Články na téma #Analytika vydané ve 21. týdnu 2015
21.05.2015 - Na Google existují různé druhy penalizace, ale co možná nevíte, že se dělí to skupin podle závažnosti. Měly být být celkem tři. Ta nejnižší, někde jsem
20.05.2015 - V návaznosti na svůj článek o tom, jak jsem vyřešil penalizaci ze Seznamu, jsem se jal řešit vytížení multihostingu. Přece jen jsem řešil důsledek, ne příč
Články na téma #Analytika vydané ve 20. týdnu 2015
12.05.2015 - Snad bych tomuhle měl říkat spíš záloha na velké novinky, co nás čekají v brzké budoucnosti. Na druhou stranu novinky to jsou, tak pojďme navázat na minulé Mergadovy novinky a pojďme si o nich říci víc.
12.05.2015 - Penalizace webspamu a zvýhodňování původního autorského obsahu. To jsou hlavní cíle aktualizace vyhledávacího algoritmu Seznamu.
12.05.2015 - Vyhledávač Seznam.cz se rozhodl spustit svoji vlastní verzi algoritmu Google Panda, který dostal pracovní označení Jalapeňo. Má bojovat s webspam a ovlivnit až
Články na téma #Analytika vydané ve 18. týdnu 2015
28.04.2015 - Budujeme analytické oddelenie. Hľadáme stážistu / part-time juniora / full-time juniora / part-time seniora s plánom na dlhodobú fulltime pozíciu v oblasti webovej analytiky. Viac ako skúsenosti, je pre nás dôležitý prístup a záujem. Skúse
Články na téma #Analytika vydané ve 16. týdnu 2015
13.04.2015 - Asi nejsem jediný, koho pravidelně vytáčí záplava komentářového spamu v různých muřích nohách. Zásadní zádrhel je to, že jednoduchá metoda vytvoření blacklistu zdánlivě nefunguje, protože text nevy...
Články na téma #Analytika vydané ve 15. týdnu 2015
08.04.2015 - Všimli jste si, že v minulém článku o analytice mluvila Jana s Láďou o zisku i ztrátách v inzerci na Heurece? To bylo možné, protože používají Mergadovo XML. Získejte z nové analytiky také maximum. Přečtěte si jak.
07.04.2015 - Potkal jsem minulý týden Láďu. Pracuje v jedné z certifikovaných marketingových agentur jako konzultant. Zeptal jsem se ho, jak se mu líbí moje nová analytika. A on mi řekl:
07.04.2015 - Skupinová analýza v Google Analytics. Co nám kohorty poví o návštěvnících našeho webu?
Články na téma #Analytika vydané ve 14. týdnu 2015
04.04.2015 - Spam je zlá věc, velmi zlá. Také je to věc, kde se prakticky vždy setkáte s tím, že odesílatel buď neexistuje, nebo je prostě náhodně vybraný cizí existující mail. V říjnu 2013 naletěla česká média na e-mail, který vypadal jako z
01.04.2015 - Přípravy na první ročník konference DATA restart jsou v plném proudu a lístky pomalu ale jistě ubývají. Proto bychom vás rádi ještě zavčas pozvali! Hlavními tématy jsou data, webová i ne-webová analytika, data mining a business intellig
Články na téma #Analytika vydané ve 13. týdnu 2015
26.03.2015 - Jednou z mnoha horkých novinek oznámených na právě probíhající F8 Facebook Developer Conference jsou Faceboook Analytics pro aplikace. Služba je zdarma a může pro vás být dost užitečná. Nabízí totiž pěknou řádku funkcí, které vám
25.03.2015 - Kde vzniká zisk e-shopu? Tuhle otázku si kladu již dlouho. Možná jste mne někdy slyšeli brblat, že zatímco lidé často vyhodnocují rentabilitu inzerce na Heurece jako celek dohromady, tak ve skutečnosti jejich e-shop živí jednotky procent po
25.03.2015 - Připravil jsem pro vás názorný příklad s tipy, které vám pomohou vytěžit z mé nové Mergadovy analytiky maximum. Tady je:
Články na téma #Analytika vydané ve 11. týdnu 2015
11.03.2015 - Úřad pro ochranu osobních údajů vydal včera tiskovou zprávu v níž je uvedeno, že společnost eMarketing CZ s.r.o dostala pokutu 1,5 milionů CZK a Traffic7 s.r.o.
10.03.2015 - Firmy navzdory dřívějším kontrolám z ÚOOÚ rozesílaly nevyžádanou poštu. Proti pokutám, které jsou pravomocné, se ani jedna neodvolala.
Články na téma #Analytika vydané ve 09. týdnu 2015
25.02.2015 - Tuto možnost učitě znáte z Google Analytics, kde se můžete ukládat poznámky ke konkrétnímu projektu a datu. Podobnou možnost máte nyni i v našem systému. Pro každý projekt si můžete vkládat vlastní události.
Články na téma #Analytika vydané ve 03. týdnu 2015
16.01.2015 - Online marketing roste raketovým tempem a naše agentura spolu s ním. Proto nutně potřebujeme novou posilu do našeho týmu. Hledáme někoho, kdo je zapálený pro
Články na téma #Analytika vydané ve 32. týdnu 2014
05.08.2014 - Sklik spustil autotagging kampaní! Nyní je možné nastavit, že se k reklamám automaticky přidají UTM parametry pro Google Analytics (nebo jakékoliv jiné parametry pro vaše měření). Nemusíte nic řešit. Doteď jsem používala autotagging v