mail-marketing


 Sklik výzva pro všechny certifikované agentury – nejlepší Black Friday strategie – Blog Seznam.cz

16.11.2020 - Vyhlašujeme další Sklik výzvu. Tentokrát certifikované agentury poměří své síly v tom, která z nich dokáže nejlépe využít původně americkou, ale dnes již celosvětovou marketingovou akci, která následuje po svátku Díkůvzdání,

#PPC, https://blog.seznam.cz/2020/11/sklik-vyzva-pro-vsechny-certifikovane-agentury-nejlepsi-black-friday-strategie/




Články na téma #PPC vydané ve 46. týdnu 2020


 Co ohrožuje malé účty – Blog Seznam.cz

09.11.2020 - Jiří Studený, který se v Seznamu věnuje výkonnostní reklamě, ve své prezentaci na letošním Sklik Expert Fóru vysvětlil, proč je důležité věnovat pozornost i menším účtům a co je může ohrožovat. Je zcela pochopitelné, že větš

#PPC, https://blog.seznam.cz/2020/11/co-ohrozuje-male-ucty/




Články na téma #PPC vydané ve 44. týdnu 2020


 Sklik výzva Ověření – Nejlepší práce s produktovými inzeráty – Blog Seznam.cz

29.10.2020 - Vyhlašujeme letošní první Sklik výzvu pro naše Ověřené agentury a freelancery. Jejím tématem jsou produktové inzeráty, které jsou v předvánočním období skvělým zdrojem konverzí v Skliku. To je důvodem, proč by je každý klient m

#PPC, https://blog.seznam.cz/2020/10/sklik-vyzva-overeni-nejlepsi-prace-s-produktovymi-inzeraty/




Články na téma #PPC vydané ve 43. týdnu 2020


 Nejčastější chyby v kreativě brandingu. Neděláte je také? – Blog Seznam.cz

21.10.2020 - Využíváte branding nebo o něm zatím uvažujete? Aby byl efekt reklamy co nejvyšší, je zapotřebí, aby kreativa přesně odpovídala požadavkům, které Sklik vyžaduje. Co je branding Branding je zcela jistě nejnápadnější reklamní formát,

#PPC, https://blog.seznam.cz/2020/10/nejcastejsi-chyby-v-kreative-brandingu-nedelate-je-take/


 Největší inzerenti Skliku investují více než 1/3 rozpočtu do akvizičních produktových kampaní – Blog Seznam.cz

20.10.2020 - Vánoční sezóna pomalu nabírá na obrátkách, proto je nejvyšší čas zaujmout potenciální zákazníky svou nabídkou. Se stávajícími návštěvníky můžete pracovat prostřednictvím retargetingu, ale jejich množství je omezené. Jak zís

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2020/10/nejvetsi-inzerenti-skliku-investuji-vice-nez-1-3-rozpoctu-do-akvizicnich-produktovych-kampani/


 #SEF2020 aneb Sklik.cz Expert fórum letos online – Blog Seznam.cz

19.10.2020 - Tradiční podzimní konference pro PPC specialisty zaměřená na výkonnostní marketing a novinky v Sklik.cz letos proběhla v dost netradičních podmínkách, a to online.

#PPC, https://blog.seznam.cz/2020/10/sef2020-aneb-sklik-cz-expert-forum-letos-online/




Články na téma #PPC vydané ve 42. týdnu 2020


 Funguje vám dobře dynamický retargeting? Získejte z něj ještě více pomocí šablon! – Blog Seznam.cz

14.10.2020 - Stylovat dynamický retargeting v Skliku pomocí šablon a přizpůsobit si tak barvy a popisek můžete již skoro rok. Ale máte pravdu, že bez statistik jednotlivých šablon a možnosti zvolit si preferované střídání šablon, to nebylo úplně o

#PPC, https://blog.seznam.cz/2020/10/funguje-vam-dobre-dynamicky-retargeting-ziskejte-z-nej-jeste-vice-pomoci-sablon/


 Seznam.cz uvedl pro začínající inzerenty Sklik Začínáme | MediaGuru

12.10.2020 - Projekt je určen hlavně pro menší a střední klienty, kteří si chtějí inzerci v online nejprve sami vyzkoušet na vlastní pěst.

#PPC, https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/10/seznam-cz-uvedl-pro-zacinajici-inzerenty-sklik-zaciname/




Články na téma #PPC vydané ve 41. týdnu 2020


 Virus i impresní remarketing. PPC Restart je za námi, poučte se z něj

08.10.2020 - Říjen jsme odstartovali konferencí PPC Restart jako hlavní partner akce. Přečtěte si naši reportáž. Třeba vás některý tip zachrání od žaloby.

#PPC, #Případovky, https://blog.acomware.cz/ppc-restart-2020/


 V Skliku nyní lépe vyhodnotíte výkon display kampaní – Blog Seznam.cz

08.10.2020 - Ode dnešního dne máte k dispozici metriky, které odkrývají výkon kampaní, jejichž primárním cílem není prodej, ale oslovení relevantních cílových skupin. Představujeme win rate, report unikátních a nových uživatelů a frekvenci zobra

#PPC, #Reklama, https://blog.seznam.cz/2020/10/v-skliku-nyni-lepe-vyhodnotite-vykon-display-kampani/